jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!
Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:06"]
Miksi ne ois huostassa? En ole riippuvainen, en vain jaksa juoda viinaa:)?!
[/quote]
ai et ole riippuvainen? :DD etkö sä tiedä edes itse nisti mistä puhut. kertomasi mukaan syöt naksuja ja vedät ränniin AINA kun muksut hoidossa :D jos on siinä vaiheessa että piikittää sitä vauhtia, niin aika huonosti on asiat. oikeasti häpeä. kohta sulla on c-hepatiitti.
Myin itseäni, ollen samalla parisuhteessa mukavan, fiksun, akateemisesti koulutetun miehen kanssa. Mies tiesi töistäni, asuimmehan yhdessä. Näin rahoitin opintoni. Nyt olemme naimisissa, lapsi tulossa ja kummatkin oman alan töissä. Ja rakastuneita sekä onnellisia.
Olemme mieheni kanssa seksikäs ja upea pari ulkonäöllisesti, mutta emme luonteellisesti ;)
Meidän perheen bruttovuositulot on yli 200.000 euroa. Eiks tää oo aika klassinen, kukaan ei usko että meikäläisiä täälllä palstailee ;)
Olen 167cm/83kg, eli ylipainoinen, läski, pullukka, miksi sitä kukakin luokittelee, olen ikäni saanut kokea suorastaan syyllisyyttä siitä kuinka ystävieni poikaystävät rakastuvat minuun, olen aina ollut suosittu. (Enkä ole itserakas) joskus vain miettinyt että mitä hittoa ne tälläsestä ku olis vaikka ketä muitaki!?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:09"]
Myin itseäni, ollen samalla parisuhteessa mukavan, fiksun, akateemisesti koulutetun miehen kanssa. Mies tiesi töistäni, asuimmehan yhdessä. Näin rahoitin opintoni. Nyt olemme naimisissa, lapsi tulossa ja kummatkin oman alan töissä. Ja rakastuneita sekä onnellisia.
[/quote]
Siis mies tiesi? Ja sille oli ihan ok? Ei käynyt mielessä, että mieluummin itse elättäisi sua opintojen ajan kuin antaisi sun halventaa itseäsi? En voisi olla tuollaisen miehen kanssa.
Minulla on myös c-hepatiitti ollut mikä hoidettiin pois 2011. Ja lapset hoidossa 2krt/kk. Kyllä mulla paha riippuvuus on ;)! Työskentelen vielä esimiestehtävissä. HUI :)!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:19"]Osaan kävellä korkokengillä.
[/quote]
Olen sanaton. Opeta minua sensei
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:18"]
Minulla on myös c-hepatiitti ollut mikä hoidettiin pois 2011. Ja lapset hoidossa 2krt/kk. Kyllä mulla paha riippuvuus on ;)! Työskentelen vielä esimiestehtävissä. HUI :)!
[/quote]
Ja elämä jatkui samanlaisena koko loppuelämän. Hupikäyttö riistäytyy lähes 100%:sti täyspäiväiseksi narkkariudeksi. Palataan asiaan viiden vuoden kuluttua. Silloin sulla on mennyt työ, lapset, terveys, ja mielenterveys, puhumattakaan luottotiedoista, köyhyydestä, irtolaisuudesta, rikollisuudesta ja huoraamisesta. Lue tämä, ja oikeasti, jos yhtään välität elämästäsi ja lapsistasi, lopetat vielä kun pystyt. Muista, että sinua on varoitettu.
Menin naimisiin miehen kanssa joka raiskasi minut. Meillä oli avoin suhde ja mies ei kuitenkaan halunnut panna muita, minä paneskelin kolmen hänen ystävänsä kanssa ja yhden mukaan lähdin pysyvästi.
Paras ystäväni seurustelee vanhan panokaverini kanssa.
Tulin raskaaksi viikko sen jälkeen kun aloin seurustella. Lapsia minulla ei silti ole vaikka tahtoisin.
Meillä on seksiä 2-8 kertaa päivässä, seksi on hyvää ja parasta mitä olen koskaan saanut :)
Exääni vainottiin pitkään ja hän sai jopa puukosta vain koska kerroin hänen raiskanneen minut vuosia sitten. Kaikki anoppini/poikaystävieni äidit ovat olleet hyviä ystäviä kanssani ja sanoneet että olen parasta mitä heidän poikansa voi saada
[/quote]
juu ihan sama, nisti mikä nisti vaikka voissa paistaisi. oikeasti oot aika huolella kussu elämäsi kun c-hepatiitin jo kokenut ja sitte jatkaa samaa narkkaamista sen jälkeenkin vaikka äpäröitäkin sulla on. vissiin saivat alkunsa randomien kanssa vauhtipäissään? ehkäisystä ei tietoakaan.. seuraavaks voi sun hepatiittis äityä niin pahaksi että joudut syöpähoitoihin ja esimiehen tukka tippuu päästä.. hui! :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:27"]
[/quote]
Ja elämä jatkui samanlaisena koko loppuelämän. Hupikäyttö riistäytyy lähes 100%:sti täyspäiväiseksi narkkariudeksi. Palataan asiaan viiden vuoden kuluttua. Silloin sulla on mennyt työ, lapset, terveys, ja mielenterveys, puhumattakaan luottotiedoista, köyhyydestä, irtolaisuudesta, rikollisuudesta ja huoraamisesta. Lue tämä, ja oikeasti, jos yhtään välität elämästäsi ja lapsistasi, lopetat vielä kun pystyt. Muista, että sinua on varoitettu.
[/quote]
Kun ei se kaikkien kohdalla aina mene noin. En siis ole provon kirjoittaja, mutta tiedän muutamia jotka ovat jo vuosia viihdekäyttäneet huumeita, eikä se ole heidän työntekoonsa vaikuttanut. Itsekkin olen käyttänyt, eikä ole koskaan vaikuttanut työntekooni. Nuoruudessa viinasta johtuva krapula haittasi moninkertaisesti enemmän. Näistä ei vain puhuta, koska ne eivät tule ilmi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
Kun ei se kaikkien kohdalla aina mene noin. En siis ole provon kirjoittaja, mutta tiedän muutamia jotka ovat jo vuosia viihdekäyttäneet huumeita, eikä se ole heidän työntekoonsa vaikuttanut. Itsekkin olen käyttänyt, eikä ole koskaan vaikuttanut työntekooni. Nuoruudessa viinasta johtuva krapula haittasi moninkertaisesti enemmän. Näistä ei vain puhuta, koska ne eivät tule ilmi.
[/quote]
niin mutta jos on saanut jo aiemmin hepatiitin ja vetää suoneen niin ei voi sanoa "viihdekäytöksi". ei todellkaan. nistitouhua ja säälittävää tuollainen hihaan vetäminen on, siitä kun tulee parhaimmat nousut! ei tunnu muut enää missään--
Mua pissattaa just nyt! -Nainen 24v
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:14"]Meidän perheen bruttovuositulot on yli 200.000 euroa. Eiks tää oo aika klassinen, kukaan ei usko että meikäläisiä täälllä palstailee ;)
[/quote]
Meilläpä 300k/vuosi ;-)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:29"]
Menin naimisiin miehen kanssa joka raiskasi minut. Meillä oli avoin suhde ja mies ei kuitenkaan halunnut panna muita, minä paneskelin kolmen hänen ystävänsä kanssa ja yhden mukaan lähdin pysyvästi. Paras ystäväni seurustelee vanhan panokaverini kanssa. Tulin raskaaksi viikko sen jälkeen kun aloin seurustella. Lapsia minulla ei silti ole vaikka tahtoisin. Meillä on seksiä 2-8 kertaa päivässä, seksi on hyvää ja parasta mitä olen koskaan saanut :) Exääni vainottiin pitkään ja hän sai jopa puukosta vain koska kerroin hänen raiskanneen minut vuosia sitten. Kaikki anoppini/poikaystävieni äidit ovat olleet hyviä ystäviä kanssani ja sanoneet että olen parasta mitä heidän poikansa voi saada
[/quote]
Outoa. Jos kerran paneskelet mielelläsi 8 kertaa päivässä (eikö sulla ole muuta elämää) niin miksi miehesi raiskasi sinut? (ymmärrän että eri mies, mutta olit kuitenkin panopupu jo silloin, miesten määrästä päätellen)
Ja piti vaan tulla vinkkiä kertomaan että eräs puolituttu tuli raskaaksi kun joutui olemaan erossa miehestään muutaman viikon. Mies ei ilmeisesti ollut käynyt vieraissa ja sperma siten tuhdimpaa kamaa?
Olen pitkä, hoikka ja todella kaunis nuori nainen. Jos osallistuisin vaikkapa Miss Suomi-kilpailuun, voittaisin sen. Luonteeltani olen kiltti, luotettava ja ystävällinen enkä ajattele kenestäkään pahaa. Omasta mielestäni aika täydellinen pakkaus. Elämäkin rullaa hienosti, valmistun pian unelma-ammattiini.
Mutta näistä ajatuksista en ikinä puhuisi kenellekään. Enkä ikinä hakisi mihinkään kilpailuihin. Tai kehuisi kauneuttani muille - teen sen vaan mielessäni. Olen ujo ja jännitän paljon. Kiusaannun miesten jokapäiväisistä katseista, tuijotuksista ja hymyistä. Myös naisten tuijotukset ja puhumiset ahdistavat ja vanhempien ihmisten kommentit "missimäisyydestä ja kauneudesta".
Olen seurustellut 5 vuotta ainoan poikaystäväni kanssa, hänelle menetin neitsyyteni enkä ole ollut muiden kanssa. Poikaystäväni on tumma, todella komea ja ihana luonteinen, ei ikinä pettäisi.
Kuulostaa provolta vai mitä :D mutta itse tiedän totuuden. Oli helpottavaa kertoa nämä asiat!