Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!

Vierailija
16.09.2014 |

Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

Vierailija
2/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 21 ja aloittanut opiskelut, niin järkytyin, kun saunaillassa juotiin niin paljon alkoholia. Minut kasvatettiin pumpulissa ja ankarassa kurissa. 

Samaiseen opiskelupaikkaan lähtiessä paikkakunnalle lähdin ilman mitään tietoa asunnosta, varasin ensimmäiseksi yöksi halvan hotellihuoneen, mutta sain asunnon heti. Asunto oli kamala alivuokralaisasunto, jossa epäilen, että vuokranantaja tai joku hänen tuttunsa nukkui huoneessani aina kun olin poissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias sosiaalinen, normaalipainoinen, tavallisen näköinen mies. Ihan perus-ev.lut kirkon rivijäsen. Olen harrastanut seksiä vain yhden kumppanin kanssa (vaimoni).

Vierailija
4/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä mun miehen kanssa vähintään 4 kertaa viikossa, ettei sen ainakaan seksin puutteen takia tartte pettää. Ja mun mielestä siivoaminen ja kokkaaminen on pääosin naisten hommaa.

Vierailija
5/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:09"]Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?
[/quote]

Olen yli kolmekymmentä ja minulla on ollut kokoelämäni aikana vain yhdet kuukautiset.

Vierailija
6/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin likinäköinen mutta olen uusinut silmälasit viimeksi 14 vuotta sitten.

Vierailija
7/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana miehelle joka on yli kaksi kertaa ikäiseni, enkä kehtaa kertoa asiasta kenellekään.

Vierailija
8/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllapa suomalaisen naisen elama on tylsaa kun ainoana valopilkkuna on seksi ja muut alapaan jutut, en jaksanut paria sivua pidemmalle lukea.

Vierailija
9/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:18"]

Minulla on myös c-hepatiitti ollut mikä hoidettiin pois 2011. Ja lapset hoidossa 2krt/kk. Kyllä mulla paha riippuvuus on ;)! Työskentelen vielä esimiestehtävissä. HUI :)!

[/quote]

Ja elämä jatkui samanlaisena koko loppuelämän. Hupikäyttö riistäytyy lähes 100%:sti täyspäiväiseksi narkkariudeksi. Palataan asiaan viiden vuoden kuluttua. Silloin sulla on mennyt työ, lapset, terveys, ja mielenterveys, puhumattakaan luottotiedoista, köyhyydestä, irtolaisuudesta, rikollisuudesta ja huoraamisesta. Lue tämä, ja oikeasti, jos yhtään välität elämästäsi ja lapsistasi, lopetat vielä kun pystyt. Muista, että sinua on varoitettu.

[/quote]

Kun ei se kaikkien kohdalla aina mene noin. En siis ole provon kirjoittaja, mutta tiedän muutamia jotka ovat jo vuosia viihdekäyttäneet huumeita, eikä se ole heidän työntekoonsa vaikuttanut. Itsekkin olen käyttänyt, eikä ole koskaan vaikuttanut työntekooni. Nuoruudessa viinasta johtuva krapula haittasi moninkertaisesti enemmän. Näistä ei vain puhuta, koska ne eivät tule ilmi.

[/quote]

niin mutta jos on saanut jo aiemmin hepatiitin ja vetää suoneen niin ei voi sanoa "viihdekäytöksi". ei todellkaan. nistitouhua ja säälittävää tuollainen hihaan vetäminen on, siitä kun tulee parhaimmat nousut!  ei tunnu muut enää missään--
[/quote]

Mistä sä sen tiedät ellet ole itse asiaa kokeillu:)

Vierailija
10/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:44"]Olen raskaana miehelle joka on yli kaksi kertaa ikäiseni, enkä kehtaa kertoa asiasta kenellekään.
[/quote]

Edes sille miehelle?

Vierailija
11/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti mies. Olen myös äiti.

Siinä päivän pähkinä.

Vierailija
12/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovaisesta kodista ja soitan bassoa satanistibändissä. Toivon ettei bändimme ikinä tule menestymään koska en halua, että vanhempani saavat tietää.

Vierailija
13/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä poliisin kanssa poliisiasemalla tietokonepöydällä. Tosin tämä oli vapaalla eikä osastolla ollut ketään muita. Aamuyöllä baarista siis sinne mentiin kun ei keksitty muuta. Tapahtui Tampereella.

Vierailija
14/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa KHL/NHL-kiekkoilijan kanssa ja hän ei ole ikinä pettänyt minua, enkä minä häntä. Varallisuutta on kertynyt, onko vara ostaa sikanautaa vai paistijauhelihaa koko loppuelämänsä aikana. Tämän paljastaminen saa aina naiset kiljumaan kuorossa provoa tai ennustamalla tulevalla pettämisellä.

Vierailija
15/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotiäiti jo 14 vuotta ja en ole alistettu tai koe olevani loinen ym.

Meillä on hyvä tasa-arvoinen suhde ja olemme parhaat ystävät ja rakastavaisia ja ikinä ei ole riidelty rahasta/talousasioista. Rahaa on sen verran että voin käyttää miehen tiliä kuin omaani ihan vapaasti.

Saan tehdä mitä haluan eli voi olla kotona, töissä tai vaikka opiskella...kaikki käy.

Ja en ole edes mikään "palkintovaimo" vaan lyhyt pullukka tavis ;)

Vierailija
16/228 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:07"]

Olen myynyt seksiä parisuhteeni alkuvaiheessa, lopetin enkä ole koskaan kertonut miehelle. Lisäksi en ole niistä miehistä mitenkään traumatisoitunut, en seksuaalisesti tai muutenkaan, koska valitsin asiakkaat ajatuksella ja pidin huolta turvallisuudesta. Sellainen suomalainen perusmies on muutenkin oikein mukava ihminen, ne selkeästi käy siinä tilanteessa kovaa kamppailua itsensä kanssa, että voiko näin tehdä, ja haluavat olla varmoja että en ole esim. parituksen uhri.

Salaisuus ja petturuus on toki paljon traumatisoivampaa kuin se itse seksityö.

[/quote]

Miksi tälle on annettu vain yläpeukkuja tähän mennessä?

Vierailija
17/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:13"]

Paskon Geo kätköihin

[/quote]

Toivon, että tämä on totta.

Vierailija
18/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut joka päivä 14 vuoden ajan, että rakastaa minua. Hän on ostanut minulle kuukauden sisällä neljät kukat. Hän tekee lähes joka viikonloppu minulle aamupalan ja tuo lehden. Vaikka olisin ilman meikkiä ja tukka sekaisin, hän kehuu minua maailman kauneimmaksi. Hän ei ole koskaan sanonut mitään ilkeää minulle.

Vierailija
19/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:12"]

Harrastin seksiä kerran työkaverin kanssa, se oli sairaan kivaa, eikä siitä tullut mitään seuraamuksia kummankaan avioliitolle.

[/quote]

Kerro lisää. Miten ajauduitte tilanteeseen?

Vierailija
20/228 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, ja ollessani raskaana eräs musta mies lähti bussista seuraamaan minua, ja yritti iskeä. Kehui minua ja vartaloani kauniiksi. Tätä ei palstalla uskottu, ei sitten millään. Palstan mukaan mies ei yrittänyt iskeä, oli vain kohtelias. Ihan kohteliaisuudesta jäi väärällä pysäkillä ja juoksi perääni ja vonkasi puhelinnumeroani. Ja kyllä, erikoista se minustakin oli...