Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!

Vierailija
16.09.2014 |

Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään laihtumisen jälkeen niin hyvännäköinen laitettuna ettei ole tosikaan. Baarissa miehet jonottaa jonoksi asti. Ja mähän tykkään härnätä!

Vierailija
122/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin kolme kertaa. Ja haluan oman perheen vielä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
124/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias, hyvännäköinen ja muodokas nainen, ja olin alasti toissaviikolla mieheni kahden kaverin luona, tarkoituksenamme harrastaa ryhmäseksiä kolmistaan, mutta kenelläkään ei seissyt.

Vierailija
125/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:32"]Olen 20-vuotias, hyvännäköinen ja muodokas nainen, ja olin alasti toissaviikolla mieheni kahden kaverin luona, tarkoituksenamme harrastaa ryhmäseksiä kolmistaan, mutta kenelläkään ei seissyt.
[/quote]

Ja kaverit ovat siis mies mukaan lukien yli kolmikymppisiä

Vierailija
126/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni ovat nousseet seisomaan ja kävelleet tukea vasten viimeistään 7kk iässä, nopein teki sen viisikuisena. Kävelemään lähtivät 8-10kk iässä.

Vierailija
127/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:32"]Olen 20-vuotias, hyvännäköinen ja muodokas nainen, ja olin alasti toissaviikolla mieheni kahden kaverin luona, tarkoituksenamme harrastaa ryhmäseksiä kolmistaan, mutta kenelläkään ei seissyt.
[/quote]

Ai ei edes sulla?

Vierailija
128/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ja seurustellut mieheni parhaan kaverin kanssa, ennen miestäni. Kaikki olemme hyvissä väleissä keskenämme. Olen myös harrastanut ryhmäseksiä mieheni kanssa ja aion tehdä sitä jatkossakin.

Vierailija
129/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:32"]

Olen 20-vuotias, hyvännäköinen ja muodokas nainen, ja olin alasti toissaviikolla mieheni kahden kaverin luona, tarkoituksenamme harrastaa ryhmäseksiä kolmistaan, mutta kenelläkään ei seissyt.

[/quote]

Tuo on kuuleman mukaan yleistä. (miehiltä oon siis kuullut) Toinen on se, ettei mies saa seisomaan jos edessä on kaksi alastonta naista.

Vierailija
130/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna minua vedeltiin paljaalla kumpanakin iltana eri miesten toimesta. En olisi uskonut olevani näin tyhmä ja vieläpä kahdesti. Pelkään, jos sainkin sukupuolitaudin.

Vierailija
131/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin nuoruuteni ääriuskovaisena. Minulla on vain hyviä muistoja tuolta ajalta, vaikkakaan en enää ajattele niin mustavalkoisesti kuin silloin. Kävin kokouksissa kaksi-kolme kertaa viikossa, seurakunnasta tuli toinen perheeni. Enää en jaksaisi samaa, koska minulla on perhe, eikä voisi esim. yömyöhään evankelioida kaupungin yössä, sillä lapseni tarvitsevat minua. Yksi parhaita muistoja oli kokemani rakkaudellisuus ja ennenkaikkea yhteisöllisyys, vaikkakaan ristiriidoilta ei vältytty. Ikinä ei ahdistanut. Sain enemmän kuin annoin, vaikkakin koin antavani myös paljon muille. Koin olevani rakastetty, hyväksytty, arvostettu ja hyödyllinen.

Vierailija
132/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käyn töissä tosi pitkää työmatkaa. Jos olisin jäänyt työttömäksi, kun edellinen määräaikainen loppui, olisin saanut nettona kolmisen sataa enemmän/kk ansiosidonnaista, vaikka verovähennyksetkin lasketaan. 

2. Epäilen, että eräs tuttavamies (kuollut) on oikea isäni. 

3. Serkkuni on tunnettu johtaja, toinen serkkuni on tunnettu ja arvostettu lääkäri. Joka ei suvussani ole akateeminen, on yrittäjä. Minä olen pätkätyöläinen, jolla on neljä tutkintoa, hyvät todistukset ja silti vain junnaan paikoillani helpoissa työllistämistuki- ja harjoittelupaikoissa. 

Vierailija
133/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen harrastanut 12 varatun miehen kanssa seksiä. kaikki 19-30 vuotiaita.

Vierailija
134/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:36"]

Kahlasin koko peruskoulun läpi lähes puhumatta mitään koulupäivien aikana, siis ainakaan mitään ylimääräistä.

[/quote]

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Omana kouluaikanani oppilaat olivat hiljaa, jos ei opettaja pyytänyt puhumaan. 

[/quote]

Niin... totta tuokin. Mulle sanottiinkin joskus, että minut olisi valittu luokan parhaiten käyttäytyväksi, jos olisin käynyt koulun 50-luvulla. Outoa tässä oli se, että kävin koulun ysärillä, jolloin opetustyyli oli vähän toinen. Silloin ja nykyäänkin lapsia kannustetaan aktiiviseen vuorovaikutukseen ja siihen, että lapset tulisivat kuulluksi. Mun puhumattomuus johtui ihan omista ongelmistani, ei siitä, että sitä olisi koulussa edellytetty.

Vierailija
135/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:47"]

Viikonloppuna minua vedeltiin paljaalla kumpanakin iltana eri miesten toimesta. En olisi uskonut olevani näin tyhmä ja vieläpä kahdesti. Pelkään, jos sainkin sukupuolitaudin.

[/quote]

kuvottavaa

Vierailija
136/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitän amfetamiinia ja vedän essoja kun lapset ovat hoidossa esim. Vkonloppuna. Muuten olen normaali työssäkäyvä kahden lapsen äiti.

Vierailija
137/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kaikenlaisia juttuja, mutten kehtaa kertoa edes tässä. :D No, olen esim. ollut suhteessa isän ja pojan kanssa samaan aikaan. Toinen tiesi asiasta, toinen ei.

Vierailija
138/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:02"]

Piikitän amfetamiinia ja vedän essoja kun lapset ovat hoidossa esim. Vkonloppuna. Muuten olen normaali työssäkäyvä kahden lapsen äiti.

[/quote]

joo ihan varmasti. :D jos olet noin säälittävä ämmä ja vielä ränniin raukka tykität, niin sulla on todellakin lapset huostassa.

Vierailija
139/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ois huostassa? En ole riippuvainen, en vain jaksa juoda viinaa:)?!

Vierailija
140/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun saan miehen kanssa kunnon riidan aikaiseksi ja ärsytän sitä tahallani niin kauan et käy jo käsiksi. Kiihottaa...