Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!

Vierailija
16.09.2014 |

Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?

Kommentit (228)

Vierailija
81/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksi juttuja, niin munkin :D
Harrastin seksiä hyvin humalassa entisen miehen siskon kanssa, enkä ole edes bi!
Outo kokemus joka salattiin sitten minun mieheltä koska sairastahan se tavallaan oli.

Vierailija
82/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetimme sukulaisille kutsut esikoistyttäremme ristiäisiin. Minun isäni vastasi kutsuun EVVK, eikä tullut ristiäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tenttinyt monet tentit hyväksyttävästi lukematta niihin ollenkaan.

Vierailija
84/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin sisaruksistani oli samassa päiväkodissa, samassa ryhmässä lapseni kanssa samanaikaisesti kaksi vuotta. On lastani vuotta nuorempi.

Vierailija
85/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meillä seksin suhteen se haluttomampi osapuoli.

Vierailija
86/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni osti minulle seuraavaksi kesäksi kreikan matkan jonka jälkeen meen espanjaan ja pariisiin. Takas tullessani skasaaan :D Koko kesä noissa paikoissa:P

Vierailija
87/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin koko peruskoulun läpi lähes puhumatta mitään koulupäivien aikana, siis ainakaan mitään ylimääräistä. Esitelmät sain jotenkin pidettyä ja joskus tunneilla vastasin. Silloin puhuin, kun oli aivan pakko sanoa jotain, esim. kun tarvitsin uuden vihkon ja sitäkin jännitin jo monta tuntia etukäteen, kun sivut alkoi uhkaavasti loppumaan. Mikä helpotus olikaan, kun lukiossa oli pakko ostaa omat vihkot ja kirjoitusvälineet. Ei tarvinnut enää pyytää uutta koko luokan kuullen.

Vierailija
88/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka asiakaspalvelutilanteessa suhtautuu muhun tympeästi, tai alentuvasti joutuvat joko huomaamattaan tai tietoisesti maksamaan ylihintaa, paristakymmenestä eurosta yli sataan euroon. Aina. Arvioin hinnan tapauskohtaisesti käytöksen perusteella.

Vierailija
89/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännikarvani kasvoi yli 10-senttiseksi.

Nainen, 23

Vierailija
90/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8. ja 9. luokkalaiset teinit käyttävät pyöräilykypärää.

Tätä ei tällä palstalla joskus uskottu ollenkaan..=)

Vierailija
91/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään homosuhteessa elänyt mies rakastui minuun niin kovasti, että erosi silloisesta poikaystävästään. Olin tavatessamme myös varattu, mutten olisi uskaltanut riskeerata suhdettani bi-miehen takia, vaikka hänestä paljon, todella paljon välitinkin...Taisi olla elämäni kipein rakkaussuru.

Vierailija
92/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on luvannut kustantaa rintojen pienennysleikkauksen kun on lapset tehty. Nyt eikan jälkeen 75 DD.

Vierailija
93/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme vauva menee koiran edelle. Jos lapsi allergisoituisi koiralle, koira saisi lähteä, ei vauva.

Vierailija
94/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja lihava. Silti minulla on pitkä erittäin lihaksikas mies (ei paljon häviä suomen vahvimmalle). Muut naiset näkyvästi kuolaavat mieheni perään

Vierailija
95/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Olisit mennyt juttelemaan opettajalle kahden kesken vaikka tunnin jälkeen. Toivottavasti huomaan sinunlaisesi luokassa. T. Opettaja

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:36"]

Kahlasin koko peruskoulun läpi lähes puhumatta mitään koulupäivien aikana, siis ainakaan mitään ylimääräistä. Esitelmät sain jotenkin pidettyä ja joskus tunneilla vastasin. Silloin puhuin, kun oli aivan pakko sanoa jotain, esim. kun tarvitsin uuden vihkon ja sitäkin jännitin jo monta tuntia etukäteen, kun sivut alkoi uhkaavasti loppumaan. Mikä helpotus olikaan, kun lukiossa oli pakko ostaa omat vihkot ja kirjoitusvälineet. Ei tarvinnut enää pyytää uutta koko luokan kuullen.

[/quote]

Vierailija
96/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itseäni pari vuotta, eikä se ollut mielestäni ikävää enkä kadu sitä hetkeäkään.

Vierailija
97/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mitä provoja!! ;)

Vierailija
98/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harrastaa seksiä rahaa vastaan, jos tulisi tilaisuus.

Vierailija
99/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on alle 17 ja minulla on pyöreät E-kupin rinnat.

Vierailija
100/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:47"]Perheessämme vauva menee koiran edelle. Jos lapsi allergisoituisi koiralle, koira saisi lähteä, ei vauva.
[/quote]
Jos ajattelisit toisin päin, olisi se provo. Tuo että vauva tulee ennen koiraa on tottakai normaalia.