jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!
Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?
Kommentit (228)
Lapseni tulee perimään miljoonia.
Saan syödä mitä haluan ja olen hoikka. Ja haluan paljon herkkuja, suolaista, makeaa. Rakastan hyvää ruokaa ja viiniä. Nautin joka päivä syömisestä, aamusta iltaan. Olen hoikka, treenattu ja hyvin palautunut 4 lapsen äiti. Ikääkin jo lähemmäksi 40.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:09"]Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut? [/quote] Mulla on seksisuhde 48-vuotiaaseen perheenisään. Tapasimme netissä seuranhakusivulla ja molemmat iskivät silmänsä toisen profiilikuvaan. Säälittää hieman puolisonsa..mutta mitäs ei pidä itsestään huolta edes miehensä iloksi. Mieskin tarvitsee pentujen hankinnan jälkeen yhtälailla huomiota, hellyyttä ja panostusta. N25LOL no sinahan olet viela ihan vauva!! Yyyyoks....jotain vikaa miehessa mahdollisesti. Sinussa sitakin enemman. Kylla elama kerkeaa sinuakin kolhaista viela joskus, ja sittenpa tiedat....
[/quote]
Mä vien voiton. Tein parhaani jotta mieheni ex elämästä mukula ei kuulu elämäämme ja voitin.
Minulla on 7 lasta ja aion saada 7 lisää! Emmekä ole edes lestoja. ;)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:55"]
[/quote]no eihan tuossa mitaan.....hyva etta lapsesi saa varallisesti hyvan tulevaisuuden.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:09"]
Myin itseäni, ollen samalla parisuhteessa mukavan, fiksun, akateemisesti koulutetun miehen kanssa. Mies tiesi töistäni, asuimmehan yhdessä. Näin rahoitin opintoni. Nyt olemme naimisissa, lapsi tulossa ja kummatkin oman alan töissä. Ja rakastuneita sekä onnellisia.
[/quote]
Siis mies tiesi? Ja sille oli ihan ok? Ei käynyt mielessä, että mieluummin itse elättäisi sua opintojen ajan kuin antaisi sun halventaa itseäsi? En voisi olla tuollaisen miehen kanssa.
[/quote]
No tosiaan ei ollut silloin rahaa hänelläkään. Oliko tämä nyt sittenkin moralisointiketju? Ja ei, en halventanut itseäni, vaan käytin kehoani mielestäni ihan älykkäästi hyväkseni, kun siihen kykenin. Mies ei tästä erityisesti pitänyt, mutta suostui hyväksymään päätökseni.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:55"]
[/quote]no eihan tuossa mitaan.....hyva etta lapsesi saa varallisesti hyvan tulevaisuuden.
[/quote]
Niin on, mutta av:lla tunnutaan tällaiset aina leimaamaan provoiksi.
olen käyttäytynyt itsetuhoisesti ollessani raskaana, silti lapsi on minulle tärkeintä ja rakkainta maailmassa. olen kuitenkin päättänyt antaa lapsen adoptioon, koska tahdon hänelle ehjän perheen, jota en yksin voi tarjota hänelle. en kuitenkaan voi ajatella elämääni ilman lastani ja todennäköisesti tulen jättämään tämän maailman, kunhan voin olla varma, että lapsellani on hyvä olla.
Tykkään yhdyntäseksistä enemmän kuin mistään muusta seksinmuodosta. Saan myös helpoimmin orgasmin yhdynnän aikana, kun samalla hieron klitorista. Oikein tykkään puristella pillulihaksilla ja "lypsää" munaa, tätä taitoa on myös heilani kehuneet. En todellakaan välitä jostain suuseksistä tms yhtä paljon. Peniksen koolla on väliä, tykkään eniten sellaisesta keskikokoisesta tai vähän keskikokoista paksummasta, isoista en tykkää.
Jos nämä asiat kirjoittaisi johonkin muuhun ketjuun, niin heti huudettaisiin provoa.
Olen myynyt seksiä parisuhteeni alkuvaiheessa, lopetin enkä ole koskaan kertonut miehelle. Lisäksi en ole niistä miehistä mitenkään traumatisoitunut, en seksuaalisesti tai muutenkaan, koska valitsin asiakkaat ajatuksella ja pidin huolta turvallisuudesta. Sellainen suomalainen perusmies on muutenkin oikein mukava ihminen, ne selkeästi käy siinä tilanteessa kovaa kamppailua itsensä kanssa, että voiko näin tehdä, ja haluavat olla varmoja että en ole esim. parituksen uhri.
Salaisuus ja petturuus on toki paljon traumatisoivampaa kuin se itse seksityö.
Olen harrastanut suojaamatonta seksiä useiden miesten kanssa enkä ole koskaan saanut sukupuolitautia. Testeissä olen käynyt säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:04"]
Olen 10-vuotias
[/quote]
Oletko syntynyt karkauspäivänä?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:05"]
Tykkään yhdyntäseksistä enemmän kuin mistään muusta seksinmuodosta. Saan myös helpoimmin orgasmin yhdynnän aikana, kun samalla hieron klitorista. Oikein tykkään puristella pillulihaksilla ja "lypsää" munaa, tätä taitoa on myös heilani kehuneet. En todellakaan välitä jostain suuseksistä tms yhtä paljon. Peniksen koolla on väliä, tykkään eniten sellaisesta keskikokoisesta tai vähän keskikokoista paksummasta, isoista en tykkää.
Jos nämä asiat kirjoittaisi johonkin muuhun ketjuun, niin heti huudettaisiin provoa.
[/quote]
No olipa ylläri, että tätä on myös alapeukutettu. Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että nainen voi nauttia nimenomaan yhdynnästä?
Ryyppään kaverini kanssa, vaikka hänen 2v lapsensa olisi paikalla.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:32"]Olen 20-vuotias, hyvännäköinen ja muodokas nainen, ja olin alasti toissaviikolla mieheni kahden kaverin luona, tarkoituksenamme harrastaa ryhmäseksiä kolmistaan, mutta kenelläkään ei seissyt.
[/quote]
Ai ei edes sulla?
[/quote]
Nyt en tajunnut? -53
Minut raiskattiin itsepuolustuslajin pikkujouluissa:(. Pojat (ja miehet) ovat olleet yltiökiinnostuneita minusta hyvin nuoresta lapsesta asti (olen aina ollut hyvin ujo). Parikymppisenä aloin paisumaan kuin pullataikina (en ylensyö , tai suruuni tms), nyt saan olla (suht) rauhassa. En ole kertonut kenellekään. Vastapainoksi olen kuitenkin pitkässä (+15v) tasapainoisessa suhteessa komean ja urheilullisen avomiehen kanssa, joka rakastaa minua kammottavasta vartalostani huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:15"]Olen nuori, kaunis, älykäs, hyväkroppainen. Harrastan seksiä perheellisten ukkomiesten kanssa säännöllisesti. Monet avioliitot pysyvät kasassa vain, kun mies pääsee välillä vieraisiin.
[/quote]
Niin. Taidat olla niin ruma ja tyrkky ettei komeat, lihaksikkaat ja vielä nuoret sinkkumiehet edes vilkaise sua...
[/quote]
Heh, ei, en ole ruma enkä ole tyrkky. Olin neitsyt kun 18-vuotiaana mieheni tapasin, eli jos näillä kavereilla olisi seissyt, olisin harrastanut seksiä kolmen miehen kanssa elämäni aikana, nyt olen vain yhden kanssa. Olen uskovainen, hillitysti pukeutuva ja nätti.
Tooinen sivu kiitos