Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaa elämästäsi jotakin, joka saisi muut palstalaiset huutamaan provoa!

Vierailija
16.09.2014 |

Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:15"]Olen nuori, kaunis, älykäs, hyväkroppainen. Harrastan seksiä perheellisten ukkomiesten kanssa säännöllisesti. Monet avioliitot pysyvät kasassa vain, kun mies pääsee välillä vieraisiin.
[/quote]

Niin. Taidat olla niin ruma ja tyrkky ettei komeat, lihaksikkaat ja vielä nuoret sinkkumiehet edes vilkaise sua...
[/quote]

Heh, ei, en ole ruma enkä ole tyrkky. Olin neitsyt kun 18-vuotiaana mieheni tapasin, eli jos näillä kavereilla olisi seissyt, olisin harrastanut seksiä kolmen miehen kanssa elämäni aikana, nyt olen vain yhden kanssa. Olen uskovainen, hillitysti pukeutuva ja nätti.
[/quote]

Hups, väärä viesti

Vierailija
62/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:01"]Mä vien voiton. Tein parhaani jotta mieheni ex elämästä mukula ei kuulu elämäämme ja voitin.
[/quote]

Sama. Helppoa kun äitinsä on kertakaikkisen aasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut melkein ikäni seksiä ilman ehkäisyä,enkä ole tullut koskaan raskaaksi tai saanut tauteja. Nyt kolme vuotta koitettu miehen saada lasta,enkä tule raskaaksi.
Minut on myös raiskattu 3 kertaa.

Vierailija
64/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttämään huumeita 16vuotiaana ja käytän edelleen.

Vierailija
65/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:07"]Olen muuttanut luteiden ja kirppujen takia viisi kertaa
[/quote]

Kai tajuat, että itse luultavasti levität ne aina uuteen asuntoon?

Vierailija
66/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin noin 5 vuotta sitten amfetamiinia joka viikonloppu. Nykyään olen naimisissa ja meillä on lapsi. Kun lopetin niin se loppui laakista. Olen todella onnellinen että elämäni meni näin enkä jäänyt sille turmion tielle.

Vierailija
67/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt mielialalääkkeitä 14 vuotta ja minusta niiden tuoma tasapaksu olo tuo sisäisen rauhan.

Ihmiset usein sanovat, että elämään kuuluu sekä itku että nauru. Ilman lääkettä olen kuitenkin liian tunteellinen voidakseni käydä töissä. Itkettää, raivostuttaa, panettaa ja naurattaa ihan liikaa.

Vierailija
68/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miehen kanssa 8 vuotta, ja tiedän satavarmasti, ettei hän ole koskaan pettänyt eikä petä tulevaisuudessakaan.

Ei kai tätä nyt varsinaisesti aina provona pidetä, mutta reaktio on kuitenkin aina se, että et voi tietää ja kaikki miehet pettää. Totuus kuitenkin on, että ihmiset ovat erilaisia, ja mieheni ei koskaan petä.

Vierailija
69/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:ni on yli 140. Tästä huolimatta valmistuin ammattiin vasta yli 30-vuotiaana, enkä ole koskaan tienannut vuodessa yli 15 000 euroa. En ole erityisen hyvä työssäni, koska se ei tarjoa minulle tarpeeksi haastetta. Minulla on paljon henkisiä ongelmia ja olen alisuorittaja, johtuen suurimmaksi osaksi koko peruskoulun jatkuneesta koulukiusaamisesta. Niin, ja hengaan AV:lla :D

Vierailija
70/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 20-vuotias 15-vuotias poika lähetteli minulle alastonkuviaan itsestään facebookissa. Tämän jälkeen estin hänet, koska en todellakaan halunnut hänen kuviaan. Nyt kun poistin tämän eston ja tämä jätkä on 18-vuotias laittoi hän viestiä että haluaisinko tienata ja ei olis iso homma ja miljoona silmäniskuhymiötä.

Vierailija
71/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:27"]

Olen voittanut lotossa muutama vuosi sitten reilu 3 miljoonaa. En ole kertonut asiasta kenellekään (olen sinkku). Olen opiskelija ja en jaksaisi sitä asian päivittelyä ja joka viikkoista "sä varmaan voit tarjota illan"-ruinaamista mitä siitä vain seuraisi. Ja tuntuisi ikävältä tietää, että selän takana kadehdittaisiin. Jos joskus löydän vakavan parisuhteen, kerron tietysti miehelle kun aika on kypsä. Elämäni ei kovastikaan ole muuttunut voiton myötä ja hyvä niin. Raha tuo turvallisuuden tunnetta, mutta haluan silti valmistua ja töihin. En ole pihi, en alkuunkaan. Mutta en silti koe tarvitsevani yhtäkkiä ylettömästi roinaa ja luksusta ympärilleni, olen tyytyväinen ihan normaaliin keskiluokkaiseen elämään kun sellaiseen olen tottunut ja sellaista voittoon asti elänyt.

En omista autoa tai kalliita merkkivaatteita/laukkuja tms. Omistusasunnon nyt toki ostin ja viikonloppuisin ostan hemmottelumielessä jotain vähän arkiruokaa hienompaa (minulle sekin tarkoittaa vain juustoja, hyvää viiniä jne. ei mitään överikallista :D). Harrastuskamat päivitin ja se tuntui luksukselta. Joskus käyn hieronnassa ja hemmotteluhoidoissa. Pari hiukan pidempää reissua olen tehnyt koulun loma-aikoina, normaalisti olisin tietysti tehnyt jotain sekalaisia kesätöitä, mutta nyt ei ollut enää sitten tarvetta. Tämmöisissä sen eron aiempaan parhaiten huomaa :)

[/quote]

kuullostaa siltä että todellakin voitto meni oikealle ihmiselle, onnea :)

Vierailija
72/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä 3 eri miehen kanssa yhden viikonlopun aikana.

Vierailija
73/228 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa nelisen vuotta miehen kanssa ja uskon, että menemme naimisiin. Nyt olen alkanut nähdä kuitenkin unia siitä, että harrastan seksiä naisen kanssa. Koen olevani hetero, mutta koska uskon seurustelevani elämäni miehen kanssa, mulle on tullut ehkä se pelko, että en voi koskaan häntä pettämättä harrastaa seksiä naisen kanssa, jonka haluaisin jostain syystä vielä kokea :D. Jos menemme naimisiin ja olemme loppuelämämme yhdessä, aion vielä joskus rohkaista mieleni ja kysyä häneltä lupaa siihen :).

Vierailija
74/228 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 viikkoa tutkintavankeudessa. Onneksi pidän niin harvakseltaan yhteyttä ystäviini, että vain perheeni ja kaksi lähintä ystävääni saivat tietää vankeudesta. Myöhemmin sain ehdollisen tuomion.

Minut on valittu opiskelupaikkaan, johon otettiin 600 hakijasta 3.

Olen lahjonut virkamiehiä sekä Suomessa että ulkomailla.

Anoppini kasvattaa ja polttaa pilveä, hän on melkein 70-vuotias.

Kerran sain pimppiini vahingossa vähän pippurisumutetta. Se ei muuten tuntunut yhtään kivalta...

Vierailija
75/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä kerran työkaverin kanssa, se oli sairaan kivaa, eikä siitä tullut mitään seuraamuksia kummankaan avioliitolle.

Vierailija
76/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:09"]Mitä uskomatonta/käsittämätöntä sinulle on tapahtunut?
[/quote]

Mulla on seksisuhde 48-vuotiaaseen perheenisään.
Tapasimme netissä seuranhakusivulla ja molemmat iskivät silmänsä toisen profiilikuvaan. Säälittää hieman puolisonsa..mutta mitäs ei pidä itsestään huolta edes miehensä iloksi. Mieskin tarvitsee pentujen hankinnan jälkeen yhtälailla huomiota, hellyyttä ja panostusta.
N25

Vierailija
77/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, kaunis, älykäs, hyväkroppainen. Harrastan seksiä perheellisten ukkomiesten kanssa säännöllisesti. Monet avioliitot pysyvät kasassa vain, kun mies pääsee välillä vieraisiin.

Vierailija
78/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lukioni rehtori ja entinen historian opettajani yritti iskeä minua baarissa. Oli todella humalassa. Lähdin vitsillä tanssimaan hitaan biisin. Ei tunnistanut oppilaaksi, olin 18-v ikäistäni vanhemman näköinen. Viikko sen jälkeen oli lakkiaiset joissa pidin ylioppilaspuheen. Hieman vaivaantuneelta näytti eturivissä mies.

Vierailija
79/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät välit anoppini kanssa eikä hän yritä sotkeentua poikansa elämään. 

Vierailija
80/228 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin äidin ja pikkusiskon kanssa samassa sängyssä koko ala-asteen. Sitten en enää kehdannut, kun kylässä käyvät kaverit alkoivat ihmetellä missä mun oma sänky on.