Treenatkaa naiset kymppi vartalo.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/topi-sukari-71-avoimena-seksielama…
Sitten saatte tuollaisen rikkaan miehen.
Kommentit (29)
En ole kiinnostunut miesten kuolaavista katseista. Sen takia en treenaa enää, enkä pukeudu siten, että joku alkaisi kuolata.
En halua tollasta ukkoa. Ja reenaaminen on tylsää.
Jaa tuollainen vanha velkainen ukko
Olen hoikka, urheilullinen (pitkähiuksinen) nainen. Miehiä riittäisi, mutta pidän itseni itselläni eli olen vapaaehtoisesti sinkku. Sori siitä :)
En treenaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
T: Tuntematon
En saa treenaamallakaan "kymppivartaloa". Hartiat vaan levenee ja lantio pysyy ihan yhtä kapeana. Huom. Myös silloin, kun en treenaa yläkroppaa ollenkaan vaan keskityn pelkkään alavartaloon. Riittää että kannattelen ja siirtelen jalkajumpassa tarvittavia painoja.
Vierailija kirjoitti:
Tissit ei kasva treenaamalla.
Ei. Kutistuu vaan entisestään.
T. Tuo leveäharteinen
Treenaa itse, niin saat varakkaan vanhemman vaimon.
Ei kiinnosta mitkään parisuhteet, varsinkaan miesten kanssa. Eikä myöskään kehon muokkaus muiden mieliksi.
Treenaa kymppi vartalo niin saat kulahtaneen Sukarin? Pitäskö ton nyt jotenkin motivoida?
Treenasin, mutta sain ennen aikojaan vanhentuneen vatsakkaan kolmekymppisen miehen, jota joudun elättämään.
Topi hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa!
Nykymiehiä kun kuuntelee, niin kymppivartaloa ei ole kellään. Aina löytyy joku vika jonkun miehen mielestä, vaikka nainen olisi päästä varpaisiin timmissä.
Koskahan naiset tajuaa lopettaa tämän turhan mielllyttämisleikin.
Ajatus tuosta miehestä saa loputkin treenihalut katoamaan. Kuntoilen ihan omaksi ilokseni ja terveyden takia, en muiden vuoksi.
No tasan halua mitään 70+ pappaa, halojaa.
Outo naama hänellä. Täyteaineita vissiin liikaa?
Mikäs 50-luvun aikamatkaaja se siellä?
Minä treenaan kyllä, palkka ja omaisuus on kuosissa. Ja siksi en huoli mitään vanhaa papparaista vaan katselen timmissä kunnossa olevaa nuorempaa miestä. Mitäs siihen sanot sinä sovinistinen hattivatti?
Vierailija kirjoitti:
Outo naama hänellä. Täyteaineita vissiin liikaa?
kummalla?
Ei huvita.