TIETÄJÄ PAIKALLA! Ennustan tulevaisuuteen
Kaksikymmentä vuotta sitten kompastuin ja noiduttu kiinalainen yrttitee lensi silmilleni. Tästä lähtien olen voinut nähdä tulevaan. Minulla on nyt luppoaikaa, joten olen palveluksessanne! Kysykää minulta mitä vain tulevaisuus tuo tullessaan!
- Tietäjä Irma-Leena
Kommentit (106)
Kannattaa tässä vaiheessa laittaa peli poikki ja vastata vain näihin jo tulleisiin kysymyksiin. Muuten istut vielä ylihuomenna pohtimassa näiden tulevaisuutta.
Nimim. Näitä ketjuja joskus itsekin seuranneena (jos pyydät rahaa ennustuksesta, kysymykset lakkaa. Jos vastaat vain 20:lle ekalle, 21:stä eteenpäin sulle suututaan. Seuraavan kerran kannattaa laittaa joku aikaraja "vastaan jokaiseen kysymykseen tulevaisuudesta, jotka tulevat seuraavan tunnin sisään". Näin saat itsekin henkireijän ja kaikki on tyytyväisiä:))
33: Tapaat kuun lopussa henkilön, jonka kanssa teillä on kovaa seksuaalista kemiaa. Hän on ei sinulle tärkeän tuttusi puoliso ja päädytte harrastamaan seksiä. Kohtaat tapauksen ansiosta aineellisen menetyksen.
34: Lapsesi pysyy terveenä, mutta joudut uhraamaan yhteistä aikaanne taloutenne ylläpitämiseksi. Sinulle avautuu mahdollisuus kouluttaa itseäsi lisää, ota se vastaan, vaikka joudutkin miettimään asiat uudestaan.
35: Elämänne palaset loksahtavat kyllä paikoilleen. Miehesi kaipaa vanhempansa tukea hänen mieltään painavassa asiassa.
36: Tulet olemaan hänen mielessään toisinaan, mutta tee selväksi, että tunne on molemminpuoleinen.
37: Näen teillä neljä lasta.
38: Sinä osaat päästää irti, anoppisi ei ihan. Hän tekee kuitenkin suhdettanne eheyttävän eleen. Et tiedä mitä olisit siitä mieltä.
- Tietäjä Irma-Leena
Montako lasta saan? Kestääkö liittomme?
Kiitos Irma-Leena <3 t. 35. Avaatko vielä, tarkoitatko isä-vainajaa vai pälli-äitiä jolta apua kaivataan? Äiti kun ei hirveesti ole poikaansa asiassa tulenut
Selvennän tähän vielä, että valitettavasti voin ennustaa vain tulevaisuutta, en nykyhetkeä, enkä menneisyyteen.
41: Et mene naimisiin, mutta löydät elämäsi miehen. Hän ei valitettavasti voi saada kanssasi lapsia.
42: Jouluvauva syntyy muutaman päivän ennen laskettua aikaa ja on tyttö.
43: Voi kunpa olisit lähtenyt matkalle vasta viikkoa myöhemmin! Nyt missaat iloisen tapahtuman lähipiiristäsi. Lomasi tulee olemaan rentouttava, mutta sinua yritetään vetää höplästä. Ole siis varuillasi. Näen sinulla toisen lapsen, mutta vasta kun olet lakannut yrittämästä.
44: Jos jatkat pelejäsi, elämässäsi jää mahdollisuus vain yhteen rakkauteen, eikä hän ole hyvä ihminen.
- Tietäjä Irma-Leena
45: Oletko nyt aivan varma että haluat tietää? Kerran kerrottua ei saa enää kertomattomaksi.
46: Äitisi yrittää kaikkensa, mutta retkahtaa aina uudelleen.
47: Et ole. Tutustut koirapuistossa henkilöön, jollaisen kanssa et tavallisesti tulisi juttuun.
48: Sinulle tulee yllättävä rahanmeno lähiaikoina, joten jätä väliin. Keksit toimivamman ratkaisun kun kuuntelet ystäväsi ehdotusta.
- Tietäjä Irma-Leena
Nyt jäi 40 välistä. Muotoilenko uudelleen? Luotanko laskettuun aikaan vai syntyykö vauva ennen\ jälkeen la:n?
45 kyllä haluan tietää. Mieheni väittää aina, että hän on ensin. Itse pelkään että on toisin päin ja mies joutuu kasvattamaan neljä lastamme yksin. Ja anoppeja kysyin lähinnä kun molemmat on vittumaisia akkoja omalla ihanalla tavallaan
Paraneeko työnäkymät lähivuosina? Pilaako yllätysraskaus työt? Miten raha-asioiden käy jos jäisin kotiin kunnes vauva 1,5v? Kannattaako alan vaihto? Opiskelu enää tässä vaiheessa? Pystytäänkö elämään miehen pikkupalkalla ja omilla minituilla tasapainoisesti? Kestääkö tämä liitto? Kiitos jo valmiiksi I-L !! Ymmärsin saamistasi vastauksista, että melkoisen nappiin on mennyt ennustuksesi:)
34 kiittää! Kiitos kun jaksoit ennustaa!
Miten miehen sairaus vaikuttaa työrintamalla? Tuleeko mieheni kuolemaan perussairauteensa (tai jotenkin tähän liittyen). Rasittaako sairastaminen omaa elämääni tarpeettomasti? Pysynkö itse terveenä tai edes suht terveenä? Entä lapset? Valitsinko väärän ihmisen rinnalleni kun huolehdin ihan liikaa..?..
38 avaa taustoja. Anoppi on sitä mieltä, että häpeää lapsenlapsiaan. Anopilla itsellään on yksi lapsi -mieheni. Anoppi on sitä mieltä, että useampi lapsiset perheet ovat joko helluja tai lestoja. Me nyt sitten ilmeisesti kolmen lapsemme kanssa olemme lestoja ja meitä pitää hävetä koska ylikansoitamme maan.
Kiitos ennustuksesta, menee varmaankin aika lähelle totuutta:)
38 avaa taustoja. Anoppi on sitä mieltä, että häpeää lapsenlapsiaan. Anopilla itsellään on yksi lapsi -mieheni. Anoppi on sitä mieltä, että useampi lapsiset perheet ovat joko helluja tai lestoja. Me nyt sitten ilmeisesti kolmen lapsemme kanssa olemme lestoja ja meitä pitää hävetä koska ylikansoitamme maan.
Mitä näet minulle? Montako lasta? Kestääkö liitto? Rahapuoli? Tulenko koskaan saamaan perintöä? Pysynkö terveenä?
tajuaako hän virheensä joskus ja ottaa minuun yhteyttä kun elämän tilanne on eri? ajatteleeko hän minua?
Missä olen töissä vuoden kuluttua? Onko työsuhde vakituinen?