Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄJÄ PAIKALLA! Ennustan tulevaisuuteen

Vierailija
16.09.2014 |

Kaksikymmentä vuotta sitten kompastuin ja noiduttu kiinalainen yrttitee lensi silmilleni. Tästä lähtien olen voinut nähdä tulevaan. Minulla on nyt luppoaikaa, joten olen palveluksessanne! Kysykää minulta mitä vain tulevaisuus tuo tullessaan!

- Tietäjä Irma-Leena

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko joutumassa helvettiin?

Vierailija
102/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko suhde kestämään mieheni kanssa?ja tuleeko terveysongelmani helpottamaan joskus?saanko ikinä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kertoo: vaikea uskoa koska hän on ihana persoona.

Vierailija
104/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta näemme olitko oikeassa =-)

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:18"]

18: Näen tulevaisuudessasi intohimoa. Älä pelkää heittäytyä oppimaan uutta. Mieti, onko urasi, vai ystävyyssuhteesi tärkeämpi. Ihmettelysi kaupan hedelmähyllyllä avaa keskustelun joka piristää elämääsi.

19: Henkilö, jonka toivoisit olevan paikalla ei valitettavasti pääsekään tulemaan.

20: Näen hänen pärjäävän hyvin, vaikka stressiä onkin paljon. Keskiviikkoillallinen hänen piristyksekseen antaa pontta lukea vaikeaan kokeeseen. Näen myös suhteen, joka häiritsee opintoja, mutta älä puutu asiaan.

21: Teistä tulee pari, jos voit antaa hänelle anteeksi. Sinulla on mahdollisuus valita myös toinen mies.

[/quote]

Vierailija
105/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdanko "hänet"?

Vierailija
106/106 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:09"]Menenkö joskus naimisiin? Saanko vielä lapsen?
[/quote]
Tähän sain vastauksen, että en mene naimisiin, mutta löydän miehen ja mies ei voi saada kanssani lapsia.
Hmm... Olen ollut miehen kanssa jo monta vuotta ja hän ei todellakaan halua naimisiin. Mutta minulla on hänen kanssaan kaksi lasta.
Eli osittain ennustus toteutui?? :-0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän