TIETÄJÄ PAIKALLA! Ennustan tulevaisuuteen
Kaksikymmentä vuotta sitten kompastuin ja noiduttu kiinalainen yrttitee lensi silmilleni. Tästä lähtien olen voinut nähdä tulevaan. Minulla on nyt luppoaikaa, joten olen palveluksessanne! Kysykää minulta mitä vain tulevaisuus tuo tullessaan!
- Tietäjä Irma-Leena
Kommentit (106)
Tuleeko välimme anopin kanssa koskaan tämän paremmaksi vai jatketaanko pitkäänkin tukkanuottaa??
Luotanko kuukautisiin, np-ultraan vai rakenneultraan? Laskettua aikaa ajatellen..
Menenkö joskus naimisiin? Saanko vielä lapsen?
Syntyykö jouluvauva ajallaan? Onko tyttö\poika?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:05"]Kaksikymmentä vuotta sitten kompastuin ja noiduttu kiinalainen yrttitee lensi silmilleni. Tästä lähtien olen voinut nähdä tulevaan. Minulla on nyt luppoaikaa, joten olen palveluksessanne! Kysykää minulta mitä vain tulevaisuus tuo tullessaan!
- Tietäjä Irma-Leena
[/quote]Mitä näet minulle? Miten etelän matka menee syksyllä? Saanko toista lasta.
Kumpi kuolee ensin; minä vai mieheni? Minun äitini vai miehen äiti?
Paraneeko äitini kaappijuoppous?
Kantsiiko torstaina lähteä Ikeaan vai säästänkö nekin rahat ja mietin vielä uudemman kerran lasten huoneisiin kalusteita?
Nyt 8pv polttamatta ja tekee ihan sairaasti mieli tupakkia.. Aski valmiina,mikä on seuraava liikkeeni?
Saanko työssä ja rakkaudessa sen mitä haluan?
18: Näen tulevaisuudessasi intohimoa. Älä pelkää heittäytyä oppimaan uutta. Mieti, onko urasi, vai ystävyyssuhteesi tärkeämpi. Ihmettelysi kaupan hedelmähyllyllä avaa keskustelun joka piristää elämääsi.
19: Henkilö, jonka toivoisit olevan paikalla ei valitettavasti pääsekään tulemaan.
20: Näen hänen pärjäävän hyvin, vaikka stressiä onkin paljon. Keskiviikkoillallinen hänen piristyksekseen antaa pontta lukea vaikeaan kokeeseen. Näen myös suhteen, joka häiritsee opintoja, mutta älä puutu asiaan.
21: Teistä tulee pari, jos voit antaa hänelle anteeksi. Sinulla on mahdollisuus valita myös toinen mies.
Pääsenkö ikinä eroon tästä masennuksesta?
Miten liittomme kestää tämänhetkiset vastoinkäymiset? Miltä työrintamalla näyttää?
Jääkö lapsilukumme neljään (toisin sanoen vituttaako myöhemmin jos laitan piuhat katki)?