Tykkään pelata team fortress 2 peliä. Onko tämä turn offi naisille?
Hyvä peli ja tiimissä pitää työskennellä. Miten suhtaudut siihen, nainen?
Kommentit (13)
Ei kiinnosta mitä pelaat, jos et tee sitä silloin kun meillä kuuluisi olla keskenämme latuaikaa. Myös turn off jos peliriippuvuutesi estää sinua huolehtimasta omaa osuuttasi kodin yhteisistä asioista, kuten siivouksesta ja ruuanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä pelaat, jos et tee sitä silloin kun meillä kuuluisi olla keskenämme latuaikaa. Myös turn off jos peliriippuvuutesi estää sinua huolehtimasta omaa osuuttasi kodin yhteisistä asioista, kuten siivouksesta ja ruuanlaitosta.
Hyvä vastaus. Pelaan yleensä 1,5h aamulla ja päivällä saman verran. Olen siis työtön. Työtön pelimies ei taida houkutella? Mutta muuten elämänhallinta kunnossa.
Mä tykkään warhammeristä, mä olen laittanu muijia pelaan mun kans, ekoilla treffeillä.
Sun nörtti harrastukset on se helppo mitä syyttää jos/kun haluaa erota/sysätä sut friendzonelle mut ei ne se oikea syy ole, oikea syy on se et olet keskenkasvuinen uliseva pikkupoika, mut sitä ei voi sanoa kun me ollaan päätetty et kohteliaisuus on tärkeämpää kun se et opiks sä ikinä paremmaks.
Pelaako tuota vielä moni. Eikös ole aika vanha peli. Pelasin sitä kouluaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään warhammeristä, mä olen laittanu muijia pelaan mun kans, ekoilla treffeillä.
Sun nörtti harrastukset on se helppo mitä syyttää jos/kun haluaa erota/sysätä sut friendzonelle mut ei ne se oikea syy ole, oikea syy on se et olet keskenkasvuinen uliseva pikkupoika, mut sitä ei voi sanoa kun me ollaan päätetty et kohteliaisuus on tärkeämpää kun se et opiks sä ikinä paremmaks.
Tämä!
Salille mars, vähän panostusta siihen et näyttää siistiltä ja tuoksuu hyvältä ja sosiaaliset taidot kuntoon niin sä saat tehdä mitä tykkäät ja muijia tulee ovista ja ikkunoista kun kilpailun taso on tämmöstä syyllistämistä ja säälipisteiden kerjäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaako tuota vielä moni. Eikös ole aika vanha peli. Pelasin sitä kouluaikoina.
Kyllä pelaa. Tänäänkin aamulla oli hyvät sessiot suomalaisten kanssa. Kannattaa verestää muistoja jos millään tavalla kiinnostaa. Servuilla kuitenkin botteja aina aika ajoin ja niitä pitää häädellä ulos. Oma hommansa siinäkin.
Toi on muuten totta, että jos mies tarpeeksi kiinnostava niin naiset joustaa paljon. Se vähän vaihtelee mikä tekee miehestä kiinnostavan, mutta yleensä siisteys, eteenpäin pyrkiminen, tavoitteellisuus, vaikuttaa.
Tärkeintä on ap muistaa huomioida nainen ja naisen tarpeet ennen pelaamista. Jos tämä on kunnossa, niin eipä siihen pelaamiseen monella ole nokan koputtaminen.
Lisää erityisesti naisten mielipiteitä kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vastaus. Pelaan yleensä 1,5h aamulla ja päivällä saman verran. Olen siis työtön. Työtön pelimies ei taida houkutella? Mutta muuten elämänhallinta kunnossa.
Elämänhallinta kunnossa, kun olet työtön ja pelailet päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta kunnossa, kun olet työtön ja pelailet päivisin?
Juu, kyllä on. Kämppä on kohtuu siistinä ja ruokavalio kunnossa ja hyvät unirytmit. Herään joka päivä 8-9 maissa. Ja illalla 22 aikaan nukkumaan. Kävelen päivittäin muutaman kilometriä.
Kunhan perusasiat ovat kunnossa eikä pelaaminen vie kaikkea aikaa. Pelaan itse yhtä nettipeliä ja olen yli 50v nainen.
Siippa puuhailee omiaan, pelaan pari tuntia illalla ja sen jälkeen puuhataan jotain yhdessä.
Naiset on jonossa sinun ovelle. Pelaat mielummin tf2. Itsekin pelaisin mielummin jos löytäsin jonkun hyvän servun.
Mikä on? Eikö naiset tiedä tätä peliä vai eikö vain kiinnosta?