Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mmiisas on varannut ensi kesän häihinsä 15 000€ rahaa

Vierailija
21.08.2021 |

Järkyttävän kallista. Mihin sitä oikein noin paljon saa menemään euroja. Huh! Omat häät tais maksaa kaikkinensa alle pari tonnia, vaikka vieraitakin tais olla jotain 60. 😲

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4845a51b-f7e4-4ce0-9536-908505…

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa häämekostaan jonka suunnittelee huippusuunnittelija? Tuskin riittää 15k😁 mitä järkee yhden kerran rätistä maksaa tuhansia!

Vierailija
82/85 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi 15000 e on ihan normaali hääbudjetti. Ihmeellistä että sitä on pitänyt tuoda esille ikäänkuin se olisi jotenkin iso raha...

Tätä ketjun kauhistelua en ymmärrä, mutta alkuperäisen lehtijutun kyllä. Kyseessä on kuitenkin suht nuoren ihmisen ensimmäiset isot itse järjestämät juhlat ja epäilemättä siihen menevä rahamäärä on tullut vähän yllätyksenä. Budjetista on myös varmasti tullut paljon kyselyitä sekä faneilta että toimittajilta.

Itse pidän tuota budjettia ihan maltillisena. Ei tuolla mitään ökyhäitä järjestetä, mutta ihan kivat juhlat varmasti. Jos menisin nyt naimisiin niin meillä budjetti olisi luultavasti saman suuntainen.

Varmaan pankkitilille kertynyt vuosien saatossa yli miljoona mummon markkaa. Turhaan esittää mitään"kauheeta, ku maksaa paljon".

Säästäväiselle ihmiselle 15000€ yksiin juhliin on todella iso summa, joka "tuntuu vatsanpohjassa" vaikka tilillä olisikin miljoona. Kertoo ehkä enemmän siitä että sitä rahaa ei ole aina ollut ja toisaalta ei ole pankkitilin saldo noussut hattuun.

Miisa on keskiluokkaisesta/rikkaasta perheestä. Käynyt esim.safarilla Afrikassa perheensä kanssa. Ei taida 15k riittää sellaiseen matkaan.

:D ei safarimatka esim. Keniaan ole edes tonnia per naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tällaiset mmiisasit oikeita esikuvia lapsille/nuorille? "Somevaikuttajien" tarkoitus on saada seuraajansa ostamaan mainostamiaan tuotteita. Manipuloidaan nuoret ihmiset.

Eiköhän se ole vanhempien vastuulla huolehtia, mitä jälkikasvunsa ruuduiltaan katselee.

Vierailija
84/85 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä, Miisan sormuksesta on hävinnyt timantti!

Vierailija
85/85 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi 15000 e on ihan normaali hääbudjetti. Ihmeellistä että sitä on pitänyt tuoda esille ikäänkuin se olisi jotenkin iso raha...

Tätä ketjun kauhistelua en ymmärrä, mutta alkuperäisen lehtijutun kyllä. Kyseessä on kuitenkin suht nuoren ihmisen ensimmäiset isot itse järjestämät juhlat ja epäilemättä siihen menevä rahamäärä on tullut vähän yllätyksenä. Budjetista on myös varmasti tullut paljon kyselyitä sekä faneilta että toimittajilta.

Itse pidän tuota budjettia ihan maltillisena. Ei tuolla mitään ökyhäitä järjestetä, mutta ihan kivat juhlat varmasti. Jos menisin nyt naimisiin niin meillä budjetti olisi luultavasti saman suuntainen.

Varmaan pankkitilille kertynyt vuosien saatossa yli miljoona mummon markkaa. Turhaan esittää mitään"kauheeta, ku maksaa paljon".

Säästäväiselle ihmiselle 15000€ yksiin juhliin on todella iso summa, joka "tuntuu vatsanpohjassa" vaikka tilillä olisikin miljoona. Kertoo ehkä enemmän siitä että sitä rahaa ei ole aina ollut ja toisaalta ei ole pankkitilin saldo noussut hattuun.

Miisa on keskiluokkaisesta/rikkaasta perheestä. Käynyt esim.safarilla Afrikassa perheensä kanssa. Ei taida 15k riittää sellaiseen matkaan.

:D ei safarimatka esim. Keniaan ole edes tonnia per naama.

Asuitko kenties savimajassa vai taivasalla savannilla? Miisalla oli perheensä kanssa luxusmajoitus😂 sellainen matka maksaa lähemmäs 4k per lärvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan