Mmiisas on varannut ensi kesän häihinsä 15 000€ rahaa
Järkyttävän kallista. Mihin sitä oikein noin paljon saa menemään euroja. Huh! Omat häät tais maksaa kaikkinensa alle pari tonnia, vaikka vieraitakin tais olla jotain 60. 😲
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4845a51b-f7e4-4ce0-9536-908505…
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Siis katsotteko te tuon tubetuksia vai mistä hän on teille tuttu? Oletteko yli 18-vuotiaita? Penskojen tubettaja ilmeisesti, en ollut koskaan kuullutkaan enkä ihmettele. Tuollaista roskaako aikuisetkin toljottaa,ja vielä miettii moisen yksityisasioita. Myötähäpeä.
Katselu tukee heidän toimintaa.
Miksi sitä ei voisi noita videoita katsoa?
Vierailija kirjoitti:
On sillä otsaa
Käyttää omaa rahaansa, niin.
Toivottavasti ukkonsa jää sitä ennen kiinni housut kintussa...
Kaksi maksajaa häille, noin 7 tonnia on Mmiisalle mormi kuukausiliksa😁
Just mainostaa Pauligia, eiköhän sillä yhteistyöllä ole naimajaiset maksettu.
Jos tämä Mmiisas ei ole edes monogaminen, niin miksi pitää leikkiä jotain satuhääleikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ukkonsa jää sitä ennen kiinni housut kintussa...
Häh. Mmiisas on itse ilmoittanut ettei ole monogaminen.
Thomas on jotenkin creepy. Sehän pokas Miisan netissä.
Mun mielestä toi 15000 e on ihan normaali hääbudjetti. Ihmeellistä että sitä on pitänyt tuoda esille ikäänkuin se olisi jotenkin iso raha...
Vierailija kirjoitti:
Miisa on vähintään yhtä creepy.
Mikä sille kasvattaa noin älyttömät silmäpussit tai oikeestaan silmäsäkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miisa on vähintään yhtä creepy.
Mikä sille kasvattaa noin älyttömät silmäpussit tai oikeestaan silmäsäkit?
Raskaat työpäivät😁
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi 15000 e on ihan normaali hääbudjetti. Ihmeellistä että sitä on pitänyt tuoda esille ikäänkuin se olisi jotenkin iso raha...
Tätä ketjun kauhistelua en ymmärrä, mutta alkuperäisen lehtijutun kyllä. Kyseessä on kuitenkin suht nuoren ihmisen ensimmäiset isot itse järjestämät juhlat ja epäilemättä siihen menevä rahamäärä on tullut vähän yllätyksenä. Budjetista on myös varmasti tullut paljon kyselyitä sekä faneilta että toimittajilta.
Itse pidän tuota budjettia ihan maltillisena. Ei tuolla mitään ökyhäitä järjestetä, mutta ihan kivat juhlat varmasti. Jos menisin nyt naimisiin niin meillä budjetti olisi luultavasti saman suuntainen.
Mun häihin menee karkeasti 20k
Häämekko + asusteet n.3700€
Ruoat ja juomat 100hlö n.4500€
Juhlatila ja majoitukset n.2500€
Valokuvaaja aamusta iltaan mukana + dokumentointi n. 3000€
Miehen ja bestmanin puvut n. 1000€
Hevonen ja kärryt n. 300€
Sormukset n. 3000€
Kuljetukset vieraille 500€
Hääkakku fantasiateemalla 400€
Kutsut+lähettäminen 200€
Esiintyjät yht. 1000€
Lapsille palkatut hoitajat 300€
Ei olla katsottu halvimpia vaihtoehtoja vaan suosittu paikallisia yrittäjiä. Summa ei ole meille paljon, joten eikö ole hyvä että ne joilla on rahaa, sitä laittaa kiertoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjun kauhistelua en ymmärrä, mutta alkuperäisen lehtijutun kyllä. Kyseessä on kuitenkin suht nuoren ihmisen ensimmäiset isot itse järjestämät juhlat ja epäilemättä siihen menevä rahamäärä on tullut vähän yllätyksenä. Budjetista on myös varmasti tullut paljon kyselyitä sekä faneilta että toimittajilta.
Itse pidän tuota budjettia ihan maltillisena. Ei tuolla mitään ökyhäitä järjestetä, mutta ihan kivat juhlat varmasti. Jos menisin nyt naimisiin niin meillä budjetti olisi luultavasti saman suuntainen.
Varmaan pankkitilille kertynyt vuosien saatossa yli miljoona mummon markkaa. Turhaan esittää mitään"kauheeta, ku maksaa paljon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pankkitilille kertynyt vuosien saatossa yli miljoona mummon markkaa. Turhaan esittää mitään"kauheeta, ku maksaa paljon".
Säästäväiselle ihmiselle 15000€ yksiin juhliin on todella iso summa, joka "tuntuu vatsanpohjassa" vaikka tilillä olisikin miljoona. Kertoo ehkä enemmän siitä että sitä rahaa ei ole aina ollut ja toisaalta ei ole pankkitilin saldo noussut hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä Mmiisas ei ole edes monogaminen, niin miksi pitää leikkiä jotain satuhääleikkiä?
Puolet kirjoittajista tässä ketjussa sekoittaa tämän henkilön erääseen saamelaiseen.
En tiiä mitään typerämpää kun ryyppyjuhlien järjestämisen muille.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitään typerämpää kun ryyppyjuhlien järjestämisen muille.
Näin on. Ei mitään viinaa. Ranta-ääliöltä pulvereita vaan ostamaan. Amfetamiinia sen olla pitää!
Olen ymmärtänyt että "tavisten" isomman kokoluokan häät maksaa ihan yleisesti 5000-10 000 euroa. Miisa on hyvä tuloinen, 15 000 on toki paljon rahaa mutta ei mitään ökyhäiltä kuulosta todellakaan.