G: Onko sinulla thigh gap (reisirako)?
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
Kommentit (153)
On kyllä pirun hoikkaa porukkaa täällä, kaikkien bmi jotain 19... heh, katukuvassa sama homma...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]
Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote]
Tämä kuva osoitti, että olen umpiheteroiden umpihetero. Naisen alapää on yököttävä!
[/quote]
Hahhahhaah. :D
En voi ikinä olla ajattelematta, että noin sanovat ovat kaapissa olevia bi-seksuaaleja.
Ei minua naisena yökötä naisen alapää. Miksi yököttäisi?
Ja voin hyvillä mielin sanoa, että kuvassa oli upeita naisia. Miksi en voisi? Olen itsevarma siitä mitä olen, eikä sitä hetkauta mikään. Koen olevani hetero, mutta kyllä mielelläni valitsisin tuosta pari naista peiton alle, ihan vain kokeilun kannalta. :D
Rentoudu hyvä nainen!
[/quote]No kun avasin tuon kuvan, niin aika luonnottomilta nuo laihat reidet näyttivät.
Ikä 26 bmi 19,4 ja farkuissa 25-26.
Kun painoindeksi oli 18 ennen lasta ei ollut rakoa, raskauden jälkeen aloitin treenit karistaakseni 20kg raskauskiloja pois ja samalla ilmestyi rako, lantio on tosin leveämpi synnytyksen jälkeen joka ehkä selittää sen?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:40"]Luuleeko joku oikeasti, että jostain rumasta raosta vielä kadehditaan? No, saahan sitä itselleen uskotella mitä vaan. [/quote] Kyllä sitä kadehditaan, eri asia onko se järkevää. Tämä on yksi ominaisuus muiden joukossa, vähän niin kuin se että onko etusormi pidempi kuin nimetön. En katso aiheelliseksi lytätä niitä, joilla tämä suhde on toisinpäin kuin minulla.
[/quote] No minä en. Pahimmat vaot tuo aina jopa oksennuksen suuhuni. Tuossa yhdessä kuvassa nuo kolme oikeanpuoleista hyvänä esimerkkinä.
On rako. Ikä 48, BMI 19.9 ja farkut 26".
On rako. Ikä 33, BMI n.20 ja farkut 26/27
No ei ole ollut koko ikänä! Olen nyt 40, BMI 26 ja farkut 34". Mutta edes 20-v, BMI 20 ja farkut 28" ei ollut. Reidet vaan on sen malliset. Tyttärelläni sama juttu, hän on normaalipainossa.
Joo. 45, 20.5, 30" Ja lisättäköön tähän että kun on leveä lantio, niin on tietenkin tuo rako isompi kuin kapealuisella ihmisellä. Ei riipu vain laihuudesta tai lihavuudesta.
On, valitettavasti. Ikä on 20 vuotta. BMI 17,4. Farkkujen koosta ei ole mitään ideaa. En käytä niitä.
Ei ole eikä ole ollut missään iässä aikuisena. 1) Ikä 40 2) BMI 19.5 3) Tuumakoko 28"
On. Ikä: 24. Bmi 19,5 ja tuumakoko 25-26
No en ole ikinä siitä ilahtunut vaikka onkin. Väärät sääret on silloin.
On. Ikää 25, BMI 20.7 ja tuumakoko 26". Olen sirorankenteinen.
On ollut aina (paitsi silloin kun lihoin parikymmentä kiloa -> läski suoraan reisiin.) Minulla ei ole millään tapaa leveä lantio, ihan silkkaa läskiä oli tuolloinkin luiden päällä (lantio oli 103cm) :D Ja tällä hetkellä lantioluut näkyy (84cm). Läskikin kyllä lähtee heti ensimmäisenä reisistä. Ikää 30, bmi noin 16.5 ja tuumakoko vaihtelee valmistajan mukaan. Kiinasta vaatteeni kuitenkin ostan enimmäkseen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote] HYI SAATANA TOI TOKAVIKA!!! HYI VITTU!!!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:40"]Luuleeko joku oikeasti, että jostain rumasta raosta vielä kadehditaan? No, saahan sitä itselleen uskotella mitä vaan. [/quote] Kyllä sitä kadehditaan, eri asia onko se järkevää. Tämä on yksi ominaisuus muiden joukossa, vähän niin kuin se että onko etusormi pidempi kuin nimetön. En katso aiheelliseksi lytätä niitä, joilla tämä suhde on toisinpäin kuin minulla.
[/quote] No minä en. Pahimmat vaot tuo aina jopa oksennuksen suuhuni. Tuossa yhdessä kuvassa nuo kolme oikeanpuoleista hyvänä esimerkkinä.
[/quote]
No sehän on kiva sinulle. Oletko kuullut, että kaikkea mitä ajattelee ei tarvitse sanoa ääneen?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:13"]
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
[/quote] polvet yhdessä?
On gap. BMI n. 18,5. Tuumakoko 27 tai 28. Tykkään omista jaloistani. Reisien välissä pieni rako. Eivät hankaa yhteen. Jalat tosi kauniin malliset ylipäätään. Varsinkin sääret aika ihanat. Kerran eräs itselle tuntematon nainen tuli kertomaan lähijunassa ihailleensa koko matkan sääriäni ;D Päivän pelastaja todella.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:13"]
[/quote] ei taida olla, 1)33, 2) 23 ja Levis 31
Mutta kumpi näistä on paremman näköinen oikea vai vasen? http://soulpancake.com/conversations/view/123570/how-do-you-feel-about-the-thigh-gap-phenomenon.html
http://www.plasticsurgeryfiles.com/wp-content/uploads/2014/08/thigh-gap-surgery.jpg
Kysynpähän vaan
On, ikää 22v, BMI 23 ja tuumakoko 27".