G: Onko sinulla thigh gap (reisirako)?
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
Kommentit (153)
Mulle tuli sellainen vasta kun BMI putosi alle 18:n.
On thigh gap 1. 18v 2. 17,00 3. 24
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:46"]Ettekö saa polvia yhteen? Entä polvia, nilkkoja ja isovarpaita yhtaikaa? Voimistellessa kuuluu saada nämä yhteen. Ette siis menestyisi kilpavoimistelijoina.
Terveisin, pienen kolmioraon omaava voimistelija
[/quote]
Siis jalat suorana, jalkaterät yhdessä? En. Polvilumpioni eivät taitu sivusuunnassa, joten siihen ei voimistelu auta.
Mulla ei mene nilkat yhteen jos polvet on normaalisti vierekkäin, tästä ominaisuudesta on ollut ongelmia sekä voimistelutunneilla koulussa. JOs unohdetaan tämä seikka niin: reisien väliin jää rako ihan yläreittä lukuunottamatta. Viime aikoina rako on suurentunut koska olen raskaana yhdeksännellä kuukaudella ja lantio on levinnyt.
Ikää on 39 vuotta, painoindeksi 26 (normaalisti 23 ei oikein päde tällä hetkellä), tuumakoko tällä hetkellä varmaan 36 :) Normaalisti 27-28 riippuen mallista
Ei ole. Eikä myöskään niitä rasvapatteja reisien ulkoreunalla.
54v, bmi 23,5, tuumakoko?? olisko 30 vaikka olen suht kapealanteinen (95cm)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote]
Miksi tänne pitää laittaa linkkiä tuollaisiin kuviin? Ja lisättäköön, tuolla tavalla poseerateen myös multa jolla on n. 10 kiloa liikaa se thigh gap, eli revi siitä!
On joo ja olen aina pitänyt siitä. Nyt nelikymppinen, BMI:stä en tiedä, vaatekoko 38-40.
En muista milloin mulla olisi tuollainen gap ollut, ehkä ala-asteella. Vaatekoko on 40.
Kyllä se vaan niin on, että pitkät, hoikat jalat omaavilla on useammin reisirako. Siksi tämä aihe taitaa ärsyttää. Suomalaisnaiset ovat tunnetusti persjalkaisia ja tanakampirakenteisia.
Itselläni lantio n. 91 cm ja reisirako. Eli ei mitään maatalon emännän lantiota.
On, bmi oli ennen raskautta 21.3, nyt en tiedä . Tuuma kokoa en tiedä, luulisin 38, kai...
Ikä 26.
Minusta tuo on enemmän rakenteellinen asia, kun minulla oli edellisenkin raskauden jälkeen, vaikka olin lihonut aikas paljon.
Mitat 98-68-98
Pituus 173 rako ollut aina
Mulla on pyöreät ja pehmeät reidet. Vähän niinku Beyoncella. Ei ole ollut rakoa 164/50 mitoissakaan, eikä nyt kymmenen kiloa isompana.
Ei haittaa :)
Löytyy gäppi. Mulla on tosin n. 6-7 kg ylipainoa vielä jäljellä (tänä vuonna olen pudottanut yli 20 kg), ennen kuin olin normaalipainoinen bmi:n mukaan. Mutta kuten sanottu, lantion ja kropan muoto vaikuttaa paljon; mulla on tiimalasihko kropanmuoto, leveä lantio. Farkkujen tuumakoosta en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:35"]
Löytyy gäppi. Mulla on tosin n. 6-7 kg ylipainoa vielä jäljellä (tänä vuonna olen pudottanut yli 20 kg), ennen kuin olin normaalipainoinen bmi:n mukaan. Mutta kuten sanottu, lantion ja kropan muoto vaikuttaa paljon; mulla on tiimalasihko kropanmuoto, leveä lantio. Farkkujen tuumakoosta en tiedä.
[/quote]
Niin ja olen pätkä, 158 cm :)
Luuleeko joku oikeasti, että jostain rumasta raosta vielä kadehditaan? No, saahan sitä itselleen uskotella mitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:40"]Luuleeko joku oikeasti, että jostain rumasta raosta vielä kadehditaan? No, saahan sitä itselleen uskotella mitä vaan.
[/quote]
Kyllä sitä kadehditaan, eri asia onko se järkevää. Tämä on yksi ominaisuus muiden joukossa, vähän niin kuin se että onko etusormi pidempi kuin nimetön. En katso aiheelliseksi lytätä niitä, joilla tämä suhde on toisinpäin kuin minulla.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:46"]Ettekö saa polvia yhteen? Entä polvia, nilkkoja ja isovarpaita yhtaikaa? Voimistellessa kuuluu saada nämä yhteen. Ette siis menestyisi kilpavoimistelijoina.
Terveisin, pienen kolmioraon omaava voimistelija
[/quote]
En menestyisi en, mutta sillä ei ole mitään tekemistä thigh gapini kanssa :D
On. Johtunee pattipolvista ja reisilihasten puutteesta, olen 46 v ja kokoa 30", enkä tod. muista painoindeksiä.
On rako. Ikä 28, bmi 18,4 ja tuumakoko n. 24/25.