G: Onko sinulla thigh gap (reisirako)?
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
Kommentit (153)
On. 175/63. Tuumakoosta ei hajua. Housut 36/38 riippuen lahkeesta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote] HYI SAATANA TOI TOKAVIKA!!! HYI VITTU!!!
[/quote]
On kyllä kamalan näköistä. Miten ihmeessä joku ei voi saada edes reisiään puristettua yhteen?! :D Hassun näköistä katukuvassa kävellessäkin kun jalat harppoo puolen metrin päässä toisistaan ja vaikka kokonainen pyörremyrsky mahtuisi pyyhältämään sieltä luudanvarsia muistuttavien raajojen välistä.
Naisella kuuluu olla muodokas takamus ja siihen kuuluvat muodokkaat reidet ilman hukkatilaa välissä.
Mies34
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:13"]
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
[/quote] ei taida olla, 1)33, 2) 23 ja Levis 31
Mutta kumpi näistä on paremman näköinen oikea vai vasen? http://soulpancake.com/conversations/view/123570/how-do-you-feel-about-the-thigh-gap-phenomenon.html
http://www.plasticsurgeryfiles.com/wp-content/uploads/2014/08/thigh-gap-surgery.jpg
Kysynpähän vaan
[/quote]
Totanoin.. Normaalipainolla (ei aliravittuna) on se thigh gap. Sinun on ihan turha syyttää muita näättytetyiksi anorektikoiksi paksun pojan reisiesi vuoksi...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:34"]
Naiset valittavat, kun nykyään on liikaa ulkonäköpaineita. Naiset taitaa kuitenkin itse olla niiden paineiden pahimpia luojia jokaisen ketjun mennessä läskisodaksi ja toisten haukkumiseksi.
[/quote]
Tiedätkö, että olen lihavilta ihmisiltä saanut uskomattomat määrät kuraa niskaani, koska olen siro ja hoikka kilpirauhasen kroonisen liikatoiminnan vuoksi ja tämän ketjun mukaan vielä aliravittu huorakin, koska on thigh gap? Jospa ne vuoren kokoiset matamit lakkaisivat eka huutamasta, että olen paska ihminen matalan bmi:n takia ja minä varsinkaan en saisi olla onnellinen kropassani, koska Hilma ei koskaan päässyt vuokkomuhkuroistaan.
Länkisääret näköjään monilla. Ei mun mielestä kaunista, mutta mitäpä niille kukaan mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:17"]Länkisääret näköjään monilla. Ei mun mielestä kaunista, mutta mitäpä niille kukaan mitään voi.
[/quote]
Toki voit hokea tuota itsellesi jos se helpottaa. Mulla ei oo länkisääriä vaan leveä lantio ja matala rasvaprosentti ja täten reisirako :)
Mulla on kapea lantio ja normaali, jopa korkeahko rasvaprosentti ja silti se reisirako... tykkään siitä paljon ja pitkät, hoikat jalkani (+kapea lantio) ovatkin paras puoleni. Niin meitä on eri mallisia.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:16"]No ei ole ollut koko ikänä! Olen nyt 40, BMI 26 ja farkut 34". Mutta edes 20-v, BMI 20 ja farkut 28" ei ollut. Reidet vaan on sen malliset. Tyttärelläni sama juttu, hän on normaalipainossa.
[/quote]
BMI 26 on selvää ylipainoa, eli ehkä siksi ne reidet osuvat yhteen...
On. Bmi tällä hetkellä varmaan joku 23, ikää 34, farkut about 30 tai 31 mallista riippuen. Olen ollut läskimpikin, silloinkin löytyi thigh gap. Tällaisella tiimalasikropalla varmaan ihan normaalia, ei niinkään liity painoon vaan enempi ruumiinrakenteeseen tämä thigh gap.
ihan tosi pieni, ehkä 2 senttinen rako.
30v, BMI 18.6, farkkujen tuumakoko 28.
On mulla. Jotain 2cm leveä, en oo varma millon se nyt mulle tuli xD
En tiiä nyt bmi:täni enkä farkkujen tuumakokoa
No jaa, oon 11v, 151cm, ja 35kg. Oon ihan normipainonen.
On thigh gap.
23v, 170cm, 51kg, bmi: 17.65 farkut n. 25"
Ainahan täällä aaveellakin kehutaan leveitä lantioita. Sitten kuitenkin kun on leveä lantio ihan luuston takia niin se onkin rumaa ja anorektista? Thigh gap nimittäin tarkoittaa leveää lantiota. Kaipa av-mammojen mukaan vain läskistä muodostuva leveä lantio on nätti, mutta kun leveä lantio tuleekin luuston muodosta se ei ole hienoa.