G: Onko sinulla thigh gap (reisirako)?
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]
Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote]
Naiset hevosina. Kyllä joo. Olis hienoa nähdä miehistä samanlainen otos.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:02"]Ei ole, bmi en tiedä kun en seuraa painoanikaan, farkkukoko 27-28.
Eikö tuo ole joku teinien epäterve juttu, jota en ainakaan itse ymmärrä.
[/quote]
Ai thigh gapin olemassaolo vai sen ihannointi?
[/quote]
Ihannointi, että tämä tulisi olla nykypäivänä tavoitteena
Ikä 26, BMI 20, farkut useimmiten kokoa 28. Ei todellakaan jää rakoa eikä muuten jäänyt silloinkaan kun BMIni oli n. 17, ei ole kropan malli vaan sellainen. Mutta bikini bridge, se löytyisi kyllä - "harmi" vaan ettei se tainnut olla oikea kauneusihanne :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:06"]
Ikä 38, bmi 23 ja farkut kokoa 30. Ei jää rakoa, eikä ole koskaan jäänytkään. Mulla on vuosi(kymmeni)en pyöräily-, hiihto- ja saliharrastuksen vuoksi reisissä vähän muutakin kuin laihaa läskiä. Ja suoraan sanottuna hyvä niin. Tää reisivakovillitys on kyllä kaikkien aikojen oudoimpia kauneusihanteita yhdessä afrikkalaisten kaulanvenytysten ja kiinalaisten jalkaterän typistysten kanssa.
[/quote]
Aika jännä, että näillä naisilla ei ole reisissä muuta kuin laihaa läskiä, koska reisivaot heilläkin näkyy!
http://archive.bodylehti.fi/customfiles/Poster%20body%20fitness.JPG
Ei onneksi ole. BMI 21, farkkujen koko 28, pituus 171 cm ja paino 62 kg. Leveä lantio, iso peppu ja paksut, kiinteät reidet. Ei ollu rakoa teininäkään, kun pituus oli sama mutta paino 55 kg. Voimistelu ja muu urheilu on aina pitänyt huolen siitä, että reisissä on massaa ja voimaa eikä siis rakoa jää.
Thigh gap on ehkä kammottavin kauneustrendi ikinä. Olen aina pitänyt reisien väliin jäävää rakoa merkkinä länkisäärisyydestä, turhan alhaisesta painosta tai huonosta lihaskunnosta. Ehkä hyväkuntoisilla tai seksikkäilläkin naisilla thigh cap voi olla, ei vaan ole vielä tullut vastaan.
On. Ikä 27, BMI 23, farkut 28-29".
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
[/quote]
Kyllä mullakin tuolta näyttää tuossa asennossa eli tulee väli noin. Joo olen katsonut peilistä :D Seisoessa ihan reisien yläosa vähän ottaa kiinni, muuten ei. Tuossa takaapäin kontillaan peppukin näyttää kai lähes kaikilla hyvältä, jollei ole joku sellulaardi. Jopa pieni lättä peppu näyttää hyvältä noin. En tosin mies ole, mutta mitäs nyt olen vähän huomannut. Olen tosin hyväpeppuinen muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:13"]
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
[/quote]
On. Ikä 37, BMI 23, farkut 32/32.
En ole koskaan ymmärtänyt, mitä hienoa tuossa kolossa muka on. Pidin sitä aina itselläni rumana. Luin sitten hämmästyksekseni jommasta kummasta iltapäivälehdestä, että se onkin nykyisin tavoiteltava ominaisuus.
Onhan se siitä kätevä, etteivät reidet hankaa ikinä vastakkain eli ei tule hiertymiä, mutta muuten? Mielestäni ruma mikä ruma. Tekee jalat jotenkin laihan konkkakoiven näköisiksi.
Tulee. Tasapainottaa kivasti persjalkaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:22"]Jahas, lähes kaikkien BMI on 17-19 :). [/quote] Itse uskon, että reisirako on lähinnä rakenteellinen juttu.
[/quote]
Tarkoitin, että tuon lukeman aika moni on tässä ketjussa antanut, oli rakoa tai ei.
On vieläkin, mutta ei ihan yläreisien kohdalla, kun niihin on tullut liikaa massaa. Alempana eivät reidet ota yhteen. Ikä 19, BMI jotain 23-24 ja tuumakoko 30.
Ei ole ollut koskaan, ei edes silloin kun painoin 45 kiloa, olen 162 cm pitkä. Nykyään 45 v. painan 55 kg. En jaksa laskea BMI:tä.
Mulla rasva kertyy enemmän takapuoleen ja reisiin vaikka olen kapealanteinen, farkkujen tuumakoko oli nuorena 27" ja ongelmana aina ollut se että farkut puristaa reisistä mutta löysät vyötäröltä. Nykyistä farkkujen tuumakokoa en osaa luotettavasti sanoa, koska osissa malleja koot ovat muuttuneet väljemmiksi ja pienimmät farkkuni ovat 26", isoimmat 32".
On ollut aina. Ikä 39 vuotta. BMI 20,5. Farkut 27".
Joo, on. Itseasiassa minullakin on yhtä rakoa koko jalat. Ei siis mene yhteen eli olen aina haarat levällään!
Ikä 33v, BMI alle 17 ja farkut muistaakseni 26".
[/quote]
Tämä kuva osoitti, että olen umpiheteroiden umpihetero. Naisen alapää on yököttävä!
Ennen vanhaan noita sanottiin länkisääriksi. Enpä olisi uskonut, että jonkun mielestä ne ovat tavoiteltavat. Klassiseen kauneusihanteeseen ne eivät kuulu.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 15:17"]
Ennen vanhaan noita sanottiin länkisääriksi. Enpä olisi uskonut, että jonkun mielestä ne ovat tavoiteltavat. Klassiseen kauneusihanteeseen ne eivät kuulu.
[/quote]
Ei ole länkisääret. Länkisääret on erilaiset.
Olettepas hoikkia ja täydellisiä! Jos Suomessa ollaan enimmäkseen noin laihoja, missä lymyävät ne paljonpuhutut siiderivalaat? Ai niin, ne mitat... Olen 29v, BMI 27, tuumakoosta ei hajuakaan ja ei todellakaan jää reisivakoa, luojan kiitos. Pieni kolmio jää reisien yläosaan.
Ei ole. Olen tyypillinen av-mamma: läskiä ja lotinaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:16"]
[/quote]
älä postaa tollasia kuvia, heti stondaa
[/quote]
Noi kolme ekaa oli kyllä seksikkäitä.