G: Onko sinulla thigh gap (reisirako)?
Eli kun seisot hyvässä ryhdissä jalkaterät ja polvet yhdessä, jääkö reisiesi väliin rako? Kerro myös 1) ikä, 2) BMI ja 3) farkkujen tuumakoko.
Kommentit (153)
On. Ikä 28, bmi 18.5, farkut 31".
Mulla on sama juttu kuin ylempänä, eli rako reisien, polvien ja säärten välissä. Mulla on leveä lantio ja kapeat reidet, tämä hankaloittaa paljon juurikin niiden farkkujen ostoa.
On ja aina ollutkin, mulla on tosi levee lantio. Tällä hetkellä en saa edes reisiä yhteen, vain polvet. Ikä 23//BMI 18/ farkkukoosta en osaa sanoa.
Mulla on rako, vaikka lantio on tosi kapea. Farkkujen tuumakoko 25". Mitat 170/60. Rakastan pitkiä, hoikkia kinttujani!
Osalla noista linkin naisista, joilla pimppikin näkyi, oli muuten kolmio, ei rakoa. Mielestäni kolmio on hieno, mutta pitkä rako ei, olkoonkin vaikka muodissa. Makuasioista ei toki kannata alkaa kiistelemään.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:02"]Ei ole, bmi en tiedä kun en seuraa painoanikaan, farkkukoko 27-28.
Eikö tuo ole joku teinien epäterve juttu, jota en ainakaan itse ymmärrä.
[/quote]
Ai thigh gapin olemassaolo vai sen ihannointi?
Luojan kiitos ei, rakoperse on karmeinta mitä tiedän.
Siis hyi noi kolme oikeanpuoleista,yök!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:53"]
Thigh gap - kauneinta mitä naisessa voi olla.
Voittaa pepun, tissit, kaiken muun. Sopiva rako reisien välissä on merkki TÄYDELLISESTÄ vartalosta.
Täydellinen esimerkki: http://i.imgur.com/d9DTckO.jpg
[/quote]
älä postaa tollasia kuvia, heti stondaa
Jahas, lähes kaikkien BMI on 17-19 :).
Olen aina saanut kuulla muilta naisilta, että olen liian hoikka,kun omista tuollaisen "raon". Nyt tajuan, että puheet olivat vain kateellisten panettelua. Nuo naiset tuossa kuvassa ovat kerrassaan upeita. Hyvä mieli tuli!:)
Kenellä tahansa on reisivako, kun vetää selän luonnottomalle notkolle ja vielä jalkateriä sisäänpäin. Moni ei tunnu tajuavan, miltä se oma keho ja naama ihan oikeasti näyttää, kun joka kerta peilin edessä vedetään automaattisesti kramppimaiset selfie-asennot ja ilmeet päälle.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:22"]Jahas, lähes kaikkien BMI on 17-19 :).
[/quote]
Itse uskon, että reisirako on lähinnä rakenteellinen juttu.
On.
1) 21 v
2) Bmi on jotain 19-20.
3) W27-28 ja L32-34.
Voin laittaa kuvankin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:54"]
On.
1) 21 v
2) Bmi on jotain 19-20.
3) W27-28 ja L32-34.
Voin laittaa kuvankin.
[/quote]
Laita kuva!
Ikä 38, bmi 23 ja farkut kokoa 30. Ei jää rakoa, eikä ole koskaan jäänytkään. Mulla on vuosi(kymmeni)en pyöräily-, hiihto- ja saliharrastuksen vuoksi reisissä vähän muutakin kuin laihaa läskiä. Ja suoraan sanottuna hyvä niin. Tää reisivakovillitys on kyllä kaikkien aikojen oudoimpia kauneusihanteita yhdessä afrikkalaisten kaulanvenytysten ja kiinalaisten jalkaterän typistysten kanssa.
On, on aina ollut kaikissa painoissa. Olin joskus alipainoinen eli 50-55 kiloa. Nyt kuukausi synnytyksestä 67 kiloa. Bmi 23. Farkkukokoa en nyt tiedä, ehkä 29-30? Ennen raskautta olin 60 kiloa ja farkkukoko 27-28. Mutta liittynee siis ruumiinrakenteeseen, ei painoon... Oli nimittäin raskausaikanakin ja painoin 80 kiloa.
On. 39/18.5/25. Lantion malli on sellainen, että rako on koko matkalla reisien välissä ja minun pitäisi lihoa melkoisesti, jotta se menisi umpeen.