Miehellä ei koskaan varaa tehdä mitään! Tänäänkin ehdotin että olisimme menneet terassille, kun vielä tänä vuonna voi!
Taas sanoi että täytyy säästää rahoja loppukuuta varten...Ei tuo ihan normaalia ole. Koko kesänä olemme tyyliin tehneet yhden reissun uimarannalle, ja se siitä.
Ei voinut edes lähteä sisäveden päiväristeilylle kanssani vedoten samoihin syihin.
Onko normaalia että yli kolmekymppisellä miehellä on noin tiukassa rahat?
Kommentit (35)
Hyvä ja järkevä mies. Mikä järki on laittaa rahat kaljaan.
Laskin kerran että minulla alkoi menemään 400 € / kk enemmän rahaa kun aloin seurustelemaan. Koko ajan on ostettava jotakin, lounaita, illallisia, kahvia, jädeä, sisäänpääsymaksuja, kaikennäköistä "pientä". Nainen itse harvoin maksaa edes omiaan. Ennen elin vaatimattomasti ja rahaa jäi säästöön omaa asuntoa varten. Nyt ei yhtään.
No ei kaikki välitä baarissa juoksemisesta.
Meillä on jääkaapissa olutta ja kuohuviiniä, kaunis parveke.
Miksi menisin ravintolan terassille ?
Oon täyttänyt 50 v, ylipainoinen.
Kukaan ei juttelisi minun kanssa. Istuisin siellä yksin tai miehen kanssa kaksin ja maksaisin ravintolahinnan juotavista.
Ne ajat ovat jo menneet.
Ihan kuin vähävaraisilla ei olisi oikeutta parisuhteeseen? Kysymys nousi joidenkin vastausten perusteella.
Seurustelin itse opiskeluaikoina naisen kanssa, joka kävi tuolloin vakituisesti töissä ja itse tein opintojen ohella keikkatyötä kaupan alalla. Rahatilanteemme olivat aivan erilaiset ja sain toistuvasti kuulla naisystävältäni kuittailua siitä, ettei kanssani pysty tekemään mitään kivaa rahattomuuteni vuoksi. Se suhde loppui aika nopeasti. Nykyään olen valmistunut hyväpalkkaiselle alalle ja tuloni ovat huomattavasti korkeammat kuin tuolla ex-naisystävälläni.
Voikiesus. Miksi sinä et maksa? Sulla ei ole paria kymppiä? Ja miksi miehen pitää muka aina maksaa? Jos ei ole vitsi/provo, niin alan väsyä tämänkaltaisiin avauksiin. Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Millä vuosisadalla te elätte?
Aika surkeaa jos on noin pihi tai varaton. Ymmärrän jos koko ajan pitäisi käydä jossain niin ei silloin välttämättä ole rahaa mutta sillointällöin jokainen herrasmies vie vaimonsa/tyttöystävänsä ulos syömään. Jos ei tuollaiseen mies kykene niin on kyllä melkoinen looser.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat veloittaa kakkosesi saloista ihan liikaa miehen maksukykyyn nähden.
No en. Itse se elää yli varojensa, kun haluaa vielä suikkarit ja nielemisetkin.
Ap.
😆😅🤣
Mikä järki siinä terassilla käymisessä on? Kerran vuodessa käyn tärväämässä satkun parin työporukan kanssa ja se saa riittää.
Ehkä ongelma ei ole rahasta, jos mies on vain kerran vaivautunut lähtemään edes rannalle. Saita ihminen on saita myös antamastaan hellyydestä.
Itsellä kariutui mahdollinen parisuhde juuri tuohon kun jatkuvasti olisi pitänyt mennä baariin ja terassille
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuota suhteeksi edes kutsua? Teillä varmaan omat kahvipaketit ja jääkaappi jaettu kuten jossain opiskelijoiden solukämpässä.
Sinun saituuttasihan tuo aloitus kuvaa siinä missä "miehesikin".
En ole suhteessa, mutta jos olisin, aika pakko olis jakaa omat ruokatavarat, koska syön niin paljon, varmasti enemmän kuin useimmat miehet.
Mies vaihtoon isomunaisempaan ja rikkaampaan versioon.
Sama vika ja ikä. Tästä syystä maksan myös hänet minne ikinä haluan mennä 😀