Seurustelen pyörätuolissa olevan miehen kanssa. Kysyttävää?
Kommentit (13)
Miehen elämä olisi varmaan aika hankalaa ilman kumppania? Tämäkö on se juttu suhteessanne?
Oliko mies liikuntavammainen jo silloin kun rakastuit häneen?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:48"]
Miehen elämä olisi varmaan aika hankalaa ilman kumppania? Tämäkö on se juttu suhteessanne?
[/quote]
Ei ole. :) ja mikä hemmetin juttu? meidän juttu on rakkaus. Ja vaikka mies ei olisi mun kanssa suhteessa, hänellä on kyllä henkilökohtainenavustaja tarvitsemiinsa pieniin juttuihin päiväsaikaan, joten ei me lusmuta edes 24/7 yhdessä. Minä käyn töissä ja hän käy omissa töissään. Ja erittäin hyvin pärjää myös omillaan, vaikka jalat ei kannakkaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:48"]
Oliko mies liikuntavammainen jo silloin kun rakastuit häneen?
[/quote]
Kyllä. :)
Paras seksiasento? Jos siis miehesi ei ole kokonaan halvaantunut alaraajoista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:55"]
Paras seksiasento? Jos siis miehesi ei ole kokonaan halvaantunut alaraajoista.
[/quote]
Mieheni on halvaantunut lantiosta alaspäin ja seksiä harrastamme yleensä siten että mie ratsastan ja suuseksiä myös on molemmin puolin ja sit seksiin löytyy myös kaikkia apuvälineitä. ;)
Pidätkö itseäsi äiti teresana? Hei kattokaa kaikki, mä uhraudun ja oon tän miehen kans vaikka se raukka on pyörätuolissa!!
Miks teet niin ison numeron että miehesi on pyörätuolissa?
Olisiko miehesi sinun kanssa jos hän ei istuisi pyörätuolissa?
Kuinka kauan olette ollette seurustelleet? Ilmeisesti tämä pyörätuoli+ seksi on sinulle aika uutta, kun näitä avauksia on näkynyt tässä viime päivinä.
Olitetko eilen Maunulan S-Marketin edessä bussipysäkillä?
Miten miehesi halvaantui ja kuinka nopeasti kuntoutui siihen tilaan, missä nyt on? Oliko esim neliraajahalvaus ja on saanut myöhemmin kädet toimimaan? Miten käytännön arki, käytännön työt sujuvat ( mitä pystyy itse tekemään, minkälaisissa asioissa tarvitsee apua)? Läheiseni on hiljattain halvaantunut, sen vuoksi kyselen.
Eiks nää trollarit ole yleensä poikia? Onpa erikoinen ketju ja yksityiskohtaiset vastaukset ilman kakistelua. Jaa, jaa.