30v sinkku - seuranhaku toivotonta
Kävin viikonlopulla isoäidin luona. Hän päivitteli että miten sinä olet vielä yksin, tuossa iässä hänellä oli jo kolme lasta.
"Taidat olla iki-yksinäisiä. Jos naisella ei ole puolisoa tai lapsia komekymppisenä, ei se kunnon miestä enää löydäkään. Parhaat on varattu ja itsekin olet kasvanut on väärään ja krantuksi."
Ei ollut kiva fiilis, ei. Laukaisi vain vanhan naisen sanat itsetutkiskelun omasta elämäntilanteestani, vanhapiikako tässä sitten ollaan, väliaikainen panopuu seikkailua etsiville ukkomiehille korkeintaan. MRR...
Kommentit (45)
Olen 30+ mies. Voisin ottaa 30+ naisen, jos olisi sopivat kemiat JA seuraavat toteutuu:
*ei ole ollut ikinä naimisissa tai kihloissa
*ei ole tehnyt lasta kellekään miehelle
*ei ole asunut paria vuotta kauempaa kenenkään miehen kanssa yhdessä
*ei ole ikinä ns. harrastanut yhden yön juttuja, pari hairahdusta sallittakoon
*ei ole kertaakaan tarkoituksella alkanut panosuhteeseen, fwb tai mihinkään muuhunkaan vastenmieliseen pelkkää seksiä -juttuun
*ei ole menettänyt neitsyyttä alle 16v
*ei ole ollut jatkuvasti suhteessa, vaan on mieluiten ollut välillä vuoden-pari ellei enemmänkin kokonaan ilman miesseuraa
------------------------------------------------------------------------
Kyse on lyhyesti sanottuna siitä, että haluan naisen, joka vielä kykenee rakastumaan minuun. Alle kolmekymppisistä sellaisia löytyy, joten 30-40v naiset joutuvat tiukkaan siiloon siitä, kykenisivätkö siihen. (kyllä, voisin alkaa suhteeseen itseäni useampia vuosia vanhemmankin naisen kanssa, jos ehdot täyttyisivät, + että se olisi ikäisekseen hot ja haluaisi vielä tehdä sen tekemättä jääneen lapsen)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:02"]
Vosiin lähteä kahveille.
-Mies 29v-
[/quote]Missäs vastaukset? Ettei vain valitettaisi ongelmista, joita ei ollutkaan olemassa?
-Mies 29v-
Vosiin lähteä kahveille.
-Mies 29v-
Snäkin olet tarpeellinen osa tätä yhteiskuntaa. Tarpeet ne ovat miehilläkin. Ja muuten aika moni sinkkunainen on intohimoinen liikunnan harrastaja. Tai koiranäyttelyihminen. Noihin olen itse törmännyt useimmiten. Jep, olen mies, naimisissa, neljä lasta, vaimo antaa kerran kuussa. Haen seuralaisia kuntosaleilta ja lenkkipoluilta. Minulla on kolme vakipanoa, kumpikin tarvitsee seksiä, kyse ei ole rakkaudesta. Ja kyllä, kaikki ovat 30+ ja sinkkuja. Kyllä narsistinen omahyväisyys kuultaa näistä naisista läpi. Hyväkuntoisia timmejä mimmejä, paikat tiukassa kunnossa ja kuntoa riittää hurjasteluunkin. Mies tarvitsee oikeastaan kolmenlaisia naisia: A-tyypin synnyttämään jälkikasvun ja pesemään paidan sekä kokkaamaan, B-tyypin naisen seksihurjasteluun ja seikkailuun ja C-tyypin älyllisiin keskusteluihin ja ajatusvirran selkiyttämiseen eli henkisen hyvinvoinnin tukemiseen.
Höpöhöpö. 30+ iässä osa jengistä on toisella kierroksella. Tarjontaa riittää ihan hyvin, jos ei ole päästänyt itseään rappiolle.
Luet tätä palstaa lisää ja ahkerasti, niin opit, että kaikki miehet (varsinkin sinkkumiehet) on ihan paskoja. Ei tee mieli mitään suhteita sitten.
Mistä päin ap on? Jos olet pääkaupunkiseudulta, sulla ole mitään hätää vielä. Mulla on koko kaveriporukka täynnä 30v +-2v miehiä jotka ovat sinkkuja. Kaikki tiedekorkeakouluista, treenavia, itsestään huolta pitäviä ja sosiaalisia. Yllätys tosin varmaan ei ole että heillä on rima aika korkealla ja seuraa riittää, mutta pointti olikin että kyllä niitä täällä riittää!
ongelmasi voi olla sellainen paradoksi että etsit ihannekuvaa oikeasta suhteesta poiketen.
hylkäät liian helposti pelkän tunteen pohjalta, etkä esim anna selitystä tulla ensin ulos asiasta.
myös kokonaiset väärinymmärrykset ovat tavallisia näillä "iki-ihanteissa".
vähempi haavelia, rohkeasti niitä näitä ukoille puhumaan sopivassa paikassa, yleistä sosiaalisuutta rummutan, hyväksy myös että et välttämättä ole SE kedon kaunein kukka, vaan vaadit enempi asenneellisuutta tapaaksesi kaltaisesi.
Tiedän tunteen! Alle kolmekymppisenä treffi- ja seurustelukumppanina oli laadukkaita miehiä, eikä ikinä ollut mitään ongelmaa. Yhden seurustelusuhteen loputtua minulla oli ikää vähän yli 30 ja kuvittelin, että treffailu on yhtä helppoa, mitä ennen, mutta ehei. Kaikki parhaat (ja vähänkin normaalit) miehet oli viety. En enää kelvannut oman ikäisille vapaille miehille, koska he olivat näitä luusereita, jotka havittelivat parikymppisiä mimmejä. Vapaita miehiä olivat siis friikit, vanhat pojat ja toiselle kierokselle päätyneet. Lisäksi kiinnostusta osoittivat tietysti myös nämä varatut miehet. Pari vuotta treffailin kaikenlaisia epätoivoisia ja lopulta otin sitten vanhan pojan, joka oli aika hyvä ratkaisu. On kiltti, rehellinen ja tekee mitä tahansa elämänsä ensimmäisen rakkauden eteen, suosittelen samaa myös sinulle :)
Toisaalta omat pitkään sinkkuilleet kaverini ovat nykyään yhdessä tosi hyvien miesten kanssa. Kun oma itsetuntemus ja elämänkokemus on karttunut, on parisuhteessakin helpompaa. Itse olen usein miettinyt, että on biologisesti vähän epäreilua, että biologinen lisääntymisikä on kuitenkin melko lyhyt koko elämänkaareen suhteutettuna, koska se luo paineita pariutumiseen iässä, jossa jotkut (aika monet) ovat vielä monella lailla kypsymättömiä, ja parinvalintaa ohjaavat ihan väärät kriteerit.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:27"]
*ei ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja
[/quote]
Tämä on tärkeää
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:27"]*ei ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja[/quote]
Tämä on tärkeää
[/quote]
Tuon voi lukea myös: ei saa pitää seksistä seksinä. Mikä on taas itselleni tärkeää. Ei kyseessä ole mikään rakkauden multihuipentuma vaan mukavaa toimintaa muutenkin, mistä ei tarvitse stressata tai tehdä elämää suurempaa numeroa.
Olen 30+ mies. Voisin ottaa 30+ naisen, jos olisi sopivat kemiat JA seuraavat toteutuu:
*ei ole kertaakaan tarkoituksella alkanut panosuhteeseen, fwb tai mihinkään muuhunkaan vastenmieliseen pelkkää seksiä -juttuun
*ei ole ollut jatkuvasti suhteessa, vaan on mieluiten ollut välillä vuoden-pari ellei enemmänkin kokonaan ilman miesseuraa
Kyse on lyhyesti sanottuna siitä, että haluan naisen, joka vielä kykenee rakastumaan minuun. Alle kolmekymppisistä sellaisia löytyy, joten 30-40v naiset joutuvat tiukkaan siiloon siitä, kykenisivätkö siihen. (kyllä, voisin alkaa suhteeseen itseäni useampia vuosia vanhemmankin naisen kanssa, jos ehdot täyttyisivät, + että se olisi ikäisekseen hot ja haluaisi vielä tehdä sen tekemättä jääneen lapsen)
[/quote]
Mitä noilla listaamillasi asioilla on tekemistä sen kanssa, että pystyykö rakastumaan sinuun vai ei? Ei rakastumiskyky mihinkään noista katoa. Itse olen rikkonut listaltasi kaikkia muita paitsi että en menettänyt neitsyyttä alle 16v ja en ole ollut jatkuvasti suhteessa, mutta niin vaan pystyin 37-vuotiaana rakastumaan kun tuli sopiva mies kohdalle. Enkä edes ole mikään epäluotettava horo, vaan kun ollaan yhdessä niin otan äärimmäisen vakavasti uskollisuuden - ei se mitä vapaana ollessaan on touhuillut, kerro mitään siitä että jatkaisi samoja hommia kuten yhden yön suhteita sitten kun on sitoutunut yhteen...
[/quote]
Tämä on tärkeää
[/quote]
Miksi? On paljon parempi herätä ventovieraan vierestä juhlitun illan jälkeen kuin 10 vuoden avioliiton jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:28"]
[/quote]
Tämä on tärkeää
[/quote]
Miksi? On paljon parempi herätä ventovieraan vierestä juhlitun illan jälkeen kuin 10 vuoden avioliiton jälkeen.
[/quote]
Olipa hienosti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Mitä noilla listaamillasi asioilla on tekemistä sen kanssa, että pystyykö rakastumaan sinuun vai ei? Ei rakastumiskyky mihinkään noista katoa. Itse olen rikkonut listaltasi kaikkia muita paitsi että en menettänyt neitsyyttä alle 16v ja en ole ollut jatkuvasti suhteessa, mutta niin vaan pystyin 37-vuotiaana rakastumaan kun tuli sopiva mies kohdalle. Enkä edes ole mikään epäluotettava horo, vaan kun ollaan yhdessä niin otan äärimmäisen vakavasti uskollisuuden - ei se mitä vapaana ollessaan on touhuillut, kerro mitään siitä että jatkaisi samoja hommia kuten yhden yön suhteita sitten kun on sitoutunut yhteen...
[/quote]
Uskotko itsekään siihen mitä väität?
Olipa älytön lista. Minä myös olen rikkonut useimpia noita sääntöjä ja aivan varmasti pystyn rakastumaan ja rakastamaan vielä näin nelikymppisenä. Tietenkin kun on pitkä parisuhde takana, seksiin ei enää suhtaudu jonain ihmeellisenä asiana vaan lähinnä pöytätenniksen kaltaisena yhteisaktiviteettina, josta vaan saa paremmat kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiva fiilis, ei. Laukaisi vain vanhan naisen sanat itsetutkiskelun omasta elämäntilanteestani, vanhapiikako tässä sitten ollaan, väliaikainen panopuu seikkailua etsiville ukkomiehille korkeintaan. MRR...
Ei vielä tuonikäisenä kannata luovuttaa. Reippaasti vaan harrastusten, yöelämän tai nettideittailun pariin etsimään treffiseuraa. Vaikka oikeasti pitkään suhteeseen sopivaa ihmistä voikin olla vaikea löytää, voi siihen kuitenkin paljon omilla valinnoilla ja asenteilla vaikuttaa. Positiivisella asenteella vaan eteenpäin!
Mä tapasin mun miehen 30-vuotiaana, hän oli silloin 23-vuotias... Kauhistuin kyllä ikäeroa, mutta häntä se ei haitannut ja koska hän vaikutti muutenkin ikäistään kypsemmältä (ainakin tietyltä osin, ja kypsemmältä kuin suurin osa ikäisistäni miehistä joita olin tavannut). Toivoa siis on, ainoa neuvoni on ettei kannata otsa rypyssä etsiä miestä, vaan elää omaa elämäänsä ja katsoa mitä vastaan tulee. Oman mieheni tapasin kun olin työporukan kanssa baarissa, baari oli täynnä ja jouduimme istumaan vierekkäin ja aloimme jutella.
Mun kokemus oli, että kolmekymppiset miehet, jotka oli sinkkuja, katseli nuorempia (20-25v.) naisia etenkin siksi, että eivät vielä halunneet perustaa perhettä ja kuvittelivat, että kaikilla kolmekymppisillä naisilla tikittää biologinen kello ja halutaan naimisiin ja lapsi heti tapaamisen jälkeen. Deittipalstoilla tietysti löytyi näitäkin, jotka halusivat heti perustaa perheen, mutta vaikka olin kolmekymppinen nainen, en nyt kenenkään kanssa halua seurustella vain sen takia vaan haluan ihan oikean ja toimivan parisuhteen ensin. Mutta onneksemme tämä puuma-ilmiö on nykyisin niin yleisesti hyväksyttyä, että potentiaalisten miesten määrä on kasvanut kun parisuhde nuoremman miehen kanssa on ihan sallittua.
Älä siis stressaa, eiköhän joku mukava mies sulle löydy ennemmin tai myöhemmin. Kannattaa olla avoin, viettää mukavaa ja omanlaistansa elämää joka tapauksessa. Yhteiskunta ja muut ihmiset tietysti olettavat että ihmiset ovat parisuhteessa, tiedän kun itsekin olin sinkku kolmekymppiseksi asti. Siitä on vain pakko yrittää olla välittämättä. Meidän parisuhde on tosi hyvä ja rakastan miestäni paljon, silti joskus mullekin tulee mieleen että olisiko kivempaa/helpompaa sinkkuna. Huonossa suhteessa tuollaisia ajatuksia tulisi varmaan koko ajan. Enhän minä tiedä oletko sinkku vain siksi, että sulla on liian korkeat kriteerit miehen suhteen, mutta parempi varmaan kuitenkin niin kuin toisin päin. Itse olen ainakin tosi tyytyväinen, että en ryhtynyt suinpäin suhteeseen kenen tahansa kanssa, vaan odotin niin kauan että oikeasti kolahti.