Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v sinkku - seuranhaku toivotonta

Vierailija
15.09.2014 |

Kävin viikonlopulla isoäidin luona. Hän päivitteli että miten sinä olet vielä yksin, tuossa iässä hänellä oli jo kolme lasta.

"Taidat olla iki-yksinäisiä. Jos naisella ei ole puolisoa tai lapsia komekymppisenä, ei se kunnon miestä enää löydäkään. Parhaat on varattu ja itsekin olet kasvanut on väärään ja krantuksi."

Ei ollut kiva fiilis, ei. Laukaisi vain vanhan naisen sanat itsetutkiskelun omasta elämäntilanteestani, vanhapiikako tässä sitten ollaan, väliaikainen panopuu seikkailua etsiville ukkomiehille korkeintaan. MRR...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:21"]

Mistä päin ap on? Jos olet pääkaupunkiseudulta, sulla ole mitään hätää vielä. Mulla on koko kaveriporukka täynnä 30v +-2v miehiä jotka ovat sinkkuja. Kaikki tiedekorkeakouluista, treenavia, itsestään huolta pitäviä ja sosiaalisia. Yllätys tosin varmaan ei ole että heillä on rima aika korkealla ja seuraa riittää, mutta pointti olikin että kyllä niitä täällä riittää!

[/quote]

Miksi he ovat tuossa tilanteessa eikä ole löytynyt naista yliopistolta tai sen jälkeen työpaikalta? Ehkä eivät ole niin täydellisiä miltä saat kuulostamaan.

Tiedän tuon kaltaisia naisia, ja heidän ongelma taitaa olla korkeat vaatimukset JA korkea itsetunto. Kuka tahansa ei kelpaa, ja korkea itsetunto suojelee limaisilta pelimiehiltä. Yksinäisyyttä siitä seuraa.

[/quote]

Koska parhaimmat miehet eivät koskaan ota sitä ensimmäistä naista joka eteen tulee, vakiseksin takia (toisinkuin alemman tason miehet).

Omalla suppealla mututuntumalla erittäin älykkäät miehet kenellä on vientiä ei ole kiirettä perheen tai vakiintumisen suhteen. Kun löytää lopulta sen yhden erityisen ja itselleen sopivan naisen vakiintuminen tulee vasta kuvioihin :)

[/quote]

Sitä ensimmäistä naista? "Parhaimmilla miehillä" on 25-vuotiaana, kun valmistuvat yliopistosta, takanaan varmaan jo vuosikymmen juhlimista ja seksielämää lukuisien kumppanien kanssa. Kyllä vaan luulen että tavoitteena on olla kolmekymppisenä perheellinen omakotitalossa ja kaksi autoa pihassa.

[/quote]

Jos puhut kolmekymppisistä korkeakoulutetuista pk-seudulla ja ennenkaikkea stadissa, et voisi olla enempää väärässä. Ko. skenaario lähinnä aiheuttaa vilunväreitä.

[/quote]

Yksityiskohdat voi olla toisenlaisia. Autojen tilalla joka toinen viikonloppu Euroopassa tms. Mutta kyllä omistusasuminen ja perheenperustaminen kaikkialla houkuttaa, jos on saanut viettää nuoruutta jo 5-15 vuotta. Nuoruuden baaritkin on sulkeneet ovensa jo ajat sitten, kaikkialla on vaan uusia teinihelvettejä!

Vierailija
2/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:39"]

Yksityiskohdat voi olla toisenlaisia. Autojen tilalla joka toinen viikonloppu Euroopassa tms. Mutta kyllä omistusasuminen ja perheenperustaminen kaikkialla houkuttaa, jos on saanut viettää nuoruutta jo 5-15 vuotta. Nuoruuden baaritkin on sulkeneet ovensa jo ajat sitten, kaikkialla on vaan uusia teinihelvettejä!

[/quote]

Helsingistä kyllä löytyy bareja ja yökerhotyyppisiäkin paikkoja ihan kaikille ikäluokille, ei ole pelkkiä teinihelvettejä. 

Vierailija
4/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan löytää hotellin, minulleeeh

Vierailija
6/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
8/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap on? Jos olet pääkaupunkiseudulta, sulla ole mitään hätää vielä. Mulla on koko kaveriporukka täynnä 30v +-2v miehiä jotka ovat sinkkuja. Kaikki tiedekorkeakouluista, treenavia, itsestään huolta pitäviä ja sosiaalisia. Yllätys tosin varmaan ei ole että heillä on rima aika korkealla ja seuraa riittää, mutta pointti olikin että kyllä niitä täällä riittää!

[/quote]

Miksi he ovat tuossa tilanteessa eikä ole löytynyt naista yliopistolta tai sen jälkeen työpaikalta? Ehkä eivät ole niin täydellisiä miltä saat kuulostamaan.

Tiedän tuon kaltaisia naisia, ja heidän ongelma taitaa olla korkeat vaatimukset JA korkea itsetunto. Kuka tahansa ei kelpaa, ja korkea itsetunto suojelee limaisilta pelimiehiltä. Yksinäisyyttä siitä seuraa.

Vierailija
10/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "parhaat on jo viety" huvittaa joka kerta kun sen toteamuksen näkee. Juu, kyllä saa hyvin sen kuvan että ne "parhaat" miehet on niissä epätoimivissa, seksittömissä tai muuten "ihanissa" parisuhteissa :-D

Jos olet itse ihana, fiksu ja oman arvosi mukainen nainen ei vastaavan miesseuran löytäminen ole KOSKAAN vaikeaa. 

Vierailija
11/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei tarvitse välittää isoäidin sanoista. Ne kuvastavat todellakin vanhaa aikaa eikä niillä ole mitään tekemistä nykyajan kanssa. Ennen joskus oli tosiaan niin että yli kolmekymppinen naimaton nainen oli säälittävä vanhapiika, jolla on enää vähän toivoa löytää ainakaan hyvää miestä itselleen. Nykyisin ei näin todellakaan ole, monet pariutuu vasta yli kolmekymppisenä omasta tahdostaan. Ja osa ei pariudu ikinä, omasta tahdostaan. 

Itse aloin vasta 35-vuotiaana edes miettiä että voisihan sitä parisuhteen halutakin. Sitä ennen olin keskittynyt opiskeluun ja sen jälkeen uraan ja harrastuksiini niin etten koko parisuhdeasiaa miettinyt. Löysin kuitenkin miehen 37-vuotiaana, työpaikaltani, ei ollut mitenkään vaikeaa eikä tarvinnut edes erityisesti etsiä ;) En esim. laittanut yhtään nettideitti-ilmoitusta enkä käynyt baareissa (ei ole opiskeluiän jälkeen kiinnostanut) vaan ihan vaan arjessani pidin silmät auki ja pientä flirttiä.

Vierailija
12/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Koska parhaimmat miehet eivät koskaan ota sitä ensimmäistä naista joka eteen tulee, vakiseksin takia (toisinkuin alemman tason miehet).

Omalla suppealla mututuntumalla erittäin älykkäät miehet kenellä on vientiä ei ole kiirettä perheen tai vakiintumisen suhteen. Kun löytää lopulta sen yhden erityisen ja itselleen sopivan naisen vakiintuminen tulee vasta kuvioihin :)

Vierailija
13/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:17"]

Tämä "parhaat on jo viety" huvittaa joka kerta kun sen toteamuksen näkee. Juu, kyllä saa hyvin sen kuvan että ne "parhaat" miehet on niissä epätoimivissa, seksittömissä tai muuten "ihanissa" parisuhteissa :-D

Jos olet itse ihana, fiksu ja oman arvosi mukainen nainen ei vastaavan miesseuran löytäminen ole KOSKAAN vaikeaa. 

[/quote]

Kyllä. Aika turha itkeä että parhaat on jo viety. Aina ne on olleet. Ne harvat miehet jotka on komeita, suosittuja ja sen lisäksi menestyviä ja älykkäitä. Niitä on oikeasti tosi vähän, varsinkaan noin 30-vuotiaissa. Miten ihmeessä joku luulee että tuollaiset miehet kulkisivat sinkkuina odottaen sitä oikeaa? Jos haluat sen parhaan omaksesi, isket sen ja varmistat voittosi panemalla pullan uuniin.

Parinvalinta on kilpailu. Ehkä kaikista kovin. Milloin olet nähnyt nössöllä koulun kauneinta tyttöä...

Vierailija
14/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lainauksessa varastettiinkin mun vastaus mutta ei haittaa :) Luulen että asia on juuri noin että nämä kaverini oikeasti odottavat niitä tyttöjä jotka vievät jalat alta, ainakin toistaiseksi. Lisäksi miehet voivat joustaa hyvin 5-7v alaspäin iässä ilman mitään ongelmia joten he näkevät asian vielä kiireettömäksi.

Vierailija
15/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:17"]

[/quote]

Kyllä. Aika turha itkeä että parhaat on jo viety. Aina ne on olleet. Ne harvat miehet jotka on komeita, suosittuja ja sen lisäksi menestyviä ja älykkäitä. Niitä on oikeasti tosi vähän, varsinkaan noin 30-vuotiaissa. Miten ihmeessä joku luulee että tuollaiset miehet kulkisivat sinkkuina odottaen sitä oikeaa? Jos haluat sen parhaan omaksesi, isket sen ja varmistat voittosi panemalla pullan uuniin.

Parinvalinta on kilpailu. Ehkä kaikista kovin. Milloin olet nähnyt nössöllä koulun kauneinta tyttöä...

[/quote]

Sä selkeästi et itse taistele parhaimmistosta, kun et ymmärtänyt edes mun lainausta oikein...

Vierailija
16/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on ainakin hyviä 30+ sinkkumiehiä, ainakin muutama vuosi sitten oli. Itse tapasin mieheni 28-vuotiaana, hän oli jo 32v. Nettitreffeillä tapasin montakin kiinnostavaa miestä, ainakin pari jotka oli mun arvojen mukaista aviomiesmateriaalia. Itse taas suosittelen kuuntelemaan treffailussa vaistoasi, sitä selittämätöntä tunnetta mikä kertoo yleensä totuuden..!

Vierailija
17/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sitä ensimmäistä naista? "Parhaimmilla miehillä" on 25-vuotiaana, kun valmistuvat yliopistosta, takanaan varmaan jo vuosikymmen juhlimista ja seksielämää lukuisien kumppanien kanssa. Kyllä vaan luulen että tavoitteena on olla kolmekymppisenä perheellinen omakotitalossa ja kaksi autoa pihassa.

Vierailija
18/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin helposti miehiä 29 vuotiaana, joten ei luulisi olevan ihan yhdestä vuodesta kiinni sinullakaan. Tarjolla oli lapsettomia pidemmän suhteensa päättäneitä, sinkkuja, hyvin koulutettuja, pientä fiksausta vaativia, mutta muuten hyvinkin lupaavia. Oli varaa valita.

Valitsin mammanpojan, joka oli pari vuotta ennen tapaamistamme ehtinyt muuttaa omiilleen, koska halusi itsenäistyä. Hänen äitinsä jaksoi vielä sotkeutua poikansa elämään. Pieni järkytys siis nykyiselle anopilleni, kun hänen pikkupoikaansa silloin vietiin!

Mieheni on viisi vuotta minua nuorempi. Mielestäni vikaa ei ole ollut ikäerossamme eikä vaikeassa anopissani, kunhan meillä muuten sujuu.  Meillä on jo kolme yhteistä lasta eli en ollut liian vanha synnyttämäänkään.

Vierailija
19/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"A-tyypin synnyttämään jälkikasvun ja pesemään paidan sekä kokkaamaan, B-tyypin naisen seksihurjasteluun ja seikkailuun ja C-tyypin älyllisiin keskusteluihin ja ajatusvirran selkiyttämiseen eli henkisen hyvinvoinnin tukemiseen."

Siis mies tarvitsee oikeasti vain A ja B tyypin, parasta on jos nämä löytyvät samasta naisesta. C-tyypiksi riittää jätkien seura vallan mainiosti, ei siinä naisia välttämättä tarvita.

"Tarjolla oli lapsettomia pidemmän suhteensa päättäneitä, sinkkuja, hyvin koulutettuja, pientä fiksausta vaativia, mutta muuten hyvinkin lupaavia. Oli varaa valita. Valitsin mammanpojan..."

Hyvin koulutettuja? Pientä fiksausta vaativia? Mammanpojan? Siis mitä tapahtui rakkaudelle ja rakastumiselle? Jos arvot ovat lähtökohtaisesti noin pielessä ja kumppania etsitään pisteytysjärjestelmän tapaisesti niin silloin kannattaisi katsoa peiliin ja löytää sieltä se kyyninen ihminen.

M34, onnellisesti aviossa jo 10 vuotta

Vierailija
20/45 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos puhut kolmekymppisistä korkeakoulutetuista pk-seudulla ja ennenkaikkea stadissa, et voisi olla enempää väärässä. Ko. skenaario lähinnä aiheuttaa vilunväreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän