kuka käynyt kehonkoostumusmittauksessa?
itse aloitin kuntoilun lenkkeilyn helmikuussa ja huhtikuussa aloitin salilla käynnin. Samalla tehtiin kehonkoostumusmittaus, joka uusittiin nyt pari viikkoa sitten. Kaikki arvot parantunee ja olen siitä tyytyväinen. Kone antaa myös metabolisen iän, joka minulla oli huhtikuussa 32 ja nyt 30. Oma ikäni on 45 ja siskoni sanoi, että toi metabolinen arvo ei voi kuulemma näyttää noin paljon vähempää kuin kalenteri ikä on. Testin tekijä sanoi, että näyttää oikein ja arvo tosi hyvä. Mitä tuloksia te olette saaneet ko arvosta. Sorry kun teksti tulee yhteen putkeen, näpyttelen kännykällä ja se ei jostain syystä anna tehdä kappalejakoja.
Kommentit (25)
Mobiilin näppäimistössä on oikeassa alareunussa sellainen näppäin, nuoli vähän alas ja vasemmalle. Siitä saa rivinvaihtoja!
Meillä oli töissä mittaus markkinointimielessä. Itse sain sen kuvan, että koneen laskema ikä liittyi painoindeksiin, mitä muutamien ikiä kuulin. Itselläni oli joitakin kiloja liikaa ja ikä oli pari vuotta yli oman iän, sitten taas hyvin hoikka ihminen oli huomattavasti oikeaa ikäänsä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Äh, karkasi viesti. Siis lihasmassa ei ollut kasvanut ollenkaan vaikka käyn 4-5krt viikossa salilla. Väärät ruokailutavat, pakko ruveta syömään enemmän proteiinipitoista ruokaa.
No jos nostelet jotain 3-5kg puntteja niin ei mitään lihasta tulekaan.
Mulla kans 32 vuotiaana metabolinen ikä 17
Oma ikä 55
Aineenvaidunnallinen ikä 40