Ikä ei lihotakkaan, sanoo uusi tutkimus. Mistä nyt
Mistä nyt keksitään uusi syy lihomiselle ?
Kommentit (70)
Kyllähän aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. Muut seikat voi toki kompensoida tätä.
No tutkimuksen mukaan aineenvaihdunta ei hidastu!!!!!
Hidas kemikaalimyrkytys nostaa painoa altistumisen jatkuessa.
Hormonien vähyys lihottaa, ikä välttämättä vaikuta suoraan mutta sattuu olemaan samanaikaista monesti.
Jaaha viestini sisälsi jotai kiellettyä. Yritin teille selittää mutta ei sitten.
Aineenvaihdunta ei = kalorien kulutus.
Tiivistetään suomeksi;
Ihmisen aineenvaihdunta ei juurikaan muutu ikävälillä 20-60 vuotta, tutkitusti. Mainitun tutkimuksen tulokset tulivat maailmalla ulos jo paljon ennen tätä IS-uutista. Eli ne mammoille kertyneet 50kg ylijäämää eivät johdukaan "aineenvaihdunta-ongelmista", joka ei ole uutinen kenellekään muulle kuin heille itselleen. Muuthan tiesivät sen jo ennestään.
No jäähän syyvalikoimaan vielä säästöliekki ja kilpirauhasvaivat.
Lihomisen syy ei voi koskaan olla se, että syö liikaa, eihän?
Ei ikä lihota. Ei myöskään vaihdevuodet tai kilpirauhasen vajaatoiminta.
Tai sitten minä olen poikkeus. Epäilen kyllä kovasti.
T. Vaihdevuodet, kilpirauhasen vajaatoiminta ja keski-ikäinen nainen, juuri laihduttanut - 50 kg.
Niin mammojen painot taas syynäyksen alla, ei näköjään lihavia ukkoja nähdäkään, vaikka joka päivä heihin törmää.
Ainoa mikä lihottaa on itsekurin puute.
Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää?
Vierailija kirjoitti:
No jäähän syyvalikoimaan vielä säästöliekki ja kilpirauhasvaivat.
Lihomisen syy ei voi koskaan olla se, että syö liikaa, eihän?
Ja nyt uutena korona ja rokote. Toki muutkin lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten minä olen poikkeus. Epäilen kyllä kovasti.T. Vaihdevuodet, kilpirauhasen vajaatoiminta ja keski-ikäinen nainen, juuri laihduttanut - 50 kg.
Toisilla on suurempi alttius lihoa, vaikka söisi ihan saman verran kuin joku toinen vastaavan pituinen ja muutenkin samanlainen esim. iän ja sukupuolen mukaan. Mutta tulit tänne nostamaan itseäsi muiden yläpuolelle.
Aktiivisuus vähenee iän myötä ja ehkä herkut maistuvat enemmän kuin nuoremmilla.
Jos lääkkeet lihottaa, miksei niitä anneta köyhien maiden nälkäänäkeville? Problem solved
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten minä olen poikkeus. Epäilen kyllä kovasti.T. Vaihdevuodet, kilpirauhasen vajaatoiminta ja keski-ikäinen nainen, juuri laihduttanut - 50 kg.
Toisilla on suurempi alttius lihoa, vaikka söisi ihan saman verran kuin joku toinen vastaavan pituinen ja muutenkin samanlainen esim. iän ja sukupuolen mukaan. Mutta tulit tänne nostamaan itseäsi muiden yläpuolelle.
En vaan todistamaan valheet vääriksi.
Nuorena olin koko ajan menossa ja syömisetkin unohtui välillä. Nykyään kotona ja ateriat ei jää välistä.
On se jännä että peiliin ei osata katsoa. Kyllä se ainoa syy ylipainoon on se, että suu imuroi liikaa ruokaa ja herkkuja.
Miksi ikä lihottaisi? Kuka niin on edes väittänyt?