Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan pakotettua itseni seksiin?

Vierailija
20.08.2021 |

Olen ihanan kumppanin kanssa, rakastan häntä ja voisin kirjoittaa kokonaisen romaanin miten ihana hän on ja kuinka rakastan elämääni hänen kanssaan.
Ainoa ongelma on se etten välitä seksistä.
Se ei vain ole minulle tärkeää ja koko seksin harrastaminen on todella stressaavaa minulle.
Kumppani haluaa seksiä, jos sitä ei ole hän lähtee. Tätä en halua (en siis tietenkään pakota jäämään, vaan yritän keksiä keinon millä ratkaista asian) mutten tiedä mitä tehdä enää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pakota itseäsi. Pahennat vain tilannetta. Yhteys seksuaaliterapeuttiin, esim sexpon terapeutin kanssa voi jutella etänä muutaman kerran ilmaiseksi

Vierailija
2/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game over.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut saad todella hyvää seksiä. Ei seksi ole vain seksiä, sen pitää räjäyttää!

Vierailija
4/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella seksiä hellyytenä. Mies antaisi sinulle sellaista hellyyttä mitä kaipaat, sinä annat hänelle sellaista hellyyttä mitä hän kaipaa. Kommunikaatiota paljon kummankin tarpeista! Molempien täytyy ymmärtää toisen tarpeet.

Vierailija
5/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella seksiä hellyytenä. Mies antaisi sinulle sellaista hellyyttä mitä kaipaat, sinä annat hänelle sellaista hellyyttä mitä hän kaipaa. Kommunikaatiota paljon kummankin tarpeista! Molempien täytyy ymmärtää toisen tarpeet.

No en oikein.

Ei siinä oikein ole mitään mitä hellyydeksi voisi kutsua.

Ap

Vierailija
6/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali kenties? Vai onko sinulla jotain traumoja asian suhteen? Etkö pidä seksistä ylipäätään, edes rakastamasi miehen kanssa? Anteeksi vain mutta erikoiselta tuo kyllä kuulostaa.

Vierailija
7/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali kenties? Vai onko sinulla jotain traumoja asian suhteen? Etkö pidä seksistä ylipäätään, edes rakastamasi miehen kanssa? Anteeksi vain mutta erikoiselta tuo kyllä kuulostaa.

En ole.

Ei ole.

En oikein pidä seksistä, typerää säheltämistä minun mielestä, en pidä alastomuudesta, rakkaus ja seksi ei yhdisty minun päässäni mitenkään.

Ja ei haittaa, on minua muutkin erikoiseksi (ja ties miksi muiksi sanoiksi vuosien varrella kutsuttu) kutsunut.

En vain saa mitään seksistä, paitsi täysin turhaa stressaamista.

Yritimme hetken avointa suhdetta, mies haki muualta seksin, se oli suhteemme parasta aikaa.

Palaisin siihen mielelläni.

Ap

Vierailija
8/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Ei ole.

En oikein pidä seksistä, typerää säheltämistä minun mielestä, en pidä alastomuudesta, rakkaus ja seksi ei yhdisty minun päässäni mitenkään.

Ja ei haittaa, on minua muutkin erikoiseksi (ja ties miksi muiksi sanoiksi vuosien varrella kutsuttu) kutsunut.

Yritimme hetken avointa suhdetta, mies haki muualta seksin, se oli suhteemme parasta aikaa.

Ap

Kuulostaa kyllä mun korvaan aikalailla aseksuaalilta. Miksi tuo järjestely loppui?

Vierailija
9/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pakota itseäsi. Pahennat vain tilannetta. Yhteys seksuaaliterapeuttiin, esim sexpon terapeutin kanssa voi jutella etänä muutaman kerran ilmaiseksi[/

Kylläpä keskustelun aloittaja teit tosi hyvän

avauksen. Minun mielestäni kun pitäis olla,

että jokaisella löytyy itsellä se avain sexiin

puolisonsa kanssa niin halutessaan. Ei

siinä tietenkään kaikki oikeassa vireessä ole,

jo stressi tulee. Olisko sellaiset vähän kerrassaan harjoitukset paikallaan. Kyllä se

halukkuus sieltä vapautuu esiin.

Vierailija
10/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Ei ole.

Ap

Kuulostaa kyllä mun korvaan aikalailla aseksuaalilta. Miksi tuo järjestely loppui?

Olen lukenut aseksuaaleista suht paljon ja lukenut nettisivuilla heidän kertomuksiaan, en samaistunut heihin.

He eivät vain tunne seksuaalista vetovoimaa, useimmat näyttivät harrastavansa ja pitävän seksistä.

Meidän järjestely loppui siihen kun mies ei, miten sen nyt sanoisi, halunnut nähdä vaivaa asian eteen.

Ei halunnut mennä baariin tai netistä jatkuvasti etsiä naisia jotka haluaisivat irtoseksiä parisuhteessa olevan miehen kanssa ja hommat eivät koskan pidemmälle kehkeytyisi.

Sanojensa mukaan juuri vakiseksi on yksi suhteen parhaimmista puolista hänen mielestään.

Näin lyhyesti ja ytimekkäästi tähän kirjoitettu, puhuimme asian keskenämme kunnolla läpi.

Vierailija
11/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että saat pakotettua itsesi seksiin, jos et siitä pidä. Saattaa jollain tavalla toimia vähän aikaa, mutta varmasti käy aika pian vastenmieliseksi hommaksi. Saattaa mieskin ruveta ällöttämään. Eikä varmaan mieskään nauti seksistä, jossa toinen ei nauti.

Kuulostaa valitettavan hankalalta tilanteelta. Luulen, että molemmille olisi paras koittaa etsiä kumppania, jonka kanssa on samoilla linjoilla tämän asian kanssa. Vaikeaa se varmasti on, kun on syviä tunteita toista kohtaan. Mutta ei tuo ongelma tuosta mihinkään tule katoamaan.

Vierailija
12/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhdyntä onnistuu, jos nainen ei ole kiihottunut ja kostunut?

Vierailija
13/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pakota itseäsi. Pahennat vain tilannetta. Yhteys seksuaaliterapeuttiin, esim sexpon terapeutin kanssa voi jutella etänä muutaman kerran ilmaiseksi[/

Kylläpä keskustelun aloittaja teit tosi hyvän

avauksen. Minun mielestäni kun pitäis olla,

että jokaisella löytyy itsellä se avain sexiin

puolisonsa kanssa niin halutessaan. Ei

siinä tietenkään kaikki oikeassa vireessä ole,

jo stressi tulee. Olisko sellaiset vähän kerrassaan harjoitukset paikallaan. Kyllä se

halukkuus sieltä vapautuu esiin.[/

Oletko turhan häveliäs, jos et alastomuudesta

miehesi kanssa pidä. Sinähän olet alastomana

niin kaunis ja ihana niinkuin vain nainen voi

olla.

Vierailija
14/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla yhdyntää.

Vierailija
15/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaminen on seksuaalista väkivaltaa. Vinkattu nettipoliisille.

Vierailija
16/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Ei ole.

Ap

Olen lukenut aseksuaaleista suht paljon ja lukenut nettisivuilla heidän kertomuksiaan, en samaistunut heihin.

He eivät vain tunne seksuaalista vetovoimaa, useimmat näyttivät harrastavansa ja pitävän seksistä.

Meidän järjestely loppui siihen kun mies ei, miten sen nyt sanoisi, halunnut nähdä vaivaa asian eteen.

Ei halunnut mennä baariin tai netistä jatkuvasti etsiä naisia jotka haluaisivat irtoseksiä parisuhteessa olevan miehen kanssa ja hommat eivät koskan pidemmälle kehkeytyisi.

Sanojensa mukaan juuri vakiseksi on yksi suhteen parhaimmista puolista hänen mielestään.

Näin lyhyesti ja ytimekkäästi tähän kirjoitettu, puhuimme asian keskenämme kunnolla läpi.

Voi tuo seksuaalisuutesi silti aivan hyvin kuulua aseksuaalisuuden kirjoon, onhan myös esim. niitä jotka kokevat seksin vastenmielisenä. (Mutta kai jokainen määrittelee itse mikä on, en minä sitä voi tietää sinun puolestasi.) Silti, ei siinä aseksuaalisuudessa ole mitään pahaa! 

Älä missään nimessä pakota itseäsi seksiin, siitä tulee melko varmasti vain hyväksikäytetty olo, varsinkin kun sanot ettei seksissä mielestäsi ole "oikein ole mitään mitä hellyydeksi voisi kutsua". Sinusta se siis tuntuisi että mies tekisi jotain pahaa ja vastenmielistä sinulle :( Miehesi täytyy ymmärtää että et koe samoin kuin hän, eikä kyseenalaistaa sitä tai painostaa sinua. Jos hän ei vain "jaksa" etsiä muita kumppaneita niin se on hänen ongelmansa eikä sinun.

Vierailija
17/17 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin tarvitaan kaksi halukasta.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista.

Ellei odotukset seksin suhteen toimi parisuhteessa, ei siitä välttämättä ole odotettavissa kovin pitkäikäistä. : (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan