Mä en kyl tee ikinä enää ruokaa! Äskenkin heitin melkoisen paljon ruokaa roskiin tai pöntöstä alas!
Kun eipä näytä ukolle ruoka kelpaavan, eikä mekään lapsen kans viititä syödä samaa ruokaa koko viikkoa!
Vittu et ärsyttää! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta ette voi arvatakaan kuinka paljon mun sisällä kiehuu!
Kauheella vaivalla mun täytyy väsätä ruokaa ja mihin se päätyy??? Viemäriin taikka kaatopaikalle!!!!
aarrgghhh
Kommentit (5)
Aina kun tekee ruokaa sitä tuntuu väkisinkin tulevan aina tosi paljon ja puolet menee sitten hukkaan kun syöjiä ei ole.. :/
Joka ei kyllä ruoasta valita, vaan syö tyytyväisenä, mitä eteen laitetaan;) (kokkailee kyllä välillä itsekkin)
Mutta pakasta niitä ruokia jotka sen kestävät, ja mieshän voipi sitten itse ruokansa valmistaa jos ei emännän eineet kelpaa;)
Joten en voi pakastaa.
Ja sen takia teen aina vähän enemmän sitä ruokaa että mies voi ottaa töihin mukaan. Mutta eipä ole näköjään ämmän pöperöt maistuneet! ap
Haluan valmistaa ruuan, jota koko perhe syö, ja ärsyttää kun mies on niin fiini, ettei viitsisi syödä esim. kahtena päivänä peräkkäin samaa kotiruokaa.
Meillä ei lasketa ruokakuluja, mutta varmaa on että ne nousevat pilviin, jos tehdään koko perheelle ruokaa jota jää yli, ja yksi sitten syö pikaruokaa tai valmisannoksia.
Toiseksi, minusta perheessä pitää kunnioittaa toinen toisiaan, eli jos mies on töissä ja minä luopunut urastani perhesyistä, niin voisi se sen verran tehdä että söisi mukisematta keitoksiani vaikken mikään ravintolakokki ole.
Sitten sulla on lapselle ja ittelles ruokaa jonain toisena päivänä valmiiksi, ei tarttee kokkailla. Isäntä syö siellä missä parhaaksi näkee, sitä mistä tykkää..