Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko ystävällisesti opettaa teininne käyttämään PIHTEJÄ?

Vierailija
15.09.2014 |

Lähes joka kerta asioidessani Lidlissä näen jonkun teinin nappaavan leipäkoreista jotain paljain käsin. Joskus huomautan asiasta ja melkein aina saan vastaukseksi, että teini ottaa vain yhden leivonnaisen eikä koske muihin. Yleensä olen hiljaa, mutta jätän kyllä ostamatta kyseistä tuotetta. Samaa tapahtuu varmaan muuallakin kuin Lidlissä ja toki muutkin kuin teinit harrastavat samaa. Voisitteko joka tapauksessa, te vanhemmat, ystävällisesti selittää lapsillenne, miksi hygienia on tärkeää ja myös heidän itsensä etu? Kiitos :)

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:32"]

Ei ole ne pullat steriilejä, eikä ne pihdit, eikä ne laarit, missä ne pullat on... :) Ihmiset on ihanan naiiveja. Jos pelkää pöpöjä, pitää leipoa itse kotona ja desinfioida kaikki pinnat jatkuvasti... Ja sitten voi ihmetellä, kun ei ole vastustuskykyä ja sairastuu jokaisesta julkisen liikenteen käytöstä, ja mistä ne kaikki allergiatkin tulee...

[/quote]

Höpö höpö. Täysin steriiliä elämää kukaan ei ole kaipaillutkaan. Siinä on kuitenkin iso ero, onko irtopullaasi koskenut yksi vai 11 ihmistä tai pesetkö kätesi ennen ruokailua vai etkö pese tai näpelöitkö suunseutuasi, kun käytät julkista liikennettä ja kosket bussissa eri paikkoihin.

Vierailija
82/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mikä mua vituttaa on se, että ne pihdit jätetään makaamaan sinne tuotteiden päälle VAIKKA VIERESSÄ ON NIILLE PIHDEILLE OMA TELINEENSÄ. Miten voi olla niin vitun vaikeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaivihkaa räin Lidlissä esimerkiksi croissanteihin. Kelatkaa sitä, kun seuraavan kerran ostatte leivonnaisia. Muahhahhaa.

Vierailija
84/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:26"]

Lähes joka kerta asioidessani Lidlissä näen jonkun teinin nappaavan leipäkoreista jotain paljain käsin. Joskus huomautan asiasta ja melkein aina saan vastaukseksi, että teini ottaa vain yhden leivonnaisen eikä koske muihin. Yleensä olen hiljaa, mutta jätän kyllä ostamatta kyseistä tuotetta. Samaa tapahtuu varmaan muuallakin kuin Lidlissä ja toki muutkin kuin teinit harrastavat samaa. Voisitteko joka tapauksessa, te vanhemmat, ystävällisesti selittää lapsillenne, miksi hygienia on tärkeää ja myös heidän itsensä etu? Kiitos :)

[/quote]

menee melkein ohi aiheen, mutta pakko sanoa, että olen nähnyt useammin aikuisen ihmisen, joka ei käytä pihtejä, ei vaikka esimerkiksi myyjä kuinka huomauttaisi... :D

Vierailija
85/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:29"]No, mitä haittaa siitä pihtien käyttämättömyydestä sitten on, jos ei koske muihin kuin siihen yhteen jonka ottaa? [/quote] Itse otan käsin, kun en halua berliinin munkkeihini pihtien jälkiä. Kerran sitten yksi syöpää sairastanut tuli mäkättämään, ettei saa koskea kaikkiin! Hän voi kuolla niihin bakteereihin. Selitin seikkaperäisesti, etten koskenutkaan kaikkiin. Vain niihin kuuteen, jotka oli jo omassa pussissani. Muija siinä sylki ja sähisi, kun hän syöpäinen ollut viisi vuotta sitten, hän kuolee! Jättäkööt sitten ostamatta, ja kaupassa käymättä, jos noin pelkää pöpöjä.

[/quote]

Sulla on paljon pahaa oloa ja sut tunnistaa oudosta fontista. 

[/quote]

Ihan täysin OT, mutta ei kannata liikaa luottaa tuohon fonttiin. Minulla tulee myös usein tuollainen "outo" fontti. Joskus taas ei. Riippuu laitteesta jota käytän, mutta joskus ihan ilman syytäkin.

Vierailija
86/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:36"]

Toinen mikä mua vituttaa on se, että ne pihdit jätetään makaamaan sinne tuotteiden päälle VAIKKA VIERESSÄ ON NIILLE PIHDEILLE OMA TELINEENSÄ. Miten voi olla niin vitun vaikeeta

[/quote] Ei niit pihteja saa kovin helposti irti siitä telineestä, useimmiten se koko teline jää käteen ja pihdit on yhä siellä sisällä.

Miks ihmees niiden pihtien pitää olla kaikkein halvimpia rimpuloita, ja sitten vielä se typerä naru ku estää niitä kunnolla käyttämästä. Ottaisivat mallia muista kaupoista.

Vierailija
87/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:38"]

Joskus vaivihkaa räin Lidlissä esimerkiksi croissanteihin. Kelatkaa sitä, kun seuraavan kerran ostatte leivonnaisia. Muahhahhaa.

[/quote] Tulee mieleen kun olin koulutuskeskuksen ruokalassa, siinä toisella pöyt'osuudella jossa on leivät ja juomat, niin joku aivasti suoraan sellaiseen avoimeen nakkarilaariin ja siltä lenti kunnon limat näkkärien päälle. Ei siis sylkeä, vaan oikein limaa keuhkoista.

En ottanut näkkäriä sen ruuan kanssa vaan siirryin salaatti pöytään.

Vierailija
88/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Synnytyssairaaloihin ei tahdo päästä ajoissa ja autoihin synnytykset lisääntyvät. Jokainen vastuullinen kansalainen opettaa lapsilleen pihtien käytön. Ei sitä koskaan tiedä milloin niitä tarvitaan.

Vierailija
89/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:50"]

Tähän on tultu. Synnytyssairaaloihin ei tahdo päästä ajoissa ja autoihin synnytykset lisääntyvät. Jokainen vastuullinen kansalainen opettaa lapsilleen pihtien käytön. Ei sitä koskaan tiedä milloin niitä tarvitaan.

[/quote] Jos vanhemmilla on sitä maalaisjärkeä, niin lapsikin yleensä oppii siinä samalla.

Ehkä ne autoihin syntyneet ovat heikommassa asemassa tässäkin...

Vierailija
90/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:26"]

[/quote]

menee melkein ohi aiheen, mutta pakko sanoa, että olen nähnyt useammin aikuisen ihmisen, joka ei käytä pihtejä, ei vaikka esimerkiksi myyjä kuinka huomauttaisi... :D

[/quote]

Teinit voivat vielä tajuta, koulussa opetetaan mikrobeista, terveellisyys kiinnostaa jne. Ns aikuiset ovat hirveässä muutosvastarinnassa ja oikein uhmaavat kieltoja ja ohjeita. Yllättävää kyllä, että joku ei ole edes syöpää sairastavan ihmisen henkilökohtaisesta pyynnöstä tajunnut. Ihmiset ovat käsittämättömän välinpitämättömiä. Kadutkin ovat täynnä roskia kuin jossain kehitysmaissa, kuseksitaan minne sattuu yms. Kohta varmaan kaupoissa ollaan samalla hygieniatasolla kuin aikoinaan Neuvostoliitossa.

Vierailija
91/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit on hyvästä, eipä kukaan siihen kuole. Lisää vastustuskykyä!

Vierailija
92/92 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:00"]

Bakteerit on hyvästä, eipä kukaan siihen kuole. Lisää vastustuskykyä!

[/quote]

Lopettakaa provoilu. Kukaan ei halua ruokakaappiinsa vieraita ihmisiä koskettelemaan elintarvikkeita. Ette varmaan omillannekaan käsillänne koske leipään suoraan kakalta tultuanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä