Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen skitsoaffektiivisesti väärin diagnosoitu ja elämä pilalla

Vierailija
20.08.2021 |

Skitsoaffektiivinen häiriö on pilannut elämäni. Ei ole töitä, en saa yksityisiä vakuutuksia ja kaikki on aivan perseestä.
Tosin olen kyllä malliesimerkki syrjäytyneestä. Koulutuksia on jäänyt yliopistossa kesken 2, (kauppis ja valtiotiede), amkissa aloitin juuri mutta varmaan jää sekin kesken...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunget amkiin? Yliopistossa lähes ikuinen opinto-oikeus. Skitsoaffekti on skitsofrenia + bipo, on sitä terveempiäkin töihin.

Vierailija
2/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää miten diagnosointi tapahtui. Virheellinen PTSD tai skitsofrenian diagnoosi taitaa olla Suomessa ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunget amkiin? Yliopistossa lähes ikuinen opinto-oikeus. Skitsoaffekti on skitsofrenia + bipo, on sitä terveempiäkin töihin.

Olin ennen yliopistossa mutta siellä ei tosiaan ole enää ikuinen opinto-oikeus. Ja tarvitsen rahaa elämiseen, siksi sieltä.

Vierailija
4/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisit siihen pisteeseen, että olet työelämässä, ei sinua enää kiinnostaisi vaan tekisit elämästäsi hyvää pienemmällä rahalla.

Vierailija
5/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää miten diagnosointi tapahtui. Virheellinen PTSD tai skitsofrenian diagnoosi taitaa olla Suomessa ilmiö.

Jouduin osastolle käytettyäni 7000€ ostoksiin ollessani jo masennuksen vuoksi eläkkeellä ja sitten minulla oli myös harhoja, jotka liittyivät Hare Krishnoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi