Näin uimahallissa silarit..
Ekaa kertaa livenä ja olin yllättynyt että kyllä ne ihan oikeasti on sellaiset pallot, näyttää kivikovilta eikä liiku mihinkään vaikka niiden omistaja käveli, kumartui yms. En ymmärrä ketä voi viehättyä moisista, eihä ne ole edes sensuellit. Tuli jotenkin tyytyväinen olo omiin imetettyihin pehmoisiin rintoihin, näyttää ja tuntuu mukavalta kädessä :)
Kommentit (39)
Itse haluaisin rintoihin rasvansiirron. Pääsisi eroon ällöstä mahaläskistä ja saisi luonnollisen näköiset rinnat.
Menikö silmät rikki? Mun silmät meinaavat mennä rikki, kun näen, että tuota ketä-sanaa käytetään väärin.
Voi sinnuu. Hyvä se on olla tyytyväinen itseensä. Kukin kohdallaan...Niin ne oli ne silaritkin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:33"]
Riippuu AINA siitä miten ne tehdään.
Laitan alle pari esimerkkikuvaa, joissa näkyy vierekkäin sama nainen yläosattomissa. Ennen ja jälkeen implantteja.
http://i.imgur.com/OOakLm8.jpg Tässä on vanhempi nainen, 40-50v, joka on myös ottanut silikonit vanhemmalla iällä. Mielestäni näyttävät hyvältä tuossa kropassa.
http://i.imgur.com/HmfDhX1.jpg Vastaava, mutta nuorempi. Upea vartalo, eikä kukaan osaisi epäillä silikoneiksi, ellei tietäisi / näkisi ilman implantteja. Koska myös implantit ovat luonnollisen muotoiset, sekä sopivan kokoiset kyseiseen vartaloon.
Jos vielä yhden lapsen imettäisi, ja sitten tekisi reissun tissipajalle. :)
[/quote]
Ja yllättäen nämä kuvatkin oli jostain pillusaitilta. Eikö muka oikeesti löytynyt kuvia missä olis ollut ne rinnat vaan? Kuka nainen käy jotain tollasia sivuja edes läpi?
Mulla on just tuollaiset ap:n mainitsemat silarit. Mulla on siis ollut rintasyöpä ja molemmista rinnoista poistettu rintakudos. Normaalisti se implantti laitetaan rintakudoksen alle, mutta kun mulla sitä rintakudosta ei ole... niin lopputulos on mitä on.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:16"]
Enpä usko että näit ekaa kertaa. Ekaa kertaa vaan tajusit, että on silarit. Kun rintaimplantti on sopivan kokoinen ja muotoinen, ja asialla on ollut hyvä kirurgi, eroa ei päältä päin näe.
Huvitti, kun joku vuosi sitten vanhoillinen sukulainen tuli tuohtuneena kaupasta ja kertoi, että oli nähnyt homon ensimmäistä kertaa elämässään. Ei ottanut uskoakseen, että oli aivan taatusti nähnyt kymmenittäin homoja jo aiemmin, ei ollut vaan tajunnut. Sama sulla tässä.
[/quote]
Tämä oli hyvin sanottu. Ei lisättävää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:06"]
Laitan alle pari esimerkkikuvaa, joissa näkyy vierekkäin sama nainen yläosattomissa. Ennen ja jälkeen implantteja.
http://i.imgur.com/OOakLm8.jpg Tässä on vanhempi nainen, 40-50v, joka on myös ottanut silikonit vanhemmalla iällä. Mielestäni näyttävät hyvältä tuossa kropassa.
http://i.imgur.com/HmfDhX1.jpg Vastaava, mutta nuorempi. Upea vartalo, eikä kukaan osaisi epäillä silikoneiksi, ellei tietäisi / näkisi ilman implantteja. Koska myös implantit ovat luonnollisen muotoiset, sekä sopivan kokoiset kyseiseen vartaloon.
[/quote]
Ja yllättäen nämä kuvatkin oli jostain pillusaitilta. Eikö muka oikeesti löytynyt kuvia missä olis ollut ne rinnat vaan? Kuka nainen käy jotain tollasia sivuja edes läpi?
[/quote]
Plus että kuvassa ei todellakaan ollut n. 50 -vuotias nainen!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:17"] Ehkä sillä on vaikka ollut rintasyöpä. Niin. [/quote] Ehkä, mutta oih voinut pienemmät sopia paremmin vaikka ne ei edes ollut isot varmaan sellainen d.kuppi oli vaan siis ihan pyöreät pallot ja nahka näytti todella kireältä. Oon voinut vaatteet päällä nähdä silikoneja huomaamattani, mutta luulen kyllä erottavani silarit aidoista nakuina. Miksköhän ne ei pitää tehdä niin hiton pinkeiks. No ihan sama mulle jonkun silarit, itse en kyllä kehtais sellaisten kanssa liikkua missään... [/quote] Siis häiritseekö sinua nyt enemmän se, että kyseiset rinnat olivat kiinteät ja pinkeät vai se, että ne eivät olleet luomut? Vaikuttaa nimittäin siltä, että sinua häiritsisi ensimmäiseksi lueteltu.
[/quote]
Silmää häiritsi enemmän just se että ne oli niinkuin kaksi appelsiinia nahan alla. Ap
Ja kyllä implantit on mielestäni aina noloja jos kyse puhtaasti kauneusleikkauksesta. Kaikki implantit, tissi, peppu, otsa... noloja. Ap
[/quote]
Niin mutta noiden rinnat ovat olleet valmiiksi melko säkkimäisen malliset ja löysät. Eli se iho ei ole siksi venynyt eikä muoto mennyt oudoksi, kun ihon ei ole tarvinnut kiristyä. Pienirintainen jolla on kiinteät rinnan ja vähän rasvaa on hankalampi työmaa luonnollisen lookin kannalta.
Ehkä ne oli vasta leikatut?puolisen vuotta kestää että lopullinen tulos on nähtävissä.turvotus ja pinkeys häviää ja rinnat pehmenee.omani on ainakin hyvin liikkuvat ja pehmeät,ei näitä implantiksi tunnista,kokokin suhteessa vartaloon.
Kuntosalilla yhdellä naisella on silikonit. Arvet näkyvät selvästi. Voi olla että on syövän takia tai sit turhuuttaan. Kun ikääkin on jo 50+ niin onhan se vähän hassua että nännit sojottaa taivaaseen ja ne kaksi tönöttävät siinä liikkumatta luonnollisesti. Alasti se on ainakin todella luonnottoman näköistä. Vaatteet päällä ehkä luonnollisempi paikallaan pysyvyys. Ja kyllä, vaivihkaa katselen kun ne on niin epäluonnolliset pallerot.
Joo eipä huvita enää mennä minnekään uimahalliin jos siellä noin tarkasti kytätään toisten tissejä ja karvotuksia ja selluliittejä ja varmaan pyyhkeen väriäkin. En mä ainakaan halua että mammapalstalla kauhistellaan mun roikkuvia tissejä tai ajeltua alapäätä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:49"]
Kuntosalilla yhdellä naisella on silikonit. Arvet näkyvät selvästi. Voi olla että on syövän takia tai sit turhuuttaan. Kun ikääkin on jo 50+ niin onhan se vähän hassua että nännit sojottaa taivaaseen ja ne kaksi tönöttävät siinä liikkumatta luonnollisesti. Alasti se on ainakin todella luonnottoman näköistä. Vaatteet päällä ehkä luonnollisempi paikallaan pysyvyys. Ja kyllä, vaivihkaa katselen kun ne on niin epäluonnolliset pallerot.
[/quote]
Selvistä arvista ja sojottavista nänneistä tuli mieleen, että onhan hänelle voitu tehdä myös rintojen pienennysleikkaus. Sen jälkeen rinnat voivat olla hyvinkin luonnottoman näköiset ainakin muutaman vuoden ajan, ennen kuin asettuvat. Tai pikemminkin lopputulos vaihtelee hyvin luonnollisesta "teinitötteröihin".
En yleensä kyllä kyttäile uimahallissa, joten ette saaneet yhtä kyttääjää lisää. Istuin saunassa ja nainen peseytyi lasisen oven edessä, huomion kiinnitti heti epänormaalius. Tavallisesta poikkeava käytös tai ulkonäkö kiinnittää herkästi huomion.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:49"]
[/quote]
Selvistä arvista ja sojottavista nänneistä tuli mieleen, että onhan hänelle voitu tehdä myös rintojen pienennysleikkaus. Sen jälkeen rinnat voivat olla hyvinkin luonnottoman näköiset ainakin muutaman vuoden ajan, ennen kuin asettuvat. Tai pikemminkin lopputulos vaihtelee hyvin luonnollisesta "teinitötteröihin".
[/quote]
Mulle on tehty pienennysleikkaus ja selvästi huomaa uimahallissa kun tuijotellaan. Nythän nämä on luonnollisen näköiset mutta pystyt ja kiinteät D-kupit, en tiedä luuleeko joku silareiksi. Aivan sama mulle.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:17"]
Ehkä sillä on vaikka ollut rintasyöpä. Niin.
[/quote]
Ehkä, mutta oih voinut pienemmät sopia paremmin vaikka ne ei edes ollut isot varmaan sellainen d.kuppi oli vaan siis ihan pyöreät pallot ja nahka näytti todella kireältä. Oon voinut vaatteet päällä nähdä silikoneja huomaamattani, mutta luulen kyllä erottavani silarit aidoista nakuina. Miksköhän ne ei pitää tehdä niin hiton pinkeiks. No ihan sama mulle jonkun silarit, itse en kyllä kehtais sellaisten kanssa liikkua missään...
[/quote]
Siis häiritseekö sinua nyt enemmän se, että kyseiset rinnat olivat kiinteät ja pinkeät vai se, että ne eivät olleet luomut? Vaikuttaa nimittäin siltä, että sinua häiritsisi ensimmäiseksi lueteltu.