Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTÄJÄ : Kerro MIKSI petät puolisoasi?

Vierailija
20.08.2021 |

Jos et VIELÄ petä, AIOTKO tulevaisuudessa pettää? Jos, niin MIKSI?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pettää hyvän tilaisuuden tullen tarkasti valikoiden. Syinä mm kokeilun ja vaihtelunhalu sekä miehen itsekkyys seksin saralla vaikka siitä on puhuttu.

Vierailija
42/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T ä r k e ä ä :

Yksikään mies, ei siis yhden ainoa pettäisi vaimoaan tai ystävätärtään jos naiset eivät huorahtelisi.

Mitä opimme tästä?

Opimme tästä, että sinun olisi kannattanut pysyä ######stanissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin pettää hyvän tilaisuuden tullen tarkasti valikoiden. Syinä mm kokeilun ja vaihtelunhalu sekä miehen itsekkyys seksin saralla vaikka siitä on puhuttu.

On tarpeeksi hyvä syy naiselle!!!

Vierailija
44/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T ä r k e ä ä :

Yksikään mies, ei siis yhden ainoa pettäisi vaimoaan tai ystävätärtään jos naiset eivät huorahtelisi.

Mitä opimme tästä?

Opimme tästä, että sinun olisi kannattanut pysyä ######stanissasi.

Totuusko sinua noin kovasti suututtaa?

Minun mielestäni opimme tästä sen, että miehiä ei kannata syyttää sellaisesta johon he ovat syyttömiä, eikö totta?

Vierailija
45/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaan sitä kaupassa käyntiin, jos toisessa ei saa haluamaansa tavaraa menen toiseen kauppaan. Joku täälä kirjoittikin hyvin että ei ole pettämistä jos ei kotona saa ,yhdyn hänen kommenttiinsa täysin

Vierailija
46/64 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti pitää olla vapaaehtoista. En minäkään pidä vaimoa nälässä, vaikka ruoat maksankin.

Vierailija
47/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin toiseen mieheen ja luulin hänen tuntevan samoin minua kohtaan. Toivoin parisuhdetta hänen kanssaan ja olin valmis eroamaan miehestäni. Toinen ei sitten tahtonutkaan muuta kuin satunnaista seksiä ja hetkiä yhteisen harrastuksen parissa. Hänkin oli varattu.

Vierailija
48/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petän koska vaimoa ei seksi kiinnosta.

mulla kiinnostaa eritoten tämä logiikka että jos nainen on onnettomassa suhteessa ja ei saa tarpeeksi seksiä niin rakastajia saa olla vaikka monta ja saa paneskella varattujen miesten kanssa ja se on ok ja hienoa käytöstä. Sen sijaan jos mies on seksittömässä suhteessa ei missään nimessä saa käydä vieraissa edes vahingossa saati ei saa olla rakastajaa. Sen lisäksi päälle saa moraalisaarnat ja on kauhea kamala piru itse helvetistä kun käy vieraissa.... nainen saa käydä rakastajalla salaa mutta mies ei edes pussata pikkujouluissa...

Vierailija
49/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaan sitä kaupassa käyntiin, jos toisessa ei saa haluamaansa tavaraa menen toiseen kauppaan. Joku täälä kirjoittikin hyvin että ei ole pettämistä jos ei kotona saa ,yhdyn hänen kommenttiinsa täysin

Jos suhteen tärkeys on luokkaa kauppa ja vertaat sitä kauppaan niin oisko reilumpaa erota ja olla sinkkuna kaikkien kanssa???  Se toinen kuitenkin tod näk rakastaa ja välittää susta ja omaa tunnelämää muutenkin kuin kaupan osalta

Vierailija
50/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin toiseen mieheen ja luulin hänen tuntevan samoin minua kohtaan. Toivoin parisuhdetta hänen kanssaan ja olin valmis eroamaan miehestäni. Toinen ei sitten tahtonutkaan muuta kuin satunnaista seksiä ja hetkiä yhteisen harrastuksen parissa. Hänkin oli varattu.

Näitä huvittelijoita on aina.

Vierailija
51/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkös aikoinasi jo "kaupasta" valintasi tehnyt, eli  vaimosi valinnut. Oliko sulla jokin palautusoikeus?

Vierailija
52/64 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhinoin mieheni nuoren, vastavalmistuneen alaisen kanssa. Silmäpelistä seksiin eteneminen kesti vain kuukauden päivät. Mies on urheilullinen ja karulla tavalla komea alfauros, joka vie ja minun osani on vikistä. Mieheni on ehdotellut aiemmin kimppaa ja nyt olisi hyvä ehdokas tarjolla. En tietenkään uskalla ehdottaa rakastajaani naituani nuorta miestä jo etukäteen kuukausitolkulla. Paljastuminen voisi vahingoittaa miehen ylenemismahdollisuuksia ja omaa avioliittoani. Ei kuitenkaan kaduta eikä hävetä.

Vierailija
53/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä vingutaan taas,seksiä ei voi kieltää sitä haetaan jos ei anneta

Vierailija
54/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petän koska vaimoa ei seksi kiinnosta.

Ja miksiköhän kiinnostais? Tuollainen sotkupilluissa kyrpäänsä uittavaa lerppakullia kukaan tervejärkinen nainen ei halua! Sulta saa vain tauteja ja pikapanoja 3 min. Se siitä vaimolle tarjotusta nautinnosta.

Vierailija
55/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan munaa ja vaimolta sitä ei luonnollisesti saa.

Piilohomoille on omat ketjunsa, mee friikki pois!

Vierailija
56/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivahingossa alkoi ja sitten en enää voinut/halunnutkaan sitä lopettaa.

Puolivahingossa kompastuit🤣🤣🤣🤣

Älä saatana selitä, ootko joku teinijessen tasolle jäänyt imbesilli? Että vahingossa lirspahti, ei itse voinut missään vaiheessa mitenkään estää tapahtumasta🤣🤣🤣🤣Saatana näitä selittäjäseppoja, satupirkkoja,valehtelijapellejä!!

Vierailija
57/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs narsu se siellä hakee tavaraa🤣🤣Vedä kuule persreikäs naamas päälle, jos seniili yletyt!!

Vierailija
58/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on alinta kastia, tautilinkoja, sairaita terapiaa tarvitsevia ressukoita. Eivöt kykene oikeasti mihinkään parisuhteessa, lapsen tasolle henkisesti jääneitä avuttomia käveleviä ja naivia zombeja.

Vierailija
59/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viisi viimeistä viestiä kirjoittanut sattumoisin sama, joka trollaa S.24:n Pattaya ketjua lukukelvottomaksi vuodesta toiseen?

Vierailija
60/64 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sw on vaan parempi kuin oma puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän