PETTÄJÄ : Kerro MIKSI petät puolisoasi?
Jos et VIELÄ petä, AIOTKO tulevaisuudessa pettää? Jos, niin MIKSI?
Kommentit (64)
Mutta, miehillä on aina hyväksyttävä SYY pettää..nainen vaan on petollinen ilman syytä.
Näin se menee, eikö.
Ei nuo kolme naista olleet vain petollisia, vaan syystä tai kolmannesta halusivat uuden miehen haluavan heitä. Varmaan myös hakivat elämäänsä jännitystä ja seikkailuja, mitä ei arkielämässä löydy. Mutta yhteistä kaikilla oli se, että he olivat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä joille tuntui olevan muiden tunteet yhdentekeviä oman tuntemuksen sijaan. varmasti löytyy miehistä samanlaisia ja pointtini oli että pettävät ihmiset ovat sellaisia ihmisiä joita en omaan elämään kaipaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kolme naista olleet vain petollisia, vaan syystä tai kolmannesta halusivat uuden miehen haluavan heitä. Varmaan myös hakivat elämäänsä jännitystä ja seikkailuja, mitä ei arkielämässä löydy. Mutta yhteistä kaikilla oli se, että he olivat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä joille tuntui olevan muiden tunteet yhdentekeviä oman tuntemuksen sijaan. varmasti löytyy miehistä samanlaisia ja pointtini oli että pettävät ihmiset ovat sellaisia ihmisiä joita en omaan elämään kaipaa ollenkaan.
Minunkin eka mies oli aivan paatunut pettäjä. Sain kaiken kuulla ja nämä naiset minulle nauroivat. Siksi en enää voi luottaa miehiin. Olin hyvin nuori hyvin kaunis ja silti näin.
Lopultakin hän yhä itkee perääni. Mokoma isokulli.
En saa kotona tarpeeksi, enkä tyydyttävää seksiä.
M51
Monikos nainen saa tyydyttävä seksiä!!!!!
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Hyvin harva mikäli tätä palstaa on uskominen. Valitettava totuus.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Tämän kun sisäistää, tuntuu irvokkaalta tuo miesten valitus " en saa tarpeeki, enkä tarpeekis hyvää", kun eivät naiset saa edes huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Tämän kun sisäistää, tuntuu irvokkaalta tuo miesten valitus " en saa tarpeeki, enkä tarpeekis hyvää", kun eivät naiset saa edes huonoa.
Aijjai kun pääsisin antamaan teille naisille sitä hyvää..
Naiset jää aina paitsi hyvää seksiä. ja miehet senkun valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Senkus tulet. jos olet komea mies..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kovasti kiihkeää sorttia, ja otan minkä tahdon. Rakastan silti miestäni. Enkä selittele.
Sama
m47
Kiihkeys on hienoa..olemalla mitätön ei saa mitään. Ja naisena... se kiihkeys on aivan parasta! Saa miehenkin ihan tuleen. Ainakin minä saan.
Ja sitten syttyy molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Senkus tulet. jos olet komea mies..
Olen mä ihan komee..ja muutenkin ihan ookoo..
Puolivahingossa alkoi ja sitten en enää voinut/halunnutkaan sitä lopettaa.
Miehenä edellisen parisuhteen loppupuolella tuli petettyä kun kaipasin läheisyyttä ja seksiä, jota siinä suhteessa ei oikein ollut. En ole mitenkään ylpeä toiminnastani.
Nyt uudessa parisuhteessa ja siinä en aio pettää. Jos on pakko päästä vieraisiin niin on ensin viisaampaa päättää parisuhde. Pettäminen on todella loukkaavaa.
Tein syistä haluta suhteen ulkopuolista seksiä kyselyn:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4276945/miksi-haluathaluaisit-parisuhte…
Eiköhän se vieraan lihan himo ole syy aika monessa tapauksessa.
T ä r k e ä ä :
Yksikään mies, ei siis yhden ainoa pettäisi vaimoaan tai ystävätärtään jos naiset eivät huorahtelisi.
Mitä opimme tästä?
En ole kovinkaan ylpeä, mutta minut on iskenyt kolme pettävää naista. Yhteistä näille on se että ovat kaikki paljastuneet itsekeskeisiksi ihmisiksi, jotka ovat kovia valehtelemaan kaikille, itsestään alkaen. Itse en ymmärrä miten meni kolme tapausta läpi ennen kuin uskoin ettei tuollaisten ihmisten seura ole hyväksi.