No niin kaikki persaukiset!
Alkakaas jo säästämään joulua varten ettei tarvitse sitten täällä av:lla sitten itkeä ettei ole varaa jouluun.
Kommentit (9)
Miksi Vapahtajan syntymää pitäisi juhlia markkinatalouden alttarilla? :0
Mulle tulee veronpalautuksia niin ei tarvitse säästää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:32"]
[/quote]
Ei tarvitsekkaan. Mutta ne ketkä aina on joulun alla ovat rahapulassa juhlivat. Muutenhan se olisi ihan samanlainen kuin muut päivät.
Samaa mieltä ap:n kanssa, nyt kannattaa alkaa jo miettimään joulua. Lahjoja voi ostaa kaikista mahdollisista aleista. Myös ruokaa voi miettiä etukäteen, voiko pakastimeen ostaa jotain jne.
Minä ostan jo nyt lahjoja, mutta vain siksi, kun joulukuun olen täystyöllistetty, enkä ehdi kauppaan.
En vietä joulua enää niin ei tarvitse säästelläkään. Problem solved.
Ei ole mistä säästää, jos haluaa syödä. Päätettiinkin ettei osteta tänä jouluna kellekään yhtään mitään, vaan ostetaan vain tulevalle vauvalle tarpeellisia juttuja, kun alkuvuodesta syntyy. Vauvalle saa sukulaisetkin ostaa lahjoja, jos niillä joku pakkomielle lahjojen ostamiseen on.
Säästetään siinä ettei höpetä turhaa paskaa omista aioista ja tehdään sekin aika jotain hyödyllistä. Se toimii.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:32"]
[/quote]
Joo, eihän kukaan niin tee vaan viettää rauhallisen harrasta iltaa.
Eikä aleta, nyt tuhlataan kaikki mitä tulee. Ja kun jouluna ei rahaa ole niin se on muiden syytä.