Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kasvattaneet lihaksia (naiset)

Vierailija
20.08.2021 |

Nyt vinkkejä ja milloin aloitte näkemään tuloksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä ja treenaamalla.

Vaikea sanoa, milloin lihaskasvu alkoi näkyä, kun treenasin lähinnä voimaa oheisharjoitteluna monta vuotta, ennen kuin aloitin lihaskasvuun tähtäävän harjoittelun.

Vierailija
2/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroideilla. Mahtiklitta ja viikset tuli kaupan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä ja treenaamalla.

Vaikea sanoa, milloin lihaskasvu alkoi näkyä, kun treenasin lähinnä voimaa oheisharjoitteluna monta vuotta, ennen kuin aloitin lihaskasvuun tähtäävän harjoittelun.

Ja nukkumalla. lepo unohtui listasta.

Vierailija
4/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin ettei kaikille tule näkyviä lihaksia? Olen itse harrastanut erästä lajia ja ollut hoikka kuin pajunvitsa. Tuohon harrastukseen kuului myös raskaat oheistoiminnot. Ikinä ei ole ollut mitään näkyviä lihaksia vaikka olen ns. vanttera. Treenasin punttiksella myös laihana niin mitään näkyviä lihaksia ei ole koskaan tullut. Johtuuko tämä jotenkin vartalomallista eli olen omppu jolla ei vaan tule lihaksia vaikka rasvaprosentti oli olematon esim. nuorempana. Samoin takapuoli voi olla ns. "tiukka" mutta siihen ei saa mitään pyöreyttä eikä massaa millään keinolla vaan se on leveä lättänä.

Vierailija
5/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vantteralla tarkoitan että olin hyvin laiha mutta vartalonmalli on raskastekoinen ja "leveä". 

Vierailija
6/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin ettei kaikille tule näkyviä lihaksia? Olen itse harrastanut erästä lajia ja ollut hoikka kuin pajunvitsa. Tuohon harrastukseen kuului myös raskaat oheistoiminnot. Ikinä ei ole ollut mitään näkyviä lihaksia vaikka olen ns. vanttera. Treenasin punttiksella myös laihana niin mitään näkyviä lihaksia ei ole koskaan tullut. Johtuuko tämä jotenkin vartalomallista eli olen omppu jolla ei vaan tule lihaksia vaikka rasvaprosentti oli olematon esim. nuorempana. Samoin takapuoli voi olla ns. "tiukka" mutta siihen ei saa mitään pyöreyttä eikä massaa millään keinolla vaan se on leveä lättänä.

Mullakaan ei ole koskaan ollut näkyviä lihaksia. Kun treenaan, sama massa muuttuu vain hieman kiinteämmäksi, mutta ei se ulospäin näy. Ehkä silloin, jos heiluttelee alleja ilmassa, eroa edelliseen on, mutta... naisille muutenkin lihasten kasvattaminen on hidasta. Tuntuu, että itselle lihas tarttuu ainoastaan alakroppaan, ja yläkroppa on vuodesta toiseen samanlainen. 

Vierailija
7/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että samalla tavalla kuin laihduttaessa, menee pitkä aika ennen mitään tuloksia ja eron vain huomaa yhtenä päivänä. Menee kyykkyyn ja huomaa, että ohhoh, onpas reisiin tullut lihasta.

Vierailija
8/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin itseni lihaksikkaaksi.

Vierailija
9/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla tarkoitat? Jos rasvaprosentti on alhainen, lihakset erottuu. Mitä enemmän lihasta, sen paremmin. Suurempi lihasmassa erottuu myös suuremman rasvamassan alta.

Syy, miksi lihasta ei tullut treenistä huolimatta voi johtua siitä, että treeni oli vääränlaista, palautuminen riittämätöntä ja ravinto riittämätöntä ja/tai väärin koostettu.

Vierailija
10/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on näkyvät lihakset on kyllä todellinen seksin tappaja. Tinderissä nainen jolla on salikuvat lentää kyllä aina vasemmalle.

Vierailija
11/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla on näkyvät lihakset on kyllä todellinen seksin tappaja. Tinderissä nainen jolla on salikuvat lentää kyllä aina vasemmalle.

Taidat olla aika rimpula

Vierailija
12/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta historian on ihannoitu heikon näköisiä naisia: naisella ei saa olla lihaksia vaan pitää olla hento ja siro, jolloin on käytännössä täysin miehen voimien varassa.  Vaatetuskin/muotikin tukee heikkoutta:  korkokengät - vaikea kävellä, korsetti - vaikea hengittää ja liikku yleensäkin, mahtavat hiukset ja kampaukset - ei voi liikaa riehua ettei mene pilalle, hameet - näissäkin pitää olla hillitysti ettei vaan alushousut vilku, 

Keksittekö lisää?

Vierailija
13/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta historian on ihannoitu heikon näköisiä naisia: naisella ei saa olla lihaksia vaan pitää olla hento ja siro, jolloin on käytännössä täysin miehen voimien varassa.  Vaatetuskin/muotikin tukee heikkoutta:  korkokengät - vaikea kävellä, korsetti - vaikea hengittää ja liikku yleensäkin, mahtavat hiukset ja kampaukset - ei voi liikaa riehua ettei mene pilalle, hameet - näissäkin pitää olla hillitysti ettei vaan alushousut vilku, 

Keksittekö lisää?

-pitkät kynnet tai huolletut kynnet, jolloin ei voi tehdä mitään raskaitahommia ettei mene kynnet pilalle.

Vierailija
14/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei tule lihasta ilman steroideja. Biologinen raaka fakta. Mutta naiselle ei ole tarkoitettukkaan lihasta. Luonnon näkökulmasta

Vierailija
15/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei tule lihasta ilman steroideja. Biologinen raaka fakta. Mutta naiselle ei ole tarkoitettukkaan lihasta. Luonnon näkökulmasta

Ei tule lihasta?  Kyllä mulla ainakin on vaikka en edes treenaa. Hyvin saan kannetua lasta sylissä ja kauppakassit kaupasta. 

Vierailija
16/33 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on ollut lihakset ihan syntymästä. Ilman niitä on vaikea esimerkiksi kävellä.

Ja kyllä noita on näköjään pystynyt muokkaamaankin. Ihan ilman steroideja.

Vierailija
17/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen todella vahva, mutta olen ihan laihuliini. Kaverini taas näyttää vahvalta, mutta on heikompi kuin minä.

Vierailija
18/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen biseksuaali, mutta seurustelen vain naisten kanssa joten ei oikein kiinnosta mitä miehet ajattelevat. Monet naiset tykkäävät lihaksikkaista naisista.

- AP

Vierailija
19/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille miehillekään kasva erottuvat lihakset vaikka kuinka treenaavat. Geneettinen perimä pitkälti määrittää sen potentiaalin mitä treenaamisella saa maksimoitua. Mutta, jos liikkumalla ja treenaamalla teet itsestäsi vahvemman ja hyväkuntoisen se vain ja ainoastaan parantaa elämäsi laatua, sekä todennäköisesti myös pituutta.

Vierailija
20/33 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä (itsellä oli n. 3500 kaloria per päivä) ja 5 jakoisella saliohjelmalla. Lyhyitä sarjoja raskailla painoilla. Toki ei aloittelija heti voi aloittaa, ensin pitää olla pohja kunnossa. En käyttänyt kuin palautumaan vaikuttavia lisäravinteita.

Ne lihakset on jo mennyttä mutta suht nopsaan ne sieltä alkoi pullistella. Muistan vieläkin sen ilon päivän kun ensimmäinen suoni tuli lihaksen päälle :D eniten kaipaan rintalihaksia ja hauiksia. Nykyään ei vaan löydy sellaista boostia minkä tuohon tarvitsee.