Voiko tamponin laittaa vessanpönttöön?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:47"]
Hei hyvä tietää näin vanhempanakin naisena (33)! Mä oon aina ne laittanu pönttöön!!! No en tosin kreikassa, missä ei edes paperia sinne panna. Kuin mun kuullen tästä ei oo missään saarnattu :D hei mutta ehkä en enää laita!!!
miten tää on ollu kaikille tällanen itsestänselvyys?!
[/quote]
Etkö oo koskaan edes törmännyt vessassa lappuun jossa lukee ettei tamponeja pönttöön. Mä oon 32 ja oon törmännyt, ja muutenkin mulle selvisi jo ihan teininä ettei niitä saa pönttöön laittaa. Varmaan yläasteella jo kerrottiin tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 03:09"]
Miten laitatte tamponin roskikseen? Käärittekö sen johonkin paperiin vai kuinka? En vaan osaa kuvitella tuota hävittämisprosessia. Vedätte siis likaisen ja lötkön narusta pois vaginastanne ja mitä sitten?
[/quote]
Joo paperia useampi kerros ympärille ja sitten roskiin.
voi laittaa toki.
vessankin voi sitten vetää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 03:09"]
Miten laitatte tamponin roskikseen? Käärittekö sen johonkin paperiin vai kuinka? En vaan osaa kuvitella tuota hävittämisprosessia. Vedätte siis likaisen ja lötkön narusta pois vaginastanne ja mitä sitten?
[/quote]
[/quote]
ällöttävää.
mutta meneekö toi sitten energiajakeeseen vai minne?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 03:09"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on siivoustöissä tullu useammankin kerran roskiksesta vastaan ihan verinen tamponi, joka on heitetty ihan sinällään sinne roskikseen. Ei mitään suojaa ympärillä. :-X