Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon järjettömästä mustasukkaisuudesta?

Vierailija
14.09.2014 |

Tähän alkuun. Tiedän tuhoavani suhteen lopulta käytökselläni (jollen saa tätä loppumaan), tiedän kuinka itsekästä käytökseni on, tiedän olevani sairas!, en kaipaa epä asiallisia kommentteja. olen vain hyvin _nuori_ tyttö joka kaipaa apua!!

Eli. olen todella mustasukkainen poikaystävästäni. Asumme yhdessä, tilanne on äitynyt siihen, ettei poikaystäväni ole käynyt edes kaupassa puoleen vuoteen ilman minua. nähnyt kaksi kertaa kaveriaan minun kanssani, meillä kotona. Eikä hän uskalla käydä edes töissä jotten ahdistuisi kotona.

Luotan poikaystävässäni siihen, ettei hän todellakaan pettäisi minua. Ainut mitä pelkään jatkuvasti, on että hän näkee jonkun naisen joka on minua kauniimpi, jolla on paremmat vaatteet, hiukset, peppu, tissit tai kasvot. Jos olemme yhdessä jossakin, vahtaan kokoajan mitä poikaystäväni katsoo. mulla on joku tarve olla kaikista paras. kukaan muu ei saa olla kauniimpi kuin minä. eikä edes ollenkaan nätti! kailkien naisten, jopa pienten tyttöjen!!!! (tideän tämä on sairasta) täytyy olla ällöttäviä poikaystäväni mielestä. suutun jos poikaystäväni vastaa kaupassa kassalle heipat.... olen myös todella omistushaluinen, kukaan muu kuin minä ei saa olla poikaystävälleni tärkeä :'c

Tiedän että olen sairas!! Haluan apua! Tarvitsen sitä itseni ja poikaystäväni vuoksi! kärsin myös kamalasta paniikkioireilusta, jonka vuoksi psykologille meno olisi kuin itsemurha. anteeksi myös kappalejako joka ei toiminut kännykällä. Auttakaa!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2sivu

Vierailija
42/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:51"]Kiellätkö mieheltä myös tietokoneen ja television? Siellähän niitä naisia vasta onkin! Mitä teet jos mies lähtee käymään jossaim? Huudatko tai käytkö käsiksi?
[/quote]ei tietokonetta, ei telkkaria. pleikkaria pelaa, ei olla töissä tai koulussa. en huuda en käy käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellätkö ne vai eikö twillä ole konetta? Sinun pitää oikeasti heti huomenna lähteä hakemaan apua. Terveyskeskuksesta voisit aloittaa.

Vierailija
44/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei sitten vain lähde menoihinsa?

Vierailija
45/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättekö sossun varassa?

Vierailija
46/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
47/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 02:08"]Kiellätkö ne vai eikö twillä ole konetta? Sinun pitää oikeasti heti huomenna lähteä hakemaan apua. Terveyskeskuksesta voisit aloittaa.
[/quote]no mulle tulee paha mieli jos mies on koneella tai katsoo telkkaria. ei halua pahoittaa mun mieltä joten ei tee niitä... ylikiltti tapaus. apua haluan mutten sitä pysty sosiaalisista syistö hankkimaan, olen jo vuoden yrittönyt itse hoitaa itseöni mutta täö vaan pahenee... en kestä itteäni! tä olo on ihan vittua!! ja juu eletään sossun tuilla kehkeh vaan sulle yhelle siellä:))

Vierailija
48/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän molempien elämät menee tossa ihan hukkaan. Elätte siis neljän seinän sisällä sossun tuilla. Kiellät mieheltä oikeuden omaan elämään ja ei kuulosta sunkaan elämä kaksiselta. Mitä pitempään tuo jatkuu, sen vaikeampaa teille molemmille tulee olemaan päästä takaisin yhteiskunnan menoon mukaan. Sun täytyy ehdottomasti hakea apua. Ja miehellekin se voisi olla hyödyllistä. Tilanteenne on aivan järjetön.

Vierailija
49/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a

Vierailija
52/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 02:45"]Teidän molempien elämät menee tossa ihan hukkaan. Elätte siis neljän seinän sisällä sossun tuilla. Kiellät mieheltä oikeuden omaan elämään ja ei kuulosta sunkaan elämä kaksiselta. Mitä pitempään tuo jatkuu, sen vaikeampaa teille molemmille tulee olemaan päästä takaisin yhteiskunnan menoon mukaan. Sun täytyy ehdottomasti hakea apua. Ja miehellekin se voisi olla hyödyllistä. Tilanteenne on aivan järjetön.
[/quote]mä todellakin tiedän sen, ongelmana on ikäni ja se, etten uskalla hakea apua. en pysty siihen, yritän auttaa itse itseäni mutta tämä vain pahenee, tiedättekö jotain nettisivua jossa voi kirjottaa viestin anonyyminä psykologille tmst?

Vierailija
53/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet todellakin sairas. Ja lapsellinen. Päästä se mies menemään. Jos et ole Miss Universum, maailma on täynnä sinua kauniimpia ja seksikkäämpiä. Jos et tajua että suhde perustuu muuhun kuin ulkonäköön ja vartaloon, et ole ollenkaan kypsä mihinkään suhteeseen. Hankkiudu terapiaan ja pelasta elämäsi. Kaiken lisäksi tuo tuilla kotona loisiminen on täysin moraalitonta.

Vierailija
54/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ja toiseen takertuminen on vastenmielistä ja epäseksikästä. Varma tapa tuhota suhde.

Vierailija
55/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet 16v täyttänyt, ei sinun tarvitse hätäillä mistään sossutädeistä. Menet lääkärille juttelemaan eikä sinun tarvitse mainita poikaystävän ikää tai muuta sellaista. Kerrot ongelmasi ja miten rajoitat toisen elämää niin, ettei hän saa tehdä juuri muuta kuin hengittää jos se on sinusta ok. Miten luulisit reagoivan jos poikaystävä sanoisikin joku päivä että lähtee menemään koska teet hänen elämästään helvettiä?

Vierailija
56/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan terapiaan ja siellä saat apua itsetunnon kohotukseen. Siitä se ahdistus johtuu, koska ei pysty rakastamaan tai tykkäämään itsestään jonkin asian/trauman takia. Tiedän mistä puhun, sillä itsekin kärsinyt mustasukkaisuudesta. Se ei kyllä ollut noin pahaa, mutta silti se oli ihan helvetillistä itselle. Tuntuu, kuin iskisi paniikkikohtaus päälle. 

Hae apua oikeasti! Te molemmat sekoatte sinne neljän seinän sisälle kohta. Sun täytyy nyt vaan voittaa pelkosi ja hakeutua ammattiavun piriin, itsestään tuo ei tosta muutu.

Mä oon itse päässyt täysin eroon mustasukkaisuudesta ja siitä hirveästä ahdistuksesta minkä joku tilanne saattoi aiheuttaa. Se ei ole kuin itsestä kiinni, muista se :)

Tsemppiä! ♥

Vierailija
57/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

* piiriin

Vierailija
58/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 02:45"]Teidän molempien elämät menee tossa ihan hukkaan. Elätte siis neljän seinän sisällä sossun tuilla. Kiellät mieheltä oikeuden omaan elämään ja ei kuulosta sunkaan elämä kaksiselta. Mitä pitempään tuo jatkuu, sen vaikeampaa teille molemmille tulee olemaan päästä takaisin yhteiskunnan menoon mukaan. Sun täytyy ehdottomasti hakea apua. Ja miehellekin se voisi olla hyödyllistä. Tilanteenne on aivan järjetön. [/quote]mä todellakin tiedän sen, ongelmana on ikäni ja se, etten uskalla hakea apua. en pysty siihen, yritän auttaa itse itseäni mutta tämä vain pahenee, tiedättekö jotain nettisivua jossa voi kirjottaa viestin anonyyminä psykologille tmst?

[/quote]

Miksi sinne terapeutille ei voisi vaan mennä? En minä voisi kuvitella että "anonyymi terapeutti" voisi koskaan palvella minua A) Tulee aina lisäkysymyksiä. Terapiassahan on tarkoitus pohtia syvemmin miksi toimit jotenkin ja mitä olet toiminut tilanteessa ja mikä sinua auttaisi. B) Yksikään terapeutti ei voi sinua ilmaiseksi auttaa koska se on pois hänen palkastaan. Opiskelijana tai varattomana saat kyllä palvelua jonka maksaa esim. kuntasi.

Kyllä se oma pääkoppa kannattaa käydä terapeutille näyttää. Suosittelen. Olen itse kahdesti käynyt, molemmissa elämäntilanteissa auttoi.

Vierailija
59/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin haluan sanoa että ei maailmassa ole sinua kauniimpia naisia sen miehen mielestä joka on mielestään löytänyt juuri sen oikean ja joka sattuu sitten vielä olemaan juuri hänen tyylinen niin kasvonpiirteiltään kuin koko olemukseltaankin!!!!! Että mää sanon vaan ettet nyt usko noita jotka sanoo että on sua kauniimpia. Kauneus on KATSOJAN silmissä! Ja mistä he tietävät kuinka kaunis sinä olet.

olet ihan varmasti kaunis.OLet paras poikaystävällesi mikäli hän on mielestään löytänyt sen oikean. Voin kertoa sulle missä se salaisuus piilee... eli siinä että niiden muiden ulkonäkö tai kauneus ei TUNNU miltään. Helpottaako tämä? Ihastuminen tuntuu mutta jos näkee ja ohimennen katsoo,kuten me kaikki katsomme ihmisiä ihan muuten vaan,niin se taas ei TUNNU miltään. Ja mitä väliä sillä on jos joku toinenkin on LÄHES yhtä kaunis kuin sinä noin teoreettisesti? Eihän se heti alenna sua kakkoseksi. Oikeasti voi nähdä muitakin kauniina ja silti nähdä omansa yhtä kauniina tai kauniimpana. Toista sinua ei ole ja olet uniikki.Kuka sinuun on kiintynyt, hän ei tosiaan löydä mielekkäämmän näköstä ihmistä. Mietippä mitä kiintyminen sulle ittelles tekee? näetkö muita mukamas ihanamman oloisena ja näköisenä kuin poikaystävääsi?

Sulla on hylkäämisen trauma. Sulle on tapahtunut jotain. Mutta valitettavasti samaan syssyyn sanon että se mitä poikaystäväsi on sanonut että joskus katse kääntyy toisten peppuihin,niin mun miehellä ei tosiaankaan.Sen ei tarvitse olla noin. Mulla on uskovainen mies joka on sanonut mulle ettei todellakaan katso toisia naisia. TYkkää vain minustaja on niin älyttömä'n kiintynyt ja ihastunut just mun ulkonäköön, satun nimittäin kuulemma olemaan juuri sen näköinen josta hän on aina haaveillut. En kuitenkaan usko että poikaystäväsi ihastuilee muiden peppuihin,siinä ei tarvi olla tunteita että ohhoh ompa ihana...ei todellakaan. Sen ihana kokemuksen on jo kokenut yhdessä ihmisessä jos on aidosti ihastunut.

Mun mies sanoi että kukaan ei näytä tai varsinkaan tunnu yhtä kauniilta kuin minä. Jphtuu siitä että olen hänen makuun ja myös siitä että on kiintynyt vielä mun kasvoihin ja mun persoonaan. Kuten minä hänen.

mua vastaan ei ainakaan ole tullut yhtä ihanan näköistä kun mun mies, mää todella oikeesti tykkään juuri hänen näköisestään eikä toista ole! Uskokoon ken tahtoo. on yleis kauneutta ja sitten sitä että jollain on kapeat kasvot jollain pyöreät ja itse kukin tykkää mistä tykkää.