Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon järjettömästä mustasukkaisuudesta?

Vierailija
14.09.2014 |

Tähän alkuun. Tiedän tuhoavani suhteen lopulta käytökselläni (jollen saa tätä loppumaan), tiedän kuinka itsekästä käytökseni on, tiedän olevani sairas!, en kaipaa epä asiallisia kommentteja. olen vain hyvin _nuori_ tyttö joka kaipaa apua!!

Eli. olen todella mustasukkainen poikaystävästäni. Asumme yhdessä, tilanne on äitynyt siihen, ettei poikaystäväni ole käynyt edes kaupassa puoleen vuoteen ilman minua. nähnyt kaksi kertaa kaveriaan minun kanssani, meillä kotona. Eikä hän uskalla käydä edes töissä jotten ahdistuisi kotona.

Luotan poikaystävässäni siihen, ettei hän todellakaan pettäisi minua. Ainut mitä pelkään jatkuvasti, on että hän näkee jonkun naisen joka on minua kauniimpi, jolla on paremmat vaatteet, hiukset, peppu, tissit tai kasvot. Jos olemme yhdessä jossakin, vahtaan kokoajan mitä poikaystäväni katsoo. mulla on joku tarve olla kaikista paras. kukaan muu ei saa olla kauniimpi kuin minä. eikä edes ollenkaan nätti! kailkien naisten, jopa pienten tyttöjen!!!! (tideän tämä on sairasta) täytyy olla ällöttäviä poikaystäväni mielestä. suutun jos poikaystäväni vastaa kaupassa kassalle heipat.... olen myös todella omistushaluinen, kukaan muu kuin minä ei saa olla poikaystävälleni tärkeä :'c

Tiedän että olen sairas!! Haluan apua! Tarvitsen sitä itseni ja poikaystäväni vuoksi! kärsin myös kamalasta paniikkioireilusta, jonka vuoksi psykologille meno olisi kuin itsemurha. anteeksi myös kappalejako joka ei toiminut kännykällä. Auttakaa!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta.! mutta miten saan apua!? olen siis16

Vierailija
2/79 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi jotain matalan kynnyksen paikkaa, mihin voisit mennä juttelemaan? Noista käsittääkseni sitten ohjataan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi todellakin tuo kappalejako. Ei tosiaan toimi kännykällä. Yrittäkää silti jaksaa lukea
Ap

Vierailija
4/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella niin että sinut se poikaystävä on vaimokkeekseen valinnu! Hän ei halua ketään muuta, koska sinun kanssa seurustelee:)

Vierailija
5/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:50"]Koita ajatella niin että sinut se poikaystävä on vaimokkeekseen valinnu! Hän ei halua ketään muuta, koska sinun kanssa seurustelee:)
[/quote]Tätäkin olen yrittänyt, mutta saan ajatuksen tungettua pääni sisään vain korkeintaan viideksi minuutiksi :(

Vierailija
6/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi omasta suusta tullut ! Olen kyllä vähän jo rauhoittunut mutta tiedän mitä on elää tuollaisen ahdistuksen kanssa! :( nykyään vaivaan itseäni pääni sisällä näillä asioilla jotta mies ei kärsisi niin pahasti. Tästä en ole puhunut edes polilla 3 vuoden aikana koska häpeä on niin suuri :,(

Vierailija
7/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tajuat, että tuo on väärin ja olet sekaisin. Tarvitset terapiaa ja apua. Kyllähän sinä kuitenkin tiedät, että maailmassa on sinua kauniimpia tyttöjä, tottakai on. Myös poikaystäväsi tietää tämän ihan ilman näkemättäkin, mutta silti on päättänyt elää sun kanssa. Ja kestää sua, vaikka kuulostat aika hirveältä. Ehkä poikaystäväsi on liiankin kiltti, kun lähtenyt mukaan järjettömyyksiisi eikä ole lyönyt rajoja toiminnalle.

Unohda itsesi välillä. Onko poikaystävä sinun mielestäsi maailman komein? Himoitsetko jokaista vastaantulevaa komeaa miestä itse? Sä olet kuin pieni lapsi, joka ei hyväksi ihmismielen raadollisuutta ja inhimillisyyttä, vaan haluaisit jonkun disney-suhteen. Sellainen ei ole realismia. Realismi on kuitenkin tavallaan aika kaunista, se että vaikka olemme epätäydellisiä ja himoitsisimmekin satunnaisesti muita, niin silti emme suinpäin syöksy pettämään vaan valitsemme olla oman kumppanimme kanssa. Sitä voisi kutsua rakkaudeksi.

Vierailija
8/79 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä se poika menemään ja hommaa pääkoppasi kuntoon ennen uutta loukutusta.

Vierailija
9/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koita nyt saada päähäsi, että ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä. Sä et tule koskaan olemaan maailman kaunein, mutta sä voit silti olla maailman paras tyttöystävä poikaystävällesi. Älä sabotoi suhdetta... Ole rehellinen poikaystävällesi. Sano, että tiedät olevasi sekaisin ja hakevasi apua.

Ja sisko mä tiedän mistä saarnaan, koska olen itse ollut mustasukkainen ämmä, mutta tullut terapian avulla täyspäiseksi.

Vierailija
10/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä niminen olet?

Vierailija
11/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:02"]Niin ja koita nyt saada päähäsi, että ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä. Sä et tule koskaan olemaan maailman kaunein, mutta sä voit silti olla maailman paras tyttöystävä poikaystävällesi. Älä sabotoi suhdetta... Ole rehellinen poikaystävällesi. Sano, että tiedät olevasi sekaisin ja hakevasi apua.

Ja sisko mä tiedän mistä saarnaan, koska olen itse ollut mustasukkainen ämmä, mutta tullut terapian avulla täyspäiseksi.
[/quote]
Terv. # 6

Vierailija
12/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko poikaystänäi mielestä muka joku olla kauniimpi kuin minä? hän on vannottanut ettei kukaan ole... terapiaan haluaisin mutten kykene menemään. iän puolesta tekisivät varmaan myös lastensuojeluilmoituksen:/ kaipaan vinkkejä, kokemuksia?
Ap.

Vierailija
13/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:02"]minkä niminen olet?
[/quote]Ada, kuinka niin?

Vierailija
14/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:02"]Niin ja koita nyt saada päähäsi, että ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä. Sä et tule koskaan olemaan maailman kaunein, mutta sä voit silti olla maailman paras tyttöystävä poikaystävällesi. Älä sabotoi suhdetta... Ole rehellinen poikaystävällesi. Sano, että tiedät olevasi sekaisin ja hakevasi apua.

[/quote]
Terv. # 6
[/quote]kiitos, näin teen mutta yhdessä me tullaan aina pysymään. Vaikka terapia olisi seuraava askel

Vierailija
15/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki psykologista apua välittömästi. Äläkä kerro enää mitään henkilökohtaista itsestäsi tällä palstalla.

Voit aloittaa soittamalla Suomen Mielenterveysseuran Kriisipuhelimeen (anonyyminä)

Valtakunnallinen kriisipuhelinnumero                   01019 5202

Aukioloajat
arkisin klo 9.00– 07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00

http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua/kriisipuhelin

Vierailija
16/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:08"]Hanki psykologista apua välittömästi. Äläkä kerro enää mitään henkilökohtaista itsestäsi tällä palstalla.

Voit aloittaa soittamalla Suomen Mielenterveysseuran Kriisipuhelimeen (anonyyminä)

Valtakunnallinen kriisipuhelinnumero                   01019 5202

Aukioloajat
arkisin klo 9.00– 07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00

http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua/kriisipuhelin
[/quote]Kiitos:)

Vierailija
17/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:03"]voiko poikaystänäi mielestä muka joku olla kauniimpi kuin minä? hän on vannottanut ettei kukaan ole... terapiaan haluaisin mutten kykene menemään. iän puolesta tekisivät varmaan myös lastensuojeluilmoituksen:/ kaipaan vinkkejä, kokemuksia? 

Ap.

[/quote]

Tavallaan poikaystävällesi sinä oikeasti olet se kaunein tyttö maan päällä, koska hän tuntuu niin sinua kohtaan. Hänen tunteensa ovat sidotut ja kiinnittäneet sinuun, mutta siinä vaiheessa kun ahdistuksesi alkaa eristämään ja kaventamaan poikaystäväsi elämää ja lopulta pilaamaan teidän suhdetta, hänen tunteet vaakakupissa voivat muuttua. 

Teoriassa on aina olemassa kauniimpia ja mielenkiintoisempia ihmisiä, mutta ei sille keneen on sitoutunut ja saa elää vastavuoroisessa ja terveessä suhteessa. Jos et halua menettää poikaystävääsi hae äkkiä itsellesi apua.

Vierailija
18/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:03"]voiko poikaystänäi mielestä muka joku olla kauniimpi kuin minä? hän on vannottanut ettei kukaan ole... terapiaan haluaisin mutten kykene menemään. iän puolesta tekisivät varmaan myös lastensuojeluilmoituksen:/ kaipaan vinkkejä, kokemuksia? 

Ap.

[/quote]

Tavallaan poikaystävällesi sinä oikeasti olet se kaunein tyttö maan päällä, koska hän tuntuu niin sinua kohtaan. Hänen tunteensa ovat sidotut ja kiinnittäneet sinuun, mutta siinä vaiheessa kun ahdistuksesi alkaa eristämään ja kaventamaan poikaystäväsi elämää ja lopulta pilaamaan teidän suhdetta, hänen tunteet vaakakupissa voivat muuttua. 

Teoriassa on aina olemassa kauniimpia ja mielenkiintoisempia ihmisiä, mutta ei sille keneen on sitoutunut ja saa elää vastavuoroisessa ja terveessä suhteessa. Jos et halua menettää poikaystävääsi hae äkkiä itsellesi apua.
[/quote]Kiitos, ihana vastaus <3 tästä sain voimia :))

Vierailija
19/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:03"]voiko poikaystänäi mielestä muka joku olla kauniimpi kuin minä? hän on vannottanut ettei kukaan ole... terapiaan haluaisin mutten kykene menemään. iän puolesta tekisivät varmaan myös lastensuojeluilmoituksen:/ kaipaan vinkkejä, kokemuksia?
Ap.
[/quote]
No onko sinun mielestä poikaystäväsi maailman komein mies? Vastaa sekä subjektiivisesti että objektiivisesti. Mikä on komeutta/kauneutta? Jos nyt puhutaan klassisesta komeudesta ja jos objektiivisesti lähdetään vertailemaan, niin omasta puolestani voin sanoa, että oma mieheni tuskin on maailman komein... Koska jos olisi, niin silloinhan hän varmaan olisi kaikkien mielestä maailman komein ja maailman kuulu. Mieheni kasvot ovat kuitenkin valtavan rakkaat, tutut ja turvalliset ja se on paljon tärkeämpää kuin jokin kliininen vertailu. Se on usein kyllä niin, että rakkaimmista kasvoista tulee ne kaikkein kauneimmat. Miksi et luottaisi siihen?

Vierailija
20/79 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:03"]voiko poikaystänäi mielestä muka joku olla kauniimpi kuin minä? hän on vannottanut ettei kukaan ole... terapiaan haluaisin mutten kykene menemään. iän puolesta tekisivät varmaan myös lastensuojeluilmoituksen:/ kaipaan vinkkejä, kokemuksia?
Ap.
[/quote]
No onko sinun mielestä poikaystäväsi maailman komein mies? Vastaa sekä subjektiivisesti että objektiivisesti. Mikä on komeutta/kauneutta? Jos nyt puhutaan klassisesta komeudesta ja jos objektiivisesti lähdetään vertailemaan, niin omasta puolestani voin sanoa, että oma mieheni tuskin on maailman komein... Koska jos olisi, niin silloinhan hän varmaan olisi kaikkien mielestä maailman komein ja maailman kuulu. Mieheni kasvot ovat kuitenkin valtavan rakkaat, tutut ja turvalliset ja se on paljon tärkeämpää kuin jokin kliininen vertailu. Se on usein kyllä niin, että rakkaimmista kasvoista tulee ne kaikkein kauneimmat. Miksi et luottaisi siihen?
[/quote]Ehkä se on juuri noin. itseäni tosiaan lähes ällöttää kaikki muut miehet. en pysty katsomaan muita. mun poikaystävä taas tunnusti puolivuotta sitten, että vaistomaisesti katse käy joskus muiden naisten pepussa, vaikkei ne häntä kiinnostakkaan. siitä lähtien kaikki ollut yhtä helvettiä. en tiiä mitä teen :'(