Nettitreffeistä löytyi Saudiarabi miljonäärimies, mitä tehdä?
Satuin tapaamaan ulkomaalaiselle nettideittisivulla Saudiarabialaisen sinkun miljonäärimiehen ja viikon jutustelun jälkeen mies pyysi minua tulemaan lomalle Monacoon tutustumaan häneen. Mies maksaisi lennot ja hotellin, jossa yövyn siis yksin, en miehen kanssa. Mies lupasi viedä minut Michelin tähden ravintolaan ja gourmet kahvilaan päiväsaikaan. Mitä tehdä? suostunko?
mieli tekisi suostua mutta pelottaa jos en olekaan sen tyyppinen nainen jota hän etsii. Mies kiinnostui minusta, kerroin olevani 19v neitsytnainen ja kaiken lisäksi olen myös absolutisti ja nykyään myös savuton ja lemmikkiäkään ei ole. Uskonto ei ole minulle tärkeä tällä hetkellä ja mies sanoo myös ettei hänellekään uskonto merkkaa, mutta miten voin olla varma asiasta? mies oli kuulemma aikaisemmin naimisissa dubailaisen naisen kanssa, mutta erosi koska nainen oli hyvin temperamenttinen, ei halunnut lapsia ja oli kuulemma myös rahan perään. Nyt mies etsii sellaista naista jolle ei tarvitsisi aivan joka päivä ostaa Dioria, Cartieria, Bvlgaria, Chanelia jne. ja minä olen sopivan vaatimaton, en edes tiennyt noista merkeistä mitään, oli pakko googlettaa. Olemme jutelleet miehen kanssan webkameran avulla ja tiedän että hän on aidosti se joka hän sanoo olevansa.
Itse olen tällainen tavallinen nainen, omistan vain seppälän halpahajuvesiä ja rihkamakoruja. Joku piirre minussa kai sitten on että mies "ihastui" niin paljon että pyysi Monacoon. Mutta jos uskallan lähteä niin mitä vaatteita pitäisi ostaa ja pakata mukaan? mitä muuta tulee ottaa huomioon? älkää pliis pistäkö rasistisia viestejä, koska tämä mies on aidosti ihan mukava, kiltti ja hyvinkoulutettu ihminen rikkauksista viis.
Minulla ei ole hajuakaan tyylitajusta, pukeudun vain farkkuihin ja pitkähihaisiin paitoihin. Pitäisikö minun nyt hommata jokin kallis silkkileninki? vai riittääkö halvempikin versio?
Kommentit (135)
Netissä identiteetin tekaisu on melko helppoa. Itse en uskaltaisi lähteä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:01"]
Eihän siinä sitten ole mitään ongelmaa, jos saat ottaa ystäväsikin mukaan.
Elämä on seikkailu, ei kun menoksi! :)
[/quote]
Älä nyt ota ystävääsikin mukaan katastrofiin!!!
Miten kuvittelet valokuvien mitenkään todistavan hänen tarinaansa? Mistä tiedät, onko kuvissa edes mies itse? Toivottavasti olet provo, muuten ota nyt järki käteen!
"...viikon jutustelun jälkeen... mies kiinnostui minusta, kerroin olevani 19v neitsytnainen..."
Porvoolainen nettideittailija, joka yrittää saada meidät muut uskomaan, että viikon yhteydenpidon jälkeen tämä muikkeli olisi paljastanut lähes tuntemettomalle henkilölle kaikkein intiimeimmätkin asiat itsestään, esim. sen, että on neitsyt. Toooosi uskottavaa.
[/quote]
Veit sanat näppikseltäni. Kivasti on kaikki kliseet saatu mahdutettua aloitukseen: nuori kokematon neitsytnainen ja rikas saudi jotka tapaavat kivankuuloisessa eurooppalaisessa kaupassa ja syövät hienoissa ravintoloissa jne. Mitäpä jos ap kirjoittelisit näitä fantasioitasi ihan pöytälaatikkoon.
Ota äitisi tai isäsi mukaan jos haluat mennä.
Mies etsii vaimoa, etsitkö sinä aviomiestä? Rikasta, jolla varmaankin paljon työtä ja vastuuta. On paljon poissa ja sinä kenties naimisissa koko suvun kanssa Monacossa tai Saudeissa.
Ei kyllä kuulosta miltään ihanteelliselta asetelmalta. Ja ei, en ole kateellinen tai rasisti.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:55"]
Jotenkin vaikea uskoa tuota todeksi. Miksei hän tule tapaamaan sinua suomeen?
[/quote]
Ollaan juteltu tästäkin kyllä, mies on aikaisemmin käynyt pari kertaa Lapissa ja itse asun niin pienellä paikkakunnalla ettei mies tiedä tästä paikasta mitään. Mutta mies kertoi olevansa valmis myös vierailemaan Suomessa, jos niin haluan ja silloin kun hänellä on lomaa. Nyt ei ole lomaa tiedossa, työn lisäksi mies myös opiskelee toista huippututkintoa. Hän on kuulemma täyttänyt kaiken vapaa-aikansa työnteolla ja opiskelulla, ettei tuntisi itseään yksinäiseksi erottuaan. Mies kuulemma tykkäsi Lapin maisemista, mutta ei kylmyydestä, minunkin mielestäni kesä olisi ollut parempi ajankohta tutustumiseen Suomessa.
[/quote] Miksi nää huippumiljonäärit ja teini-ikäiset neitsyt-tytöt ei voi ikinä odottaa? Odottakaa siihen asti, että sillä on lomaa ja sitten mies voi tulla Suomeen. On sinun kannaltasi turvallisempaa ja osoittaa myös, että mies on tosissaan ja haluaa antaa itsestään turvallisen vaikutelman.
Ai niin, tää olikin hertta-sarja kuvitelmaa...siksi.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:02"]
Järki käteen tyttö, jos tämä tarina on edes totta. Miksi ihmeessä joku noin rikas arabimies etsisi seuraa netistä, kyllä luulisi niissä seurapiireissä olevan morsian tarjokkaita aivan liiaksi asti. Haiskahtaa koko juttu, takana joku huijari järjestö, joka etsii naiiveita tyttöjä seksibisneksen orjiksi.
[/quote]
siksi koska ex-vaimo oli rahan perään? miksi mies etsisi tällaista tuikitavallista naista joka kirjoitti profiiliinkin etten etsi seksiseuraa/pelimiehiä? miksi mies ei menisi siitä mistä aita on matalin eli etsisi sellaisia helppoja seksinnälkäisiä naisia? kyllä heidänlaisiaan on treffisivustot täynnä, jos sen kaltaista naistaa haluaa johonkin. Miksi mies esiintyisi omana itsenään kamerassa jos olisi väitetynlainen?
Oletko selvittänyt taustoja mitenkään? Kerro nimi niin av-sherlokit kyllä selvittää pitääkö tarinat paikkansa.
Tää on provo. Tai se mies on provo ja vedättää sua . Jos mies etsii naista kuka ei oo rahan perään, niin sitten se ei kerro sille naiselle niistä rahoista, ennenkun rakastuminen ilman rahoja on tapahtunut. Tulipas pitkä lause...
Kuule kuviin ei kannata luottaa. Mä löydän netistä miljoonia perhepotretteja ja saan itseni niihin muokattua ja maiseman vaihdettua helsingiksi.
Jos on niin merkittävä henkilö, niin mitä google hänestä sanoo? Tuleeko nigerialaishuijauskeskusteluja? Vaikkei niitä tulisi niin jotain pitäisi kyllä löytyä jos on jossain yrityksessä merkittävässä asemassa.
Juu, jos ei ole provo niin älä nyt rikkauksien toivossa usko ihan mihin tahansa satuun. Anna mieluummin ajan kulua, jos mies on kiinnostunut niin jaksaa osottaa kyllä. Jos taas on kysymys muusta niin eiköhän yhteydenpito laannu. Oikeesti ei kuulosta todelliselta, kyllä noille rikkaille arabeille löytyy vaimot ihan muuta kautta.
Miksi mies kertoi olevansa miljönääri jos ei halua naista joka on rahan perään? Sanoit jutelleesi hänen kanssan VIIKON? Ja nyt mankuu Monacoon? Ymmärrän kyllä että Harlekiineissa on edettävä nopeasti kun sivumäärä on rajattu
"...viikon jutustelun jälkeen... mies kiinnostui minusta, kerroin olevani 19v neitsytnainen..."
Porvoolainen nettideittailija, joka yrittää saada meidät muut uskomaan, että viikon yhteydenpidon jälkeen tämä muikkeli olisi paljastanut lähes tuntemettomalle henkilölle kaikkein intiimeimmätkin asiat itsestään, esim. sen, että on neitsyt. Toooosi uskottavaa.
[/quote]
En ole porvoolainen, vitsailetko vai onko tämä jokin tämän palstan "sana"? mies kysyi loppuviikosta suhdeasioihin liittyviä kysymyksiä jolloin paljastin asian ja silloin mies myös kertoi olleensa aikaisemmin naimisissa. Mies on sama sekä webkamerassa että kuvissa, siltä osin ei ole mitään epäilyttävää! Ja en usko että tämä on ainut laatuaan, sillä onhan näitä muitakin suomalaisnaisia jotka ovat naimisissa rikkaiden arbaimiesten kanssa. Esimerkiksi Mohamed el-Fayed (Harrodsin ja Ritz hotellin omistaja) on myös naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Ei tämä niin harvinaista ole.
[/quote]
En ole porvoolainen, vitsailetko vai onko tämä jokin tämän palstan "sana"? mies kysyi loppuviikosta suhdeasioihin liittyviä kysymyksiä jolloin paljastin asian ja silloin mies myös kertoi olleensa aikaisemmin naimisissa. Mies on sama sekä webkamerassa että kuvissa, siltä osin ei ole mitään epäilyttävää! Ja en usko että tämä on ainut laatuaan, sillä onhan näitä muitakin suomalaisnaisia jotka ovat naimisissa rikkaiden arbaimiesten kanssa. Esimerkiksi Mohamed el-Fayed (Harrodsin ja Ritz hotellin omistaja) on myös naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Ei tämä niin harvinaista ole.
Texasilaismiljönääri kertoi kyllä kovasti itsestään ja taustastaan, oli oikein luotettavan ja miellyttävän oloinen. Ja tuli Suomeen tutustuakseen lähemmin tuttavaani. Rahaongelmallekin oli uskottava selitys jonka umpi-ihastunut nainen nielaisi tuosta vain.
Itse ihmettelin silloin ja ihmettelen edelleen miksei hälytyskellot ruvenneet soimaan kun uusi tuttavuus pyytää rahaa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:11"]
Miksi mies kertoi olevansa miljönääri jos ei halua naista joka on rahan perään? Sanoit jutelleesi hänen kanssan VIIKON? Ja nyt mankuu Monacoon? Ymmärrän kyllä että Harlekiineissa on edettävä nopeasti kun sivumäärä on rajattu
[/quote]
Mies ei suoraan kertonut olevansa miljonääri, vaan päättelin asian siitä että hän asuu Monacossa ja omistaa kaksi loisteliasta taloa joihin kuuluu uima-altaat. Sen lisäksi hänellä on myös todella kalliita merkkiautoja (en nähnyt kuvia mutta joitain tykkäyksiä yms. facebookissa). Ja muistakin harrastuksista tämän voi päätellä.
Näköjään naisia kusetetaan helposti 100-0
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:58"]
Mun tuttu tutustui treffipalstalla texasilaiseen öljymiljönääriin. Oli mitä kohteliain herrasmies, leski joka halusi nimenomaan suomalaisen vaimon koska edesmennyt vaimonsakin oli suomalainen ja arvosti kovasti suomalaisia naisia. Sitten olikin yllättäen miljonäärillä pientä käteispulaa ja alkoi pyytää rahaa lainaksi, ensin viisituhatta euroa, sitten kaksikymmentä. Voinette arvata loput.
[/quote]
No mutta oliko tämä nainen jutellut miehen kanssa myös webkamerassa? ja lupasiko mies että nainen saisi tutustua hänen perheeseensä? yleensä huijarit pyrkivät kertomaan mahdollisimman vähän oikeaa tietoa itsestään ja suvustaan..