Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa hallita? Osa 2

Vierailija
14.09.2014 |

Kirjoitin tänne muutama kuukausi sitten seuraavan aloituksen, eli "Poikaystävä haluaa hallita?" http://www.vauva.fi/keskustelu/3983321/ketju/poikaystava_haluaa_hallita 

Sain paljon vastauksia että minun pitäisi olla varuillaan ja olen ollutkin. On mennyt aika hyvin suhteessa koko kesän ja olen ollut onnellinen. Suhde on tuntunut toimivan hyvin ja olin jo unohtanut koko jutun.

Päätimme kuukausi sitten muuttaa yhteen ja hänen käytöksensä on sen jälkeen pahentunut. Ei asuta vielä yhdessä mutta n. 2kkden kuluttua pitäisi muuttaa. Viimeiset 4 viikkoa on ollut yhtä tuskaa. Tässä kaksi esimerkkiä:

- Olimme kaupungilla ja näin vanhoja tuttuja, joita en olisi halunnut nähdä. Olin siis hieman kireällä tuulella juuri sillä hetkellä. Kun poikaystävä yritti selittää jotain juttua, hermostuin ja tokaisin "mitä sitten?" kireään sävyyn. Minuutin päästä rauhotuin ja kysyin "niin mitä olitkaan sanomassa?" ja hän murjotti loppuillan ja syytti minua siitä että olen kiukkuinen enkä hallitse itseäni ja mitä minun kanssani pitäisi tehdä kun olen täysin hallitsematon! Tästä käytiin pitkä keskustelu ja lopputulos oli se että minun päässäni on vikaa ja minulla on tunteiden hallinnan kanssa jotain ongelmia, koska en voinut aikuismaisesti sanoa hänelle "ei nyt". Vaikka YHDEN ainoan kerran vain tokaisin kiukkuisesti "mitä sitten?" enkä ollut ilkeänä muuten tai huutanut tai kiukutellut mitään. Pikemminkin itselläni oli sillä hetkellä vain "huono hetki" kuunnella hänen juttuaan.

- Muutama päivä oli mennyt niin, ettei meidän välillä ollut ollut kunnolla hellyyttä, enkä ollut saanut häneltä paljoakaan tunnetta, että han rakaistaisi minua vaikka olin yrittänyt olla hänelle rakastavainen ja antaa mahdollisuuksia olla minulle rakastava. Pyysin että poikaystävä halaisi minua, kun olimme julkisella paikalla. Hän sanoi ettei nyt. Myöhemmin illalla pyysin että hän voisi pitää minua hyvänä. Aika vaillinaista hänen hellyytensä minua kohtaan oli, joten kävin masentuneena nukkumaan. Heräsin keskellä yötä siihen, että hän kolisteli vihaisesti jotain tavaroita ja nousin kysymään että "kulta, mikä hätänä?". Hän kertoi minulle, että hän ei jaksa minun epävarmaa ja rakkautta vaativaa luonnettani ja sitä että aina pitäisi olla todistelemassa rakkautta minulle, että olen kuulemma kuluttavaa seuraa ja jos pyydän häneltä rakkaudenosoitusta niin se on kuulemma merkki siitä että "en luota hänen rakkauteensa". Olin täysin järkyttynyt ja yritin selittää, että minulla on rakkaudentarve eikä se aikaisemmin ole tuottanut hänelle ongelmia näyttää rakkauttaan minulle. Taas pitkä keskustelu, joka päättyi siihen, että minulla on joku tunnevika joka saa minut anelemaan liikaa rakkautta häneltä eli syy vain minussa.

Olen hajalla ja täysin rikki. En tunne olevani rakkauden arvoinen, vaan vaativa lapsellinen yliherkkä kakara, vaikka en sellainen tietääkseni ole. Toisaalta tuntuu etten ole enää varma itsestäni ja vielä vähemmän miehestä. Hän on usein niin ihana minua kohtaan mutta yhä useammin saan ihan valtavasti pa**aa niskaani ja se vie todella paljon voimia. Olen joutunut kerran jopa hakemaan töistä sairaslomaa pariksi päivää, kun olin niin väsynyt erääseen tällaiseen tilanteeseen, jossa mies haukkui minut niin totaalisesti ja rauhallisesti perusteli minulle uuden vian. Hän ei siis huuda hauku vaan haukkuu keskustelemalla ja "järkeilemällä" minulle miksi syy on minussa ja mikä syy on, ja sanon vastaan mitä vain, hänellä on aina parempi perustelu, ja silloinkin kun se ei ole parempi, se on hänen mielestään parempi ja minä olen vaikea ihminen joka kiistää ongelman. :(  Olen väsynyt kuulemaan todella kipeitä minuun liittyviä hänen tulkintoja minun vajavaisuuksistani. Minä myös kaipaisin enemmän rakkautta, alussa sitä oli paljon enemmän. Kyllä hän joskus ilkeilynsä jälkeen hieroo minua vähän aikaa tai sanoo että "vaikka meillä oli tällainen pikku kina, niin tiedäthän että silti rakastan sinua".

Minusta nämä ei tunnu miltään pikku kinoilta, vaan miehen saarnoilta ja hiljaiselta vihalta, joka hajoittaa minua henkisesti pala palalta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on näin vaikeeta jo ennen yhteenmuuttoa ja yhteistä tylsää arkea niin ei kannatta muuttaa saman katon alle.

Varsinkin jos ap:llä on lapsi niin miksi pitää väkisin roikkua jossain mulkussa jolle ei omana itsenään kelpaa.

Pian tulee osa 3 ja osa 4 koska ap ei kuitenkaan pääse eroon tästä suhteesta...

Vierailija
22/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia vaivaa kun pitää olla miehen kanssa joka oikein etsii vikoja ja sitten niistä jauhaa ja pahoittaa toisen mielen jatkuvasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on narsisti. Lue lisää aiheesta ja kiskaise itsesi irti.

Vierailija
24/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se poikkis vastasi?

Vierailija
25/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/perhe/2014091218657678_pr.shtml

Käy ap lukemassa tuo juttu. Löydät siitä miehesi.

Epäilysi ja pelkosi ovat täysin aiheellisia. Tuo voi mennä vain pahempaan suuntaan, luonnevikoja kun on usein hyvin hankala muuttaa. Ja vaikka mitä sanoisit miehellesi, saat vastaasi aina selityksen joka tekee sinusta sen pahiksen.

Älä anna polkea itseäsi enää yhtään. Tee siitä loppu. Kun aikaa kuluu niin huomaat tehneesi elämäsi viisaimman ratkaisun.

Vierailija
26/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pientä! Onko sinua kohdeltu huonosti lapsena, vai miksi sinulle normaali parisuhde on niin vaikea?

Ei tule mitään tuosta yhdessäolosta. Aikuistu ensin, ja yritä sitten uudestaan. Jospa sitten et olisi niin riippuvainen kumppanistasi. En lukenut alkuperäistä tarinaa, mutta vaikuttaa siltä, että tämän aloituksen perusteella sinä yrität kiihkeästi miellyttää miestä jotta hän rakastaisi sinua. Se kuitenkin johtaa ojasta allikkoon, jos mies alkaa käyttää sitä hyväkseen, eli mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja sinä vaan yrität olla se, joka "ansaitsee" rakkauden jollakin ihmeellisellä tavalla.

Vierailija
27/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletkohan eksäni kanssa... Oli muuten sellainen pala jota oikeasti kadun elämässäni ja minä kadun todella vähän tekemiäni asioita. Kun suhde muuttui tiiviimmäksi, mies muuttui totaalisesti. Juuri tuollaisia ylistyssanoja ja sitten lyödään ihan äkkiarvaamatta. Oli aika painajaista. Lopuksi kun mies alkoi syöttämään minulle tarinaa että olen mielenterveysongelmainen ja minun tulisi hakea psykiatrista apua, tajusin lähteä. Sitä ennen mies vielä koetti raiskata ja aamulla kun heräsi väitti että olen kuvitellut kaiken ja raiskausyritys oli harhaisen mieleni tuotosta.