Miten päädytte sekstailemaan ?
Kommentit (65)
Pelaan monopolia ja twisteriä alasti samalla kun syödään huumesieniä.Siinä sitten saa Liisa Ihmemaassa kyytiä.Asento on 42 ja kello aina kuusi.ihan sama onko aamu vai ilta niin kuusi!!!
mies (kesken arkisten puuhien): on tänään vähän panettanut?
minä: no pannaan illalla.
mies (illalla): nyt voitas vähän paneskella.
minä: pannaan vaan.
(sitten riisutaan vaatteet ja aletaan hommiin)
mies (kesken arkisten puuhien): on tänään vähän panettanut?
minä: no pannaan illalla.
mies (illalla): nyt voitas vähän paneskella.
minä: pannaan vaan.
(sitten riisutaan vaatteet ja aletaan hommiin)
Aamulla ennen lasten heräämistä. Se on niin huippua. Sit pikapikaa suihkuun ja töihin virkeänä.
Meillä menee niin että minä pussailen, halin, puhun tuhmia, hyväilen, hiplailen miestäni melkein joka toinen ilta ja aina vastaus "ei nyt". Kerran viikossa nostan asiasta riidan, koska tiedän että jos riidellään, silloin myös sovitaan ja näin ollen on sovintoseksiä. Muina iltoina nielen tappioni. Mies ei tee ikinä alotetta. Kaiken lisäksi ollaan parikymppisiä.
Vaimo sanoi tänään että käyppäs nopeaa kaupassa niin saat täyttää muutakin kuin ostoskassit :D
Meillä kumpikin tekee aloitteita. Aika normi on, että aletaan pussailla, sitten suudella ja hyväillä toisiamme. Ja seksiinhän se johtaa. Joskus mies yrittää toteuttaa raiskausfantasiani: kun vaikka illalla kömmin sänkyyn, hän odottaa minua sängyssä kalu pystyssä ja "raiskaa" minut. Usein aamuisin minä alan kosketella mieheni kalua tuplapeiton alla. Nukumme aina alasti.
Ja kyllä, meillä on lapsia ja seksiä yleensä lähes päivittäin.
En ole lääppijä- tai hempeilijätyyppiä, joten sanon miehelle jotain tyyliin "Mä imasen sua," ja käyn kiinni. Voin vaikka yhtäkkiä laskea housut ja istua miehen syliin pylly paljaana. Vilauttelen miehelle tissejä/alapäätä, sillä tavalla pilke silmäkulmassa. :D
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:49"]
Mies tekee yleensä aloitteen ja minä suostun. Jos on joskus toisinpäin, joudun lämmittelemään miestä enemmän. Ilmeisesti hän sitten haluaa tehdä aloitteen, koska ei syty heti, jos ehdotus tulee minulta.
[/quote]
Meillä sama juttu. Teksiin enemmän alotteita jos mies ei jotenkin "jäätyisi" sen takia. Luulen että tulee suorituspaineista, että nyt täytyy olla valmiina? Vaikka mielestäni seksi on rentoa ja hyvää meillä. Mies myös vie seksiä enemmän eteenpäin ehdoillaan minkä koen kuitenkin kiihottavana. Seksiä meillä on noin 3 kertaa viikossa nyt kun olen raskaana. Ennen lähes päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:52"]
Me katsotaan kalenterista aika. En tarkoita ovulaatiota vaan ajankohtaa, jolloin ollaan molemmat virkeitä, esim. kummallakaan ei ole liian pitkää työpäivää, työmatkaa tai muita tehtäviä.
[/quote]
Veisi kyllä suuremmat fiilikset multa suunitella etukäteen :D
Minä yleensä teen aloitteen ja suutelusta se lähtee. Monesti leffaa katsoessa olen haaveillut että tyttöystävä alkaisi vain ottamaan poskeen yllättäen
Miehen halut on kadonnut jonnekkin intokiinaan.. ei jaksais olla aina vinkumassa ja vonkumassa..
Ja mä kun luulin että naiset on vaan haluttomia.. :/
Jospa tää kuivakausi loppuis joskus..
Silittely suutely hellät koskettelut toisen vartalolla... korvaan kuiskaus, mulla olis likanen olo... tuutko pesee mut ;)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:12"]
Miten milloinkin, yleensä iltaisin nukkumaan käydessä halitaan, suukotellaan ja hyväillään, siitä se lähtee. Tunnen miehen kosketuksesta, milloin se on "sitä",tuntuu erilaiselta kuin muu silittely. Joskus virittäydytään iltaan pitkin päivää, flirttaillaan ja kosketellaan ja illalla sitten kumpikin on heti valmiita seksiin.
[/quote]
Just sama. Ollaan muutenkin paljon kontaktissa ja lähteehän se helposti käsistä. Seksi silittely tuntuu erilaiselta. Joskus tulee päivisin viestiä miten haluan sua ja mitä teen sulle....
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:02"]Oletteko kaikki vastaavat lapsettomia? [/quote] Miten lapset tähän liittyy? Ja kyllä minulla on kaksi lasta ja seksiä on lähes joka päivä ja esim. Tänään nautimme toisistamme hellästi vaikka lapset olivat valveilla, kun mieli teki. Lapset kyllä kävi kesken seksin huoneessa, mutta mitä sit? Jatkettiin siitä mihin jäätiin kun lapset lähti pois. Tänään tuli 3 taukoa.
[/quote]Hienoa, että teillä on tuollainen koko perheen seksiharrastus. Kuinka kauan meinasitte jatkaa yhteistä harrastustanne? Kunnes lapset ovat teinejä vai mitä olette miettineet?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:02"]
Oletteko kaikki vastaavat lapsettomia?
[/quote]Ilmeisesti suurin osa näistä vauva -palstan vastaajista on lapsettomia. Ei meidän teiniperheessä ainakaan kesken leffan lähdetä makuuhuoneen puolelle tai mies istuskele sohvalla alasti, vaan homma pitää ajoittaa yön pimeisiin tunteihin, paras on aamuyö kun teinitkin nukkuvat samassa kerroksessa. Silloin jo illalla tiedämme toistemme ilmeistä ja eleistä, että mieli tekisi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:49"]
Mies tekee yleensä aloitteen ja minä suostun. Jos on joskus toisinpäin, joudun lämmittelemään miestä enemmän. Ilmeisesti hän sitten haluaa tehdä aloitteen, koska ei syty heti, jos ehdotus tulee minulta.
[/quote]
Meillä sama juttu. Teksiin enemmän alotteita jos mies ei jotenkin "jäätyisi" sen takia. Luulen että tulee suorituspaineista, että nyt täytyy olla valmiina? Vaikka mielestäni seksi on rentoa ja hyvää meillä. Mies myös vie seksiä enemmän eteenpäin ehdoillaan minkä koen kuitenkin kiihottavana. Seksiä meillä on noin 3 kertaa viikossa nyt kun olen raskaana. Ennen lähes päivittäin.
[/quote]
Joidenkin kumppanien kanssa seksi on ollut todella rentoa niin ettei ole tarvinnut suorituspaineita potea mutta joidenkin kanssa taas jännittää monenkin kerran jälkeen. Vaimolla on vaikeuksia saada orgasmi jatkuvasti ja varmasti iso osasyy tähän on se että hän jännittää aina paljon tilannetta ja on asiasta minulle sanonutkin
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:49"]
Kuulostaa kamalan tylsältä. Ahdistava elämä. Seksiä vain makuuhuoneessa ja vain nukkumaanmenoaikaan ja herätessä. Yök. Ei mitään jännitystä, ei mitään kokemusta haluttavuudesta, on miehelle vain sopivassa paikassa saatavilla oleva reikä.[/quote]
Veit jalat suustani. Seksielämämme on yleensä (mutta ei aina) vaimolle välttämätön velvollisuus, joka voidaan hoitaa em. tilanteessa ja paikassa pois. Päädymme sekstailemaan kun varovaiselle ehdotukselle tulee vihreätä valoa sillä kertaa.