Miten päädytte sekstailemaan ?
Kommentit (65)
Yleensä se menee niin, että makoillaan sängyllä, silitellään toisiamme ja pussaillaan. Sitten se menee suuteluksi ja siitä johtaa seksiin.
Joskus taas jos miehellä seisoo jo valmiiksi niin se pyytää mua luokseen tai suoraan vaan kysyy, että nussitaanko. Tai vaihtoehtoisesti pyytää ottamaan suihin tai alkaa itse hyväilemään mua. Tai sitten toisinpäin, jos mun tekee mieli niin alan hyväillä miestä.
Vaimo ei tee aloitetta eikä vaimoa tunnu erotiikka kiinnostavan muutenkaan. Tähän tilanteeseen olen ajautunut... Itse olisin hyvinkin halukas.
Sohvalla istuessa jompi kumpi saattaa siirtää kättä joka johtaa pussailuun joka johtaa jo eteenpäin sitten
Meilläkin sovitaan kellonaika etukäteen, niin molemmat voi varautua :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:39"]
Meillä menee niin että minä pussailen, halin, puhun tuhmia, hyväilen, hiplailen miestäni melkein joka toinen ilta ja aina vastaus "ei nyt". Kerran viikossa nostan asiasta riidan, koska tiedän että jos riidellään, silloin myös sovitaan ja näin ollen on sovintoseksiä. Muina iltoina nielen tappioni. Mies ei tee ikinä alotetta. Kaiken lisäksi ollaan parikymppisiä.
[/quote]
Voisit olla meikäläisen tyttöystävä :d koitan hellästi hyväillä ja tehdä aloitetta vähän väliä mutta vaimoke tuumaa vaan että häntä väsyttää liikaa vaikka hoidan kotityötkin lähes kokonaan : /
Tänään mies sanoi, kun tulin suihkusta, että älä laita housuja jalkaan ja että pakkohan mun on saada, kun olen muuten niin kärttyinen.
Nykyään on hankalaa kun molemmat ollaan niin ujoja tekemään alotteita
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:02"]Oletteko kaikki vastaavat lapsettomia? [/quote] Miten lapset tähän liittyy? Ja kyllä minulla on kaksi lasta ja seksiä on lähes joka päivä ja esim. Tänään nautimme toisistamme hellästi vaikka lapset olivat valveilla, kun mieli teki. Lapset kyllä kävi kesken seksin huoneessa, mutta mitä sit? Jatkettiin siitä mihin jäätiin kun lapset lähti pois. Tänään tuli 3 taukoa.
[/quote]
Samallalailla täälläkintoimitaan. Usein tulee keskeytyksiä, mutta mitä sitten?
Meillä on laset 10 ja 8.
Ei tartte kuin kohottaa kulmakarvaa ja kysäistä että mennäänkö yläkertaan pikku päivälevolle tai vihjaista että kaikki lapset ovat pihalla leikkimässä.. tai että lapset eivät kuule eikä näe mitään kun katsovat leffaa..
Mun mies on aika helppo. Aina valmiina. ;)
lapsien myötä on kyllä seksikin pudonnut ainakin kolmasosaan eikä tulis mieleenkään nussia vauvan ollessa samassa huoneessa niinkuin jotkut tekevät
Nykyään harvemmin päädytään edes. Kaipa tuo alkuhuuma laantunut
Otan naiseni yleensä puoliväkisin kun se ei itse saa koskaan aloitetta aikaan
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä teen aloitteen ja suutelusta se lähtee. Monesti leffaa katsoessa olen haaveillut että tyttöystävä alkaisi vain ottamaan poskeen yllättäen
Itseä kans kiihottaa se että nainen alkaisi itse ottamaan suihin himokkaana ilman että sitä tarvitsisi pyytää tai vihjaista. Itse nuolen naista innokkaana pyytämättä ja meillä yleensä aloite seksiin lähtee ihan pussailusta mutta ääneen ei sanota yleensä :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:02"]Oletteko kaikki vastaavat lapsettomia?
Miten lapset tähän liittyy? Ja kyllä minulla on kaksi lasta ja seksiä on lähes joka päivä ja esim. Tänään nautimme toisistamme hellästi vaikka lapset olivat valveilla, kun mieli teki. Lapset kyllä kävi kesken seksin huoneessa, mutta mitä sit? Jatkettiin siitä mihin jäätiin kun lapset lähti pois. Tänään tuli 3 taukoa.
Meillä muuten sama, mutta ei pidetä mitään taukoja.
Kuulostaa järkyttävältä ja patriarkaaliselta alistukselta.
Saatan joskus vain yllättää vaimon esim keittiössä tämän kokatessa tai tiskatessa arkisesti yllättäen suutelen kaulaa ja saatan samalla sujauttaa käden mekon alle :D