Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkeleiden/henkien kanssa yhteydessä olevia tai SELVÄNÄKIJÖITÄ paikalla? apua!

Vierailija
14.09.2014 |

Elämäntilanteeni on nyt äärimmäisen raskas.. Kaikki kaatuu niskaan, vaikeuksia vaikeuksien perään ja elämä yhtä suurta stressausta. Haluaisin olla hyvä äiti mutta se on niiin vaikeaa :(

Olen rukoillut jumalaa, Jeesusta ja pyytänyt enkeleitä avukseni. Toivonut merkkiä että minua edes kuullaan.. Ja ei mitään.. Miksi minun elämäni on niin vaikeaa.. Miksi en saa edes merkkiä siitä että rukoukseni kuullaan?

On niin paha olla.. Kumpa saisin apua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Neal Donald Walsch keskusteluja jumalan kanssa kirjat 1-3 saat avun jota tarvitset. Löytyy kunnollisista kirjastoista.

Vierailija
2/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:18"]Lue Neal Donald Walsch keskusteluja jumalan kanssa kirjat 1-3 saat avun jota tarvitset. Löytyy kunnollisista kirjastoista.
[/quote]

kun ei taida olla tällä hetkellä voimia lähteä kirjastoon.. :( joudun jatkuvasti keskittymään että saan pääkopan jotenkuten pidettyä kasassa ja kaikki voimat menevät yrittäessä esittää lapsille ettei mikään ole vialla jottei heidän tarvitse kärsiä :(

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:18"]Lue Neal Donald Walsch keskusteluja jumalan kanssa kirjat 1-3 saat avun jota tarvitset. Löytyy kunnollisista kirjastoista.
[/quote]

kun ei taida olla tällä hetkellä voimia lähteä kirjastoon.. :( joudun jatkuvasti keskittymään että saan pääkopan jotenkuten pidettyä kasassa ja kaikki voimat menevät yrittäessä esittää lapsille ettei mikään ole vialla jottei heidän tarvitse kärsiä :(

ap.

Vierailija
4/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:15"]

Elämäntilanteeni on nyt äärimmäisen raskas.. Kaikki kaatuu niskaan, vaikeuksia vaikeuksien perään ja elämä yhtä suurta stressausta. Haluaisin olla hyvä äiti mutta se on niiin vaikeaa :( Olen rukoillut jumalaa, Jeesusta ja pyytänyt enkeleitä avukseni. Toivonut merkkiä että minua edes kuullaan.. Ja ei mitään.. Miksi minun elämäni on niin vaikeaa.. Miksi en saa edes merkkiä siitä että rukoukseni kuullaan? On niin paha olla.. Kumpa saisin apua.

[/quote]

Jumala kuulee kaikki rukoukset ja tietää sinun tarpeesi ennen kuin ne edes Hänelle kerrot. Jumala haluaa, että pyydät häneltä apua, koska Hän on Herrain herra ja Kuningasten kuningas. Hän rakastaa sinua ja hänellä on hyvä tahto. Rukouksesi on kuultu. Minäkin rukoilin puolestasi ja viestini on, että sinun ei kannata kääntyä ennustajien tai "enkeleiltä" apua hakevien ihmisten puoleen, vaan luottaa Jumalaan. Hän kutsuu sinua ja on sanassaan luvannut olla sinun kanssa päiviesi loppuun asti.

"sanokaa niille, jotka sydämessään hätäilevät: Olkaa lujat, älkää pelätkö. Tässä on teidän Jumalanne! Kosto lähestyy, tilinteon hetki. Jumala itse tulee ja pelastaa teidät."
- - -
älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi -- minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.
- - -
Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi ja sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua." Älä pelkää, Jaakob, sinä maan mato, sinä Israelin vähäinen väki! -- Minä autan sinua, sanoo Herra, sinut lunastaa Israelin Pyhä.
- - -
Ja nyt -- näin sanoo Herra, joka sinut loi, Jaakob, joka sinut muovasi, Israel: -- Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun." 

Jes. 35:4; Jes. 41:10, 13-14; Jes. 43:1

http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2004-07-19

Vierailija
5/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka vaan Jeesuksen huutamista, lue myös Raamattua.

Vierailija
6/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:15"]Elämäntilanteeni on nyt äärimmäisen raskas.. Kaikki kaatuu niskaan, vaikeuksia vaikeuksien perään ja elämä yhtä suurta stressausta. Haluaisin olla hyvä äiti mutta se on niiin vaikeaa :(

Olen rukoillut jumalaa, Jeesusta ja pyytänyt enkeleitä avukseni. Toivonut merkkiä että minua edes kuullaan.. Ja ei mitään.. Miksi minun elämäni on niin vaikeaa.. Miksi en saa edes merkkiä siitä että rukoukseni kuullaan?

On niin paha olla.. Kumpa saisin apua.
[/quote]Sinun pitää muuttaa jotain elämässäsi, tämä on muutoksen aikaa. Uskalla päästää irti vanhasta. Lapsesi rakastavat ja tarvitsevat sinua. Miksi sinulla on vaikeata. Näen ensilumen, sen aikana tulee jotakin muutosta:)♡

Vierailija
7/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohta kaikki muuttuu. Näe positiivisuus äläkä kylve negatiivisuudessa.

Vierailija
8/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alä syömään vahvaa D vitamiinia

Vierailija
9/9 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi. Jeesus auttaa kyllä, kun turvaat Häneen koko sydämestäsi. Voimia!