Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä minä minä-ystävä

Vierailija
14.09.2014 |

Minkäslaisia kokemuksia on teillä joiden ystävä harrastaa puhumista vain omista asioistaan?

Itse tutustuin tähän ystävääni kolmisen vuotta sitten, aluksi kaikki oli ok ja oli kiva tavata häntä. Jossain vaiheessa huomasin että minä vaan kuuntelen kun hän puhuu ongelmistaan ja muista asioistaan. Jos yritän jostain asioistani puhua niin tuntuu ettei hän kuuntele ollenkaan, näpertelee kännykkäänsä ja saattaa yhtäkkiä vain jatkaa omia juttujaan. Ja yleensä hän vain jauhaa samasta aiheesta, koko tämän ajan mitä ollaan tunnettu. Voin kertoa että kyllä on mun energiat aivan nollassa tapaamisten jälkeen.

Kaiken huippu oli kerran kun hän oli kylässä ja sain tiedon sukulaiseni kuolemasta. Hän ei esittänyt edes osanottoaan vaan alkoi kertomaan oman sukulaisensa kuolemasta! Minun sukulaiseni oli jo kuulemma niin vanha, että se oli jo odotettavaa ja lohdullista. Hänen omaisensa oli vielä kovin nuori joten hänellä oli "suurempi menetys". Olin niin pöyristynyt koko tilanteesta etten edes tajunnut sanoa hänelle kuinka töykeää hänen käytös on!

Olenkin nyt jättänyt tapaamisia väliin ihan suosiolla, koska itse en saa tälläisestä ihmissuhteesta mitään. Voi olla typerä ratkaisu, mutta ainakin on itsellä parempi mieli kun ei tarvitse olla "leelian lepotuolina".

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa iloisia että nuo tyypit on "vain" ystäviänne. Mulla vastaava tapaus on oma vanha äitini, ja olen hänen ainoa sukulaisensa (yllätys yllätys, ei ole oikein väleissä esim. sisaruksiinsa). Enpä oikein voi katkaista välejä :P Hän on kuulemma ollut ihan pienestä lapsesta asti minäminäminä.

Vierailija
22/22 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:32"]

Mulla oli tommonen kaveri ja nimenomaan oli. Ei semmosta kauaa jaksa. Plus ton päälle vielä haukkui kaikki raskaana olevat koska oli niin katkera. Kun tulin raskaaksi aiheesta ei saanut mainita sanallakaan. Enpä jäänyt kaipaamaan.

[/quote]

Mulla on myös tuollainen kaveri. Raivoaa raskaana olevista, vaikka ei muka kiinnosta. Kun tulin raskaaksi niin haukkui mua suoraan läskiksi ja kamalan näköiseksi. Mua vaan huvitti miten lapsellinen aikuinen ihminen voi olla. Onneksi ei ole ystävä sentään. Kavereita ollaan olosuhteiden pakosta, koska kuulumme samaan harrastusporukkaan. 

Muutenkin kaikki jutut ovat minäkeskeisiä ja valittaa, että kaikki muut ovat narsisteja. Hänellä on lisäksi kaikki aina paljon pahemmin/paremmin kuin muilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi