Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi keksiä tavoite kehityskeskusteluun

Vierailija
24.02.2025 |

Koko pikku tiimimme työtehtävät ja uusien opettelu on jo listattu. Kehittäminen mukaan lukien. En oikeasti keksi enää mitään lisättävää mikäli sen pitäisi sivuta työtäni jotenkin. Antakaa mulle vinkkejä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kun ei tiedetä, mitä työtä teet.

Vierailija
2/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos nyt sanotaan että niin sanotut omat ja kaikkien kollegoiden työt pitäisi hallita. Kehittää niitä myös kaiken lisäksi niin siinä taustaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet ovat tavoitteita. Ei niihin tarvitse päästä. Keksi vaikka että teet muistiinpanoja enemmän tms. tyhjää. Sinä ja esihenkilö tiedätte ettei kehityskeskutelulla ole merkitystä. Se pitää vain käydä koska joku konsultti on päättänyt niin.

Vierailija
4/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa hoitaa kehityskuulustelu alta pois näillä sanoilla:

- Työasioita ei ole, ja yksityisasioistani en puhu sibulle mitään

Vierailija
5/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sanonut että ainoat tavoitteeni ovat selvitä taas tästä vuodesta hengissä ja täysjärkisenä.

Vierailija
6/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on korvata esihenkilö paremmalla. 

Vierailija
7/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavoitteeni on parantaa työssä jaksamistani huolehtimalla omasta hyvinvoinnistani ja läheisistäni. Kun perhe-elämä ja talous ovat kunnossa, työntekijä jaksaa antaa parastaan eikä sairastu burn outiin tai kähvellä käteiskassaa tai tapa esimiestä hyppypotkulla leukaan."

Ihan oman harkinnan mukaan tuosta siteeraat

Vierailija
8/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena on korvata esihenkilö paremmalla. 

Ja oma rupuliksa paremmalla palkalla, jolla pärjää ja käy kerran vuoteen Lanzarotella tai Korfulla.

Vierailija
9/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet ovat tavoitteita. Ei niihin tarvitse päästä. Keksi vaikka että teet muistiinpanoja enemmän tms. tyhjää. Sinä ja esihenkilö tiedätte ettei kehityskeskutelulla ole merkitystä. Se pitää vain käydä koska joku konsultti on päättänyt niin.

Tämä. Suurin osa keskusteluista käydään kummankaan osapuolen kiinnostuksen ollessa nolla. Typerää leikkimistä.

Vierailija
10/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina sanonut että ainoat tavoitteeni ovat selvitä taas tästä vuodesta hengissä ja täysjärkisenä.

Siis just jotain tällaista. Tai että pystyy pitämään edelliset tavoitteet samalla tasolla. Firmojenkin on aika ymmärtää, että jatkuva kehitys kuluttaa voimavaroja ja häiritsee perustyön tekemistä. Nostaisin inhimillisiä tekijöitä tavoitteeksi, vaikka että kaikilla olisi kiva tulla töihin.

Vierailija
11/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena voi olla ihan vaan hoitaa hommat samalla tasolla ja pitää huolta omasta hyvinvoinnista, jos ei oikeesti oo mitään parannettavaa tai muutettavaa. T. Esihenkilö

Vierailija
12/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos nyt sanotaan että niin sanotut omat ja kaikkien kollegoiden työt pitäisi hallita. Kehittää niitä myös kaiken lisäksi niin siinä taustaa. Ap

Tavoite: haluan hallita koko maailmaa.

Vierailija
13/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tapana pomon kanssa jutustella lomasuunnitelmista kehityskeskusteluissa. Se oli mikä kumpaakin eniten kiinnosti.

Vierailija
14/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on pysyä töissä eikä joutua työttömäksi

Vierailija
15/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei oo mitään erityistä itsellä mielessä niin sano vaan että haluat syventää osaamista aikaisemmin sovituissa jutuissa.

Vierailija
16/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite: päästä hr:stä ja niiden typeristä ideoista eroon

Vierailija
17/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tavoitteeksi palkankorotuksen ja laihtua 10kg kesään mennessä, molemmat auttavat jaksamaan töissä entistä paremmin.

Vierailija
18/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mennään edellisvuoden vastauksilla. Kehitetään sitä edelleen.

Vierailija
19/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti mielessäni. En kohta muuhun kykene. Hän ehkä sitten kirjaa tuon muistiin mustaa valkoiselle. Ap. 

Vierailija
20/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg laihdutus ,elintapojen parantaminen,työtehokkuus kasvaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän