Raskaustesti
Tietääkö kukaan missä hinnoissa on nuo raskaustesti liuskat nuissa isommissa kaupoissa (esim. prisma)? Menkat myöhässä, ni pitäs varmaan ruveta testailemaan. Onko nuo miten luotettavia?
Kommentit (12)
Kyllä mulla varaa on, mutta näin opiskeliana sitä haluaa väkisinkin säästää kaikessa. Ja jos nyt oon raskaana, ni oli muute joku vika kondomissa, vaikka ei olla kyllä huomattu sitä. Eli siis on vahinko vauva siinä tapauksessa.
-ap
Apteekin oma on halpa, katso hinta vaikkapa Yliopiston apteekin nettisiv.
Itsekin olen ollut tuossa tilanteessa mutta silti ostin kalliimman apteekista. Tuntui vain luotettavammalta kuin joku Pirkka-testi :D
Sama tilanne minullakin ja olen käyttänyt apteekin testejä sekä mm. Citymarketista ostin rfsu:n testiliuskoja, nyt oli 3kpl johonkin 3e hintaan suunnilleen. Mutta eipä minulla tuo testi suuremmin helpotusta tuonut kun edellinen raskaus näkyi vasta n.rv6 ja ties kuinka monta testiä tein. Nyt siis menkat myöhässä pidempään mutta testi näyttää negatiivista. Minun ei auta kuin odotella. Kannatan silti testin tekemistä ja jos nega niin viikon päästä uudelleen testi jos ei menkat ole alkanut
Ei se hinta aina laadusta kerro - se on vaan luulo, että apteekista ostettu on automaattisesti parempi, vaikka se "Pirkkakin" voi olla ihan samaa tavaraa, mitä siellä apteekin hyllyssä. Täysin eri asia on joku CB digital. Tämä http://www.pregcheck.fi/ se testi, mitä saa Citymarketeista, Prismoista, ym. On luotettava.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:00"]
Sama tilanne minullakin ja olen käyttänyt apteekin testejä sekä mm. Citymarketista ostin rfsu:n testiliuskoja, nyt oli 3kpl johonkin 3e hintaan suunnilleen. Mutta eipä minulla tuo testi suuremmin helpotusta tuonut kun edellinen raskaus näkyi vasta n.rv6 ja ties kuinka monta testiä tein. Nyt siis menkat myöhässä pidempään mutta testi näyttää negatiivista. Minun ei auta kuin odotella. Kannatan silti testin tekemistä ja jos nega niin viikon päästä uudelleen testi jos ei menkat ole alkanut
[/quote]
Nämä rfsu:n testit ovat sellaisia, mistä on tullut vääriä positiivisia ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:00"]
[/quote]
Nämä rfsu:n testit ovat sellaisia, mistä on tullut vääriä positiivisia ihmisille.
[/quote]
Niin en tiiä...ei minulle ainakaan ole tullut. Positiivinen tuli kun olin raskaana, negatiivista on tullut ja en ole ollut raskaana. Mutta minulle ei mikään testi näyttänyt positiivista ennen kuin olin rv 6 lääkärillä kävin
Kiitos kaikille vastanneille! Huomenna käyn ostamassa testin :)
Apteekissa edullisimmat n. 5-6 e ja on luotettavia oikein tehtynä.
Mene kauppaan katsomaan. Jos sulla ei ole varaa ostaa raskaustestiä, miksi olet ylipäätään harrastanut edes seksiä?
Kaikki Suomessa myytävät raskaustestit ovat luotettavia jos ne tekee ohjeen mukaan.