Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mikä yhdisti maailmankuuluja tiedemiehiä Isaac Newtonia, Albert Einsteinia, Nikola Teslaa ja Charles Darwinia?

Vierailija
02.08.2026 |

He kaikki olivat autisteja!!!! Kuka sanoo, että autistit ovat tyhmiä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pazkat oli. Ap on au-tisti

Vierailija
2/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistiset naiset ovat tehkä taiteen saralla tuottavampia?

Vierailija
4/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä maailman rikkain mies?🤔

Vierailija
5/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä maailman rikkain mies?🤔

Maailman rikkain mies on Lord Jacob Rothschild ja hänet väitetään kuolleeksi kuten englannin kuningatarta Elizabeth2

Ovat pahoja ihmisiä mutta osaavat myös maapallon hyvyyden.

Ilman heitä maapallo ei olisi kumminkin näin hyvin olemassa viellä, ilman heidän osaamista, se on propagandaa että he ovat kuolleet, tärkeimpien alojen ammattilaiset tietävät tämän totuuden maapallon rakenteen hyväksi, kuningatar tosin ei enä tule kauan pitämään Englannin Kruunua joka on kullan värinen ja siinä on 11 sakaraa jossa on 11eri päävärin jalokivi kussakin sakarassa

Vierailija
6/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolittaja anarkisti on ilmoittaututunut alanuolituksella johonkin mistä minä uskon että me emme tiedä, eikä meitä kiinnosta

5/5

Vierailija
7/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain Leonardo da vinci. Hän oli monen alan asijantuntija, tiedemies, keksijä, taidemaalari, yleisnero. Luulakseni myös vasenkätinen. Hän ei pitänyt itsestään juuri melua, teki vain mitä halusi idea pajallaa. Kehitteli lentokoneen prototyyppejä ja sen semmoista.

Vierailija
8/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoima, kemia, tiede, apina

Nämä asiat tulivat mieleen kaikista ap:n nimittävistä aa, mikä niitä yhdisti? Hmm... en tiedä mutta minua kiinnostaa, en usko että he olivat autisteja, tosin näyttävät vähän siltä että ne oli juoneet liian vähän lehmän maitoa ja liikaa kauramaitoa ja liian vähän urheilleet, ylänuolitin aloitusta silti. Pidän itseäni erittäin älykkäänä ja minua ollaan haukuttu autistiseksi, joten miksi autistit eivät olisi älykkäitä

Vierailija
9/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa vain Leonardo da vinci. Hän oli monen alan asijantuntija, tiedemies, keksijä, taidemaalari, yleisnero. Luulakseni myös vasenkätinen. Hän ei pitänyt itsestään juuri melua, teki vain mitä halusi idea pajallaa. Kehitteli lentokoneen prototyyppejä ja sen semmoista.

Näin minäkin olen joskus ajatellut

Kyl se oli se leomar da vinci kyl maar

Vierailija
10/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä yhdisti teobromiini, capsaisiini ja teobromiini. Carl Von Linne oli heidän äitinsä

Tä on vaa korkealentoista ajatuksenvirtaa, tämä kommentti ei ole tosikko tekstiä

Vierailija
11/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismiin liittyy useammin poikkeuksellisen matala älykkyys kuin korkea älykkyys. 

Vierailija
12/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisukupolvinen homous. Jopa useassa polvessa!

Vierailija
13/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ei ole varsinainen autisti vaan ainoastaan autismin kirjolla.

Vierailija
14/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismiin liittyy useammin poikkeuksellisen matala älykkyys kuin korkea älykkyys. 

Ja älykkyyteen liittyy enemmän tasapaino kuin sokeri ja suola, jos te lähditte hunajalla lentoon

Vierailija
15/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylisukupolvinen homous. Jopa useassa polvessa!

Minulla on energinen olo. En tiedä eikä minua kiinnosta

Vierailija
16/16 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi enemmänkin kirous, että tietäisi tyhmempien vetelevän naruista. Ajattele vaikka poikkeuksellisen älykästä apinaa, joka yhteisössä keksisi, vaikka mitä maailmaa parantavia ratkaisuja, mutta silti joka kerta johtaja-alfa löisi turpaan ja haistatteli päälle. 🤔