Tiedätkö mikä yhdisti maailmankuuluja tiedemiehiä Isaac Newtonia, Albert Einsteinia, Nikola Teslaa ja Charles Darwinia?
He kaikki olivat autisteja!!!! Kuka sanoo, että autistit ovat tyhmiä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Entä maailman rikkain mies?🤔
Maailman rikkain mies on Lord Jacob Rothschild ja hänet väitetään kuolleeksi kuten englannin kuningatarta Elizabeth2
Ovat pahoja ihmisiä mutta osaavat myös maapallon hyvyyden.
Ilman heitä maapallo ei olisi kumminkin näin hyvin olemassa viellä, ilman heidän osaamista, se on propagandaa että he ovat kuolleet, tärkeimpien alojen ammattilaiset tietävät tämän totuuden maapallon rakenteen hyväksi, kuningatar tosin ei enä tule kauan pitämään Englannin Kruunua joka on kullan värinen ja siinä on 11 sakaraa jossa on 11eri päävärin jalokivi kussakin sakarassa
Alanuolittaja anarkisti on ilmoittaututunut alanuolituksella johonkin mistä minä uskon että me emme tiedä, eikä meitä kiinnosta
5/5
Minua kiinnostaa vain Leonardo da vinci. Hän oli monen alan asijantuntija, tiedemies, keksijä, taidemaalari, yleisnero. Luulakseni myös vasenkätinen. Hän ei pitänyt itsestään juuri melua, teki vain mitä halusi idea pajallaa. Kehitteli lentokoneen prototyyppejä ja sen semmoista.
Painovoima, kemia, tiede, apina
Nämä asiat tulivat mieleen kaikista ap:n nimittävistä aa, mikä niitä yhdisti? Hmm... en tiedä mutta minua kiinnostaa, en usko että he olivat autisteja, tosin näyttävät vähän siltä että ne oli juoneet liian vähän lehmän maitoa ja liikaa kauramaitoa ja liian vähän urheilleet, ylänuolitin aloitusta silti. Pidän itseäni erittäin älykkäänä ja minua ollaan haukuttu autistiseksi, joten miksi autistit eivät olisi älykkäitä
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa vain Leonardo da vinci. Hän oli monen alan asijantuntija, tiedemies, keksijä, taidemaalari, yleisnero. Luulakseni myös vasenkätinen. Hän ei pitänyt itsestään juuri melua, teki vain mitä halusi idea pajallaa. Kehitteli lentokoneen prototyyppejä ja sen semmoista.
Näin minäkin olen joskus ajatellut
Kyl se oli se leomar da vinci kyl maar
Heitä yhdisti teobromiini, capsaisiini ja teobromiini. Carl Von Linne oli heidän äitinsä
Tä on vaa korkealentoista ajatuksenvirtaa, tämä kommentti ei ole tosikko tekstiä
Autismiin liittyy useammin poikkeuksellisen matala älykkyys kuin korkea älykkyys.
Asperger ei ole varsinainen autisti vaan ainoastaan autismin kirjolla.
Vierailija kirjoitti:
Autismiin liittyy useammin poikkeuksellisen matala älykkyys kuin korkea älykkyys.
Ja älykkyyteen liittyy enemmän tasapaino kuin sokeri ja suola, jos te lähditte hunajalla lentoon
Vierailija kirjoitti:
Ylisukupolvinen homous. Jopa useassa polvessa!
Minulla on energinen olo. En tiedä eikä minua kiinnosta
Eikö se olisi enemmänkin kirous, että tietäisi tyhmempien vetelevän naruista. Ajattele vaikka poikkeuksellisen älykästä apinaa, joka yhteisössä keksisi, vaikka mitä maailmaa parantavia ratkaisuja, mutta silti joka kerta johtaja-alfa löisi turpaan ja haistatteli päälle. 🤔
Ja pazkat oli. Ap on au-tisti