Mitä teillä syödään tänään? Kuka kokkaa?
Kommentit (28)
Lantturanskiksia ja nakkeja, minä kokkaan.
Jämäruokaa, eli kasvispiirakkaa. Tein taikinan, kaapista löytyi sipulia, purjoa, tomaattia, fetaa, kermaa ja munia. Piirakan kanssa salaattia. Tänään ei jaksa lähteä kauppaan, joten tällä mennään.
Jauheliha-mureketta, uunivihanneksia (mm. kurpitsa, punajuuri) ja muusia. Jälkkäriksi omena-ruispaistos+jäätelö. Luomua lähes kaikki ainekset ja itse kokkailin.
Possupadan pistin hetki sitten uuniin, lisäksi perunamuusia ja salaattia.
Lihaperunakukkoa, oma isä kokkasi.
Syötiin vasta mausteista broilerikeittoa flunssan parantelemiseen, kohta jälkkäriksi vaniljajätskiä ja kauraomenapaistosta.
9 jatkaa, minä ja kaksi isointa lasta kokattiin, pienemmät lapset leikkivät sillä välin ja kattoivat sitten pöydän. Ei miestä talossa. Lapset 2-11v.
Meilla syodaan tanaan kiinalaista puistossa, ravintola saa luvan kokata :) Ruokalajia tai ravintolaa ei olla viela paatetty, mutta ainakin kevatrullia ja paistettua banaania haluan. Nam!
kalapihvejä bernais-kastikkeella, porkkanasalaattia, perunaa ja iltapalaksi varmaan vaan vaniljajogurttia:)
Blackened (mustutettua?) lohta, valkosipuliperunamuusia ja uunijuureksia. Kokataan miehen kanssa yhdessä.
Jämäpäivä täällälkin. Tein eräänlaista pyttipannua. Siihen tuli eilisiä lihapullia, pari jääkaappiin jäänyttä grillimakkaraa, muuan keitetty peruna, sipulia, lanttua ja porkkanaa. Hyvin kelpas eiliset salaatin jämätkin :).
Lihaperunaviipalesosejätemaksamakaronilaatikkoa. Maukasta, mutta ensi kerralla vähennän kanelia.
Nyhtöpossua, uunijuureksia (porkkanaa, sipulia, valkosipulia, punajuuria) ja voissa paistettuja kantarelleja. Itse kokkasin.
Lounaaksi makaronijauhelihamössöä jämäjauhelihasta, minä kokkaisin.
Eväsleivät sienimetsään teki mies.
Sienet paistettiin yhdessä ja syötiin leivän päällä.
Meillä oli jauheliha-peruna-kasvislaatikkoa.
Minä, äiti, kokkasi
Tomaattinen tonnikalakastike pastalla.
Teeripaisti. Miehen kanssa kokattiin yhdessä :)
Thaimaalaista (tofua kasviksilla ja riisillä) söin juuri, ravintola kokkasi.