Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä meidän riitelyn tulos

Vierailija
14.09.2014 |

Perjantaina alkanut riitä tyhjästä paisui tänään siihen pisteeseen että kaikki yhteiset kuvat koneelta ja koneen roskakansiosta on poissa. Taulut,valokuvat kehyksissä rikottu, kännykän kuoret jotka hän minulle teetti meistä on paskana ja hän myös veti leikkureilla helvetin kalliin sormuksensa moneen osaan. Minun sormusta ei hajoittanut vaikka uhosi sitä koko aamun ja kulki leikkureiden kanssa perässäni että rikkooko,sama muutaman muun korun jonka hän minulle on ostanut meinasi myös rikkoa.. No minun kihlasormus on siis ehjä ja jotenkin olemme vaan suullisesti sopineet että jatketaan mutta, minun pitäisi pitää sormusta vaikka hän ei pidä ja ostaa itselleen uuden kun on varaa kuulemma.. 

Mielestäni minun ei kuulu koko sormusta käyttää niin kauan kun hänelläkin on se sormus, jos sitä nyt tulee koskaan edes ostamaan.

Tämän riidan aikana näin miehessäni ensi kertaa piirteitä joita en olisi edes uskonut. Kaikki ne sanat ja haukkumiset. Esim. hänelle on ihan sama mitä teen,kenen kanssa tekstaan kun häntä ei kiinnosta mutta tänään sanoi että jos aion mennä kavereitani yksin moikkaamaan ja hänelle herää pienikin epäilys pettämisestä niin kerää kamansa heti pois kun ei luota minuun. En tosiaan ainakaan puoleen vuoteen ole muualla yksin käynyt kun pikaseen kaupassa. Muhun ei luoteta vaikka olen aina kotona. Kännykkä pöydällä jne.. Kaveri pariskuntien luokse hän ei halua tulla. Olen lehmä,hän on pilannut puolitoista vuotta elämästään olemalla minun kanssani. Kuvotan häntä,hän epäilee minua heti jos ovesta ulos astun että tekstaan tai soitan jollekkin kun vien roskat.. Tänään myös sanoi aiemmin että on tiennyt jo kauan että tämä alkaa olla loppumassa ja siksi ei ole enää yrittänyt eikä ole kiinnostanut korjata mitään,kuulemma ero päivästä vaan oli kyse. Eilen myös puhuin yhteisen lemmikkimme hoitamisesta niin tokaisi jo eilen ettei hän aio sitä mukaan ottaakkaan. Eli on eilen jo tiennyt ettei halua olla kanssani. Miksei vain toinen lähde jos sen näin selvästi näkee ja sanoo ettei halua. Yhteisiä lainoja ei ole että niistä ei ole kyse. 

Huoh. En oikein tiedä. Sopiminenkin oli tänään niin että mies istui sohvalla,minä keittiön pöydän äärellä ja hän sanoi jos jatketaan niin sormus takaisin. sanoin että rikoit omasi niin eikös se ole kihlauksen purkaus. Toisteli vaan että sormus sormeen jos jatkamme ja nyt olemme tässä. Ei koskemista,eikä mitään hellyyttä,iloa,naurua,katumusta liittynyt sopimiseen. Outo olo.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sormus on huolistasi vähäisin tällä hetkellä. Mutta älä nyt ainakaan sitä enää sormeesi pistä kuitenkaan.

Vierailija
2/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu? Kerää tavarasi välittömästi ja muuta pois. Olet vankilassa miehesi sairaan mustasukkaisuuden vuoksi. Hänellä on niin huono itsetunto että testaa sinua rikkomalla tavaroita. Jos jäät, tuo vain pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä AV on hyvä, näkee millaista elämää muilla on. Kuin eläintarhan ikkuna.

Vierailija
4/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennen kuin rikkoo jotain muuta kuin tavaraa.

Vierailija
5/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsistin kanssa tekemisissä, lisäksi vielä sairasta mustasukkaisuutta. Omasi etusi mukkaan, lähtisit suhteesta nopeen pois ennen kun sattuu jotain vakavempaa.

Vierailija
6/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota lopullisesti.

Vierailija
7/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ovesta astua ulos jos sormus ei ole sormessa ja PÄÄSIN tänään kauppaan yksin niin ilman ei olisi onnistunut. Sanoin riidan "sopimis" hetkellä että aion alkaa yksin käymään jossain ja kauppan sentään täältä pääsee kunhan ei puolta tuntia kauempaa ole!!! Otan tämän sormuksen pois nyt,enkä takaisin pistä!

Vaikuttaako mies mielestänne narsistilta vai kuvittelenko vaan?

Ap

Vierailija
8/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Jos ystäväsi kertoisi sinulle tuon saman tarinan, minkä neuvon antaisit hänelle?

Vierailija
9/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät, miehesi ei ole ainoa hullu teidän perheessä.

Vierailija
10/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää että on minun syyni että hän on tuollainen? En tiedä ketä edes syyttää

Ap

Vierailija
11/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinix

Vierailija
12/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että tuo miehen käytös ei ole normaalia? Ei normaali mies riko tavaroita, tuhoa yhteisiä kuvia. Sinulla on nyt mahdollisuus jättää tuo mies, jätä! Teillä ei ole rakkautta suhteessa ja jos mies käyttäytyy, kuin hullu, seuraavalla kerralla hän todennäköisesti tulee kimppuusi.

Vierailija
13/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kohtuuton, henkisesti väkivaltainen ja mahdollisesti fyysisestikin vaarallinen. Eroa.

Vierailija
14/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä oisin sinä, lähtisin. Et tule katumaan.

Vierailija
15/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen. Lähde vielä kun voit ja nyt on hyvä hetki. Tiedän mistä puhun. Seurustelin mustasukkaisen hullun kanssa kolme ja puoli vuotta. Olen ollut nyt kuukauden sinkkuna ja voi että elämä on ihanaa.
Kukaan ei vahtaa, kyttää, soittele perään, huuda, hauku, moiti ja tuntuu että saan hengittää. Helppoa se lähteminen ei ole, mutt toi mitä kuvailit ei ole normaalia vaan kaikki pahenee. Aina.

Vierailija
16/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, teidän pitää erota. Nyt heti. Ei edes huomenna, vaan tänään.

Vierailija
17/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hän jo kurkussakin kiinni.. kertoi monesti kuin haluaisi vääntää ilmat pihalle minusta. 

Sairasta,tajuan. Tämän täytyy loppua.

Ap

Vierailija
18/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä sinulle vastaan, ei hyvältä kuulosta. Lähde nyt, kun vielä voit ja olet kunnossa. Seuraavaksi on luvassa väkivaltaa.

Terv. aina sitä käytöstä ymmärtänyt ja melkein tapettu nainen

Vierailija
19/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-vkl-karkelot

Vierailija
20/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan hankkiudu raskaaksi, lapsi tuosta sekoilusta enää puuttuu. LÄHDE HETI! Jos mies uhkailee, hanki lähestymiskielto, mutta älä luota liikaa sen voimaan.