Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä meidän riitelyn tulos

Vierailija
14.09.2014 |

Perjantaina alkanut riitä tyhjästä paisui tänään siihen pisteeseen että kaikki yhteiset kuvat koneelta ja koneen roskakansiosta on poissa. Taulut,valokuvat kehyksissä rikottu, kännykän kuoret jotka hän minulle teetti meistä on paskana ja hän myös veti leikkureilla helvetin kalliin sormuksensa moneen osaan. Minun sormusta ei hajoittanut vaikka uhosi sitä koko aamun ja kulki leikkureiden kanssa perässäni että rikkooko,sama muutaman muun korun jonka hän minulle on ostanut meinasi myös rikkoa.. No minun kihlasormus on siis ehjä ja jotenkin olemme vaan suullisesti sopineet että jatketaan mutta, minun pitäisi pitää sormusta vaikka hän ei pidä ja ostaa itselleen uuden kun on varaa kuulemma.. 

Mielestäni minun ei kuulu koko sormusta käyttää niin kauan kun hänelläkin on se sormus, jos sitä nyt tulee koskaan edes ostamaan.

Tämän riidan aikana näin miehessäni ensi kertaa piirteitä joita en olisi edes uskonut. Kaikki ne sanat ja haukkumiset. Esim. hänelle on ihan sama mitä teen,kenen kanssa tekstaan kun häntä ei kiinnosta mutta tänään sanoi että jos aion mennä kavereitani yksin moikkaamaan ja hänelle herää pienikin epäilys pettämisestä niin kerää kamansa heti pois kun ei luota minuun. En tosiaan ainakaan puoleen vuoteen ole muualla yksin käynyt kun pikaseen kaupassa. Muhun ei luoteta vaikka olen aina kotona. Kännykkä pöydällä jne.. Kaveri pariskuntien luokse hän ei halua tulla. Olen lehmä,hän on pilannut puolitoista vuotta elämästään olemalla minun kanssani. Kuvotan häntä,hän epäilee minua heti jos ovesta ulos astun että tekstaan tai soitan jollekkin kun vien roskat.. Tänään myös sanoi aiemmin että on tiennyt jo kauan että tämä alkaa olla loppumassa ja siksi ei ole enää yrittänyt eikä ole kiinnostanut korjata mitään,kuulemma ero päivästä vaan oli kyse. Eilen myös puhuin yhteisen lemmikkimme hoitamisesta niin tokaisi jo eilen ettei hän aio sitä mukaan ottaakkaan. Eli on eilen jo tiennyt ettei halua olla kanssani. Miksei vain toinen lähde jos sen näin selvästi näkee ja sanoo ettei halua. Yhteisiä lainoja ei ole että niistä ei ole kyse. 

Huoh. En oikein tiedä. Sopiminenkin oli tänään niin että mies istui sohvalla,minä keittiön pöydän äärellä ja hän sanoi jos jatketaan niin sormus takaisin. sanoin että rikoit omasi niin eikös se ole kihlauksen purkaus. Toisteli vaan että sormus sormeen jos jatkamme ja nyt olemme tässä. Ei koskemista,eikä mitään hellyyttä,iloa,naurua,katumusta liittynyt sopimiseen. Outo olo.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni mies oli tuollainen. Raivoisan mustasukkainen, hajotti tavaroita. Ystäväni lähti lopulta kun mies oli leikellyt saksilla hänen kaikki hänen vaatteensa ettei ystäväni pääsisi ulos asunnosta. Ystävälläni oli sen verran järkeä ja uskallusta, että lähti alasti naapuriin ja soitti sieltä minulle. Saimme aika nopeasti hänen elämänsä takaisin raiteilleen ja tuo hullu mies on muisto vain.

Vierailija
22/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audiatur et altera pars! Mistä "tyhjästä"? Mitä SINÄ olit tehnyt? Olitko ollut uskoton?

Omaisuuden tuhoaminen on aina tyhmää (paitsi jos sitä tekee valtiot urhoollisissa sodissa), mutta onko nyt syy VAIN MIEHESSÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE JO, jumalauta :O Tuunko repimään sut sieltä pois? Typerää ennenaikaistaa kuolemaansa.

Vierailija
24/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:40"]Audiatur et altera pars! Mistä "tyhjästä"? Mitä SINÄ olit tehnyt? Olitko ollut uskoton?

Omaisuuden tuhoaminen on aina tyhmää (paitsi jos sitä tekee valtiot urhoollisissa sodissa), mutta onko nyt syy VAIN MIEHESSÄ?
[/quote]Luulisin että vain miehessä jos toinen roskia viedessään ehtii pettää roskiskatoksessa. Ja tuollainen kontrollointi on rikos vaikka toinen olisi tehnyt mitä.

Vierailija
25/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä pois, turvakotiin kaverille hotelliin... Äkkiä juokse!

Vierailija
26/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt millainen on hyvä suhde, missä on turvallinen olo, onko sinulla nyt sellainen?

Vierailija
27/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako jäädä tohon vankilaan? Todellako?

Vierailija
28/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sivu

Vierailija
29/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt jos mihinkään en pääse. ja numeron vaihdoin miehen pyynnöstä ja laitoin salaisen, osoite on salainen. Suljin facebookinkin. Ikää molemmilla n. 30v.

Jos menen kauppaan kuten tänään,niin keikutan vaan persettäni siellä kuulemma. En keikuta. Kaverit jääneet taka alalle koska mies pitää niitä kevytkenkäisinä.

Lapsen hän haluaa mutta syön salaa häneltä pillereitä. Hänellä on pitkä rikos rekisteri eikä suostu kertomaan tarkemmin mistään mitä on tehnyt joten siksi syön pillereitä ja muutenkin,en halunnut näin nopeesti lapsia uuteen suhteeseen (1,5vuotta). Olen sanonut että hänelle että haluan nähdä rikosrekkarin jos hän voisi sen pyytää poliisi asemalta mutta ei suostu. Tuo ihmetyttää että mitähän tehnyt. Ei puhu menneisyydestä vaikka minä puhun omasta. Joistain pahoinpitelyistä tiedän mutta muuta en.

Kumpi meistä on sekoamassa?Mikä vika minussa on kun täytyy näin kohdella? En vain tajua.

Niin ja vinkkailen silmääkin kuulemma aina kaikille kaupassakin kun olen hänen kanssaan enkä itse sitäkään tiedosta. Ei ole kukaan muu ennen tuollaisestakaan syyttänyt.

Ap

Vierailija
30/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:31"]

Oli hän jo kurkussakin kiinni.. kertoi monesti kuin haluaisi vääntää ilmat pihalle minusta. 

Sairasta,tajuan. Tämän täytyy loppua.

Ap

[/quote]

Kun mukaan tulee väkivalta niin joko suhde saman tien poikki tai sitten haette heti ulkopuolista apua. Rikottua ihmiskehoa on paljon ikävämpi surra kuin rikottuja esineitä ja poistettuja valokuvia.

Ekan kerran av:llä sanon tämän ja minä siis olen mies: JSS eli jätä se sika. 

Vierailija
31/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VIELÄKÖ sä olet siellä himassa? Lähde nyt hittoon sieltä!

Vierailija
32/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivu 2

Vierailija
33/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti saa sinut epäilemään itseäsi ja sillä manipuloi sinut jäämään. Kuuntele neuvoja ja pelasta itsesi. Lähde turvakotiin. Narsisti tappaa sinut lopulta kiivastuksissaan. Älä ala yhdeksi niistä naisista, jotka vuosikausia on henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn kohteena. Jos luulet, että toi oli väliaikaista, niin ei ole. Se oli vain alku.  

Vierailija
34/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:50"]

Jos menen kauppaan kuten tänään,niin keikutan vaan persettäni siellä kuulemma. En keikuta. Kaverit jääneet taka alalle koska mies pitää niitä kevytkenkäisinä.

Lapsen hän haluaa mutta syön salaa häneltä pillereitä. Hänellä on pitkä rikos rekisteri eikä suostu kertomaan tarkemmin mistään mitä on tehnyt joten siksi syön pillereitä ja muutenkin,en halunnut näin nopeesti lapsia uuteen suhteeseen (1,5vuotta). Olen sanonut että hänelle että haluan nähdä rikosrekkarin jos hän voisi sen pyytää poliisi asemalta mutta ei suostu. Tuo ihmetyttää että mitähän tehnyt. Ei puhu menneisyydestä vaikka minä puhun omasta. Joistain pahoinpitelyistä tiedän mutta muuta en.

Kumpi meistä on sekoamassa?Mikä vika minussa on kun täytyy näin kohdella? En vain tajua.

Niin ja vinkkailen silmääkin kuulemma aina kaikille kaupassakin kun olen hänen kanssaan enkä itse sitäkään tiedosta. Ei ole kukaan muu ennen tuollaisestakaan syyttänyt.

Ap

[/quote]

Mustasukkainen, rikosrekisteri, väkivaltainen, haluaa lapsen ja sinä ehkäiset salaa ja voit jäädä siitä kiinni. 

Lähitulevaisuuden ennuste: Mies löytää pillerisi tai reseptin ja jäät kiinni. Mies raivostuu ja tempaisee sinua turpaan siksi, että a) valehtelit ja b) käytät ehkäisyä voidaksesi nussia jonkun toisen miehen kanssa. Kun turpiinveto tapahtuu sinulta menee luita poikki ja mahdollisesti myös ulkonäkö pilalle jos siis jäät henkiin. 

LÄHDE NYT KUN VIELÄ VOIT!!!

m45+

Vierailija
35/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa, eroa, eroa. Etsi mies, joka oikeesti välittää ja rakastaa ja vaalii sua. 

Vierailija
36/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:24"]Olet narsistin kanssa tekemisissä, lisäksi vielä sairasta mustasukkaisuutta. Omasi etusi mukkaan, lähtisit suhteesta nopeen pois ennen kun sattuu jotain vakavempaa.
[/quote] Millä perusteella narsisti? Eihän ap:n mies itserakas ole, hullu vain

Vierailija
37/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:27"]Ymmärrätkö, että tuo miehen käytös ei ole normaalia? Ei normaali mies riko tavaroita, tuhoa yhteisiä kuvia. Sinulla on nyt mahdollisuus jättää tuo mies, jätä! Teillä ei ole rakkautta suhteessa ja jos mies käyttäytyy, kuin hullu, seuraavalla kerralla hän todennäköisesti tulee kimppuusi.
[/quote] No kyllä monikin rikkoo vaikeina aikoina puolisosta muistuttavia tavaroita ja poistaa kuvia.

Vierailija
38/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:27"]Ymmärrätkö, että tuo miehen käytös ei ole normaalia? Ei normaali mies riko tavaroita, tuhoa yhteisiä kuvia. Sinulla on nyt mahdollisuus jättää tuo mies, jätä! Teillä ei ole rakkautta suhteessa ja jos mies käyttäytyy, kuin hullu, seuraavalla kerralla hän todennäköisesti tulee kimppuusi. [/quote] No kyllä monikin rikkoo vaikeina aikoina puolisosta muistuttavia tavaroita ja poistaa kuvia.

[/quote]

Sellaisen kanssa ei pidä yrittää elää varsinkin, jos käy kurkkuun kiinni riidan aikana ja on rikosrekisteriä sekä sairaalloista mustasukkaisuutta. Eksän kuvat ja muistot voidaan tuhota sitten, kun eksä ei enää ole kuviossa mukana, EI PUOLISON/TYTTÖYSTÄVÄN KONEELTA TAI KÄNNYKÄSTÄ! Muuten on vaaran merkki.

Ei siis tosiaankaan normaalia käytöstä.

m45+

Vierailija
39/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Eksäni oli samanlainen. Hänelle riitti syyksi tuhota esim päälläni oleva paita siksi, että se oli liian paljastava. Samoin hänelle riitti syyksi levittää 2kg vehnäjauhoja ja 2kg kaurahiutaleita keittiöön se, että olen nukkunut koko hänen työaikansa perse homeessa. Tein yötöitä, olin päässyt töistä kun hän meni töihin.
Hän kontrolloi minun kahvireissujani kavereideni kanssa, myös kielti ottamasta yhteyttä kavereihini ja perheeseeni. Jos olin kaupassa liian pitkää hänen mielestään sain turpiini.
Loppujen lopuksi hän uhkasi tappaa minut, hän oli kanssani vain säälistä kun kukaan muu ei halua halpaa ja rumaa huoraa ottaa. Häneltä oli kuulemma armon teko olla kanssani yhdessä.
Minun olisi hänelle pitänyt synnyttää poika lapsi, jota en olisi koskaan syntymän jälkeen enää nähnyt. Jos olisi tullut tyttö hän olisi tappanut sen. Tytöt ovat kuulemma arvottomia.
Hän myöa haukkui minua julkisesti kovaan ääneen "Kattokaa ku tolla mun akalla on ruma perse! Kyl teiän perseet on paremmat!" , "Kattokaa ku toi huora on ruma ja läski! Te ootte paljon kauniimpia!"

Tilanteesi ei ap ole vielä noin pahana, mutta lupaan ja vannon sen menevän vielä tuohon pisteeseen! Ei ehkä samaksi mitä minulla, mutta fyysinen väkivalta ei ole enää kaukana!

Lähde nyt! Pakkaa tärkeimmät tavarat laukkuusi ja lähde vaikka kaverisi tykö tai ensikotiin, myös ihan sairaalan ensiapuun voit mennä hakemaan apua.

Mä kestin tota suhdetta reilun vuoden. En uskaltanu lähteä, kunnes yksi yö soiton ystävälleni itkien ja rukoillen, että tämä tulisi hakemaan minut pois. Lähdin ilman puhelinta, ilman mitään. Menin lääkäriin hakemaan apua uniongelmiin, tilanne meni nuoren lääkärin vastaanotolla siihen, että minä lohdutin häntä. Hän järkyttyi kuulemastaan.

Lähde ap NYT! En sano tätä komentaakseni, vaan aidosti huolissani olevana! Tekstiäsi lukiessa tuo kaikki vanha pska ryöpsähti mieleeni takaisin ja paniikki iski päälle. Tapahtumista on noin 9 vuotta aikaa ja ne edelleen kummittelee mun mielessäni! Joskus näen painajaisia noista hetkistä ja herätessä olen hiestä märkänä ja itkuinen. Silloin menen ensimmäisenä tupakalle istumaan ja rauhoittumaan. Sen jälkeen möngin kihlattuni kainaloon ja saan huokaista helpotuksesta noiden päivien olevan takana ikuisesti.

Ap rakas, muista ettet sinä ole syyllinen miehesi tekoihin! Miehesi on yksin syyllinen ja vastuussa teoistaan. Hän ei arvosta eikä rakasta sinua. Lähde kun vielä pystyt!

Olen hengessä mukana ja toivon sinulle voimia lähteä ajoissa pois tuosta suhteesta! Ansaitsrt paljon parempaa!

Vierailija
40/70 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! Tekstini tuli yhtwen pötköön vikka yritin kappaleet erotella tyhjillä väleillä. Kiitos mobiilin se ominaisuus ei vaan näytä toimivan!
Samoin anteeksi kirjoitusvirheet jo nyt!

-40