Tässä meidän riitelyn tulos
Perjantaina alkanut riitä tyhjästä paisui tänään siihen pisteeseen että kaikki yhteiset kuvat koneelta ja koneen roskakansiosta on poissa. Taulut,valokuvat kehyksissä rikottu, kännykän kuoret jotka hän minulle teetti meistä on paskana ja hän myös veti leikkureilla helvetin kalliin sormuksensa moneen osaan. Minun sormusta ei hajoittanut vaikka uhosi sitä koko aamun ja kulki leikkureiden kanssa perässäni että rikkooko,sama muutaman muun korun jonka hän minulle on ostanut meinasi myös rikkoa.. No minun kihlasormus on siis ehjä ja jotenkin olemme vaan suullisesti sopineet että jatketaan mutta, minun pitäisi pitää sormusta vaikka hän ei pidä ja ostaa itselleen uuden kun on varaa kuulemma..
Mielestäni minun ei kuulu koko sormusta käyttää niin kauan kun hänelläkin on se sormus, jos sitä nyt tulee koskaan edes ostamaan.
Tämän riidan aikana näin miehessäni ensi kertaa piirteitä joita en olisi edes uskonut. Kaikki ne sanat ja haukkumiset. Esim. hänelle on ihan sama mitä teen,kenen kanssa tekstaan kun häntä ei kiinnosta mutta tänään sanoi että jos aion mennä kavereitani yksin moikkaamaan ja hänelle herää pienikin epäilys pettämisestä niin kerää kamansa heti pois kun ei luota minuun. En tosiaan ainakaan puoleen vuoteen ole muualla yksin käynyt kun pikaseen kaupassa. Muhun ei luoteta vaikka olen aina kotona. Kännykkä pöydällä jne.. Kaveri pariskuntien luokse hän ei halua tulla. Olen lehmä,hän on pilannut puolitoista vuotta elämästään olemalla minun kanssani. Kuvotan häntä,hän epäilee minua heti jos ovesta ulos astun että tekstaan tai soitan jollekkin kun vien roskat.. Tänään myös sanoi aiemmin että on tiennyt jo kauan että tämä alkaa olla loppumassa ja siksi ei ole enää yrittänyt eikä ole kiinnostanut korjata mitään,kuulemma ero päivästä vaan oli kyse. Eilen myös puhuin yhteisen lemmikkimme hoitamisesta niin tokaisi jo eilen ettei hän aio sitä mukaan ottaakkaan. Eli on eilen jo tiennyt ettei halua olla kanssani. Miksei vain toinen lähde jos sen näin selvästi näkee ja sanoo ettei halua. Yhteisiä lainoja ei ole että niistä ei ole kyse.
Huoh. En oikein tiedä. Sopiminenkin oli tänään niin että mies istui sohvalla,minä keittiön pöydän äärellä ja hän sanoi jos jatketaan niin sormus takaisin. sanoin että rikoit omasi niin eikös se ole kihlauksen purkaus. Toisteli vaan että sormus sormeen jos jatkamme ja nyt olemme tässä. Ei koskemista,eikä mitään hellyyttä,iloa,naurua,katumusta liittynyt sopimiseen. Outo olo.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:16"]Perjantaina alkanut riitä tyhjästä paisui tänään siihen pisteeseen että kaikki yhteiset kuvat koneelta ja koneen roskakansiosta on poissa. Taulut,valokuvat kehyksissä rikottu, kännykän kuoret jotka hän minulle teetti meistä on paskana ja hän myös veti leikkureilla helvetin kalliin sormuksensa moneen osaan. Minun sormusta ei hajoittanut vaikka uhosi sitä koko aamun ja kulki leikkureiden kanssa perässäni että rikkooko,sama muutaman muun korun jonka hän minulle on ostanut meinasi myös rikkoa.. No minun kihlasormus on siis ehjä ja jotenkin olemme vaan suullisesti sopineet että jatketaan mutta, minun pitäisi pitää sormusta vaikka hän ei pidä ja ostaa itselleen uuden kun on varaa kuulemma..
Mielestäni minun ei kuulu koko sormusta käyttää niin kauan kun hänelläkin on se sormus, jos sitä nyt tulee koskaan edes ostamaan.
Tämän riidan aikana näin miehessäni ensi kertaa piirteitä joita en olisi edes uskonut. Kaikki ne sanat ja haukkumiset. Esim. hänelle on ihan sama mitä teen,kenen kanssa tekstaan kun häntä ei kiinnosta mutta tänään sanoi että jos aion mennä kavereitani yksin moikkaamaan ja hänelle herää pienikin epäilys pettämisestä niin kerää kamansa heti pois kun ei luota minuun. En tosiaan ainakaan puoleen vuoteen ole muualla yksin käynyt kun pikaseen kaupassa. Muhun ei luoteta vaikka olen aina kotona. Kännykkä pöydällä jne.. Kaveri pariskuntien luokse hän ei halua tulla. Olen lehmä,hän on pilannut puolitoista vuotta elämästään olemalla minun kanssani. Kuvotan häntä,hän epäilee minua heti jos ovesta ulos astun että tekstaan tai soitan jollekkin kun vien roskat.. Tänään myös sanoi aiemmin että on tiennyt jo kauan että tämä alkaa olla loppumassa ja siksi ei ole enää yrittänyt eikä ole kiinnostanut korjata mitään,kuulemma ero päivästä vaan oli kyse. Eilen myös puhuin yhteisen lemmikkimme hoitamisesta niin tokaisi jo eilen ettei hän aio sitä mukaan ottaakkaan. Eli on eilen jo tiennyt ettei halua olla kanssani. Miksei vain toinen lähde jos sen näin selvästi näkee ja sanoo ettei halua. Yhteisiä lainoja ei ole että niistä ei ole kyse.
Huoh. En oikein tiedä. Sopiminenkin oli tänään niin että mies istui sohvalla,minä keittiön pöydän äärellä ja hän sanoi jos jatketaan niin sormus takaisin. sanoin että rikoit omasi niin eikös se ole kihlauksen purkaus. Toisteli vaan että sormus sormeen jos jatkamme ja nyt olemme tässä. Ei koskemista,eikä mitään hellyyttä,iloa,naurua,katumusta liittynyt sopimiseen. Outo olo.
[/quote]
Kahana mies
[/quote]
Ihana siis ei kahana vaikka aika kahelille kuulostaakin.
Älä jätä! Että me muut naiset vältytään sun unelmies mieheltä. Vittu mikä vaivaa naista joka tuollaisia hulluja kattelee!
Tiiän kokemuksesta että on vaikeaa lähteä mutta se oikeasti kannattaa! Vuoden seurustelin tollasen ihmisen kanssa. Oli samanlaista kuin tolla viestin 40 kirjoittajalla; mies aivopesi mua ihan huolella, oli kiltti kun jaksoi minua ja mun täytyis olla siitä kiitollinen. Henkistä väkivaltaa oli jatkuvasti. Eron jälkeen tää vielä murtautu mun kämppään ja uhkas tappaa mut, siitäkin kirjoitin aikoinaan tänne avlle.
Oli elämäni paras päätös hankkia lähestymiekielto tota miestä kohtaan, en oo aikoihin ollut niin onnellinen kuin nyt kun tosta paskasta on päässyt kokonaan eroon.
Kyllä mies on syypää ihan kaikkeen ei ole aloittajan vika, sairas ja rikollinenkin, hyvänen aika hae apua, pyydä jotain sukulaistasi apuun, kerro ihmisille..eihän kukaan voi elää tuollaisen elämän vankina, ryhdistäydy ja lähde niin kauan kun vielä voit, jos jäät sairastut itse!
Niin muakin syllistettiin 16 vuotta kunnes erottiin aina oli vika mussa t Narsistin uhri sen jälkeen huoltoriitaa 4 vuotta..
Lähde hyvä nainen sieltä pois, ihan heti tänään. Älä odota. Kaikke menee vain pahemmaksi. Onko sinulla ystävää tai vanhempia joiden luo mennä? Jos ei, mene turvakotiin. Pääasia että lähdet!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:26"]Tiiän kokemuksesta että on vaikeaa lähteä mutta se oikeasti kannattaa! Vuoden seurustelin tollasen ihmisen kanssa. Oli samanlaista kuin tolla viestin 40 kirjoittajalla; mies aivopesi mua ihan huolella, oli kiltti kun jaksoi minua ja mun täytyis olla siitä kiitollinen. Henkistä väkivaltaa oli jatkuvasti. Eron jälkeen tää vielä murtautu mun kämppään ja uhkas tappaa mut, siitäkin kirjoitin aikoinaan tänne avlle.
Oli elämäni paras päätös hankkia lähestymiekielto tota miestä kohtaan, en oo aikoihin ollut niin onnellinen kuin nyt kun tosta paskasta on päässyt kokonaan eroon.
[/quote]
Juu, munkin olis pitäny olla erittäin kiitollinen siitä, että tämä mies oli minun kanssani suhteessa. Olinhan ruma ja hirveä ihminen.
Kilttinä tyttönä vaan pysyin suhteessa ja kuvittelin miehen sanojen olevan totta! Onneksi viisastuin ja pääsin eroon hänestä.
Nyt olen onnellinen ja vierelläni on mies joka aidosti minua rakastaa!
-40
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:27"]Mies väittää että on minun syyni että hän on tuollainen? En tiedä ketä edes syyttää
Ap
[/quote]
Tämähän on just tyypillistä narsistin käytöstä.
Nyt ihan oikeasti eroat ja äkkiä. Minäkin seurustelin samankaltaisen hullun kanssa ja aina vaan meni pahemmaksi. Lopulta kävi jo minuunkin käsiksi kun ei enää tavaroiden hajottaminen riittänyt. Mies oli todella taitava manipuloimaan ja sai minutkin uskomaan pitkään, että vika on minussa ja minä olen toiminnallani kaikki suhteen ongelmat aiheuttanut. Elämä muuttui aika todella paljon helpommaksi kun pääsin siitä kusipäästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:37"]
Nyt ihan oikeasti eroat ja äkkiä. Minäkin seurustelin samankaltaisen hullun kanssa ja aina vaan meni pahemmaksi. Lopulta kävi jo minuunkin käsiksi kun ei enää tavaroiden hajottaminen riittänyt. Mies oli todella taitava manipuloimaan ja sai minutkin uskomaan pitkään, että vika on minussa ja minä olen toiminnallani kaikki suhteen ongelmat aiheuttanut. Elämä muuttui aika todella paljon helpommaksi kun pääsin siitä kusipäästä eroon.
[/quote]
Jos aloittajalla on epäselvyyttä siitä, mistä ongelmat aiheutuvat niin hakekoon pariterapiaan tai itse yksityisen psykiatrin puheille. Ammattihenkilö ULKOPUOLISENA osaa neuvoa teitä tai sinua tilanteen hoitamisessa eikä yritä manipuloida sinua syyllisyyden kautta. Jos miehesi kieltäytyy pariterapiasta niin se on merkki siitä, että hän tietää itse olevansa riitojen alullepanija ja manipulaattori.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:24"]Olet narsistin kanssa tekemisissä, lisäksi vielä sairasta mustasukkaisuutta. Omasi etusi mukkaan, lähtisit suhteesta nopeen pois ennen kun sattuu jotain vakavempaa.
[/quote] Millä perusteella narsisti? Eihän ap:n mies itserakas ole, hullu vain
[/quote]
Ne hullut, jotka mä tunnen, ovat kilttejä ja satuttavat ainoastaan itseään (esim. puhkaissut silmänsä ja leikannut sormiaan irti).
Ap. Olet jäänyt nyt sellaiseen hullunmyllyyn. Ei tuossa olekaan mitään järkeä, sinä yrität viedä sitä järkevään suuntaan. Se ei auta, etkä löydä järkeä, sitä ei ole. Mies on nyt pimeän puolella, eikä teidän suhde voi enää korjaantua. Sinun täytyy ymmärtää, että olet hengenvaarassa. Mies on aivan kriisissä ja hän voi edetä tekoihin, joissa sinun kuolemasi on sekuntien tai millien päässä. Vahonko voi tulla ja tappo. Sinun täytyy lähteä tänään. Ihan sama, vaikka lähtisit keskellä yötä, kun mies nukkuu. Juo vettä, niin heräät yöllä, jos joudut vielä pakolla nukkumaan.
Harkitse myös, voitko juosta naapuriin, kun mies on vaikka vessassa. Sinun täytyy jo juosta. Sinun henki ja elämä on tärkeä. Älä jää lemminkin takia, otat mukaan jos voit, mutta tärkein olet sinä. Älä sano minulle mutku, minä tiedän, että sinulla on syitä. Minä olen näitä tilanteita nähnyt ja sanon sinulle totta: sun pitää juosta. Juokset ja huudat apua. Poliisi ohjaa sinut turvalliseen paikkaan. Se voi olla sairaala, ystävän turvallinen koti, turvakoti. Pois pääset ja sinua autetaan. Jokaisessa kunnassa on sosiaalipäivystys, joka auttaa.
Ja kun sä olet lähtenyt, niin sun ei pidä missään olosuhteissa, mistään syystä tavata entistä miestä kahden kesken. Et saa tavata häntä vanhassa kodissa, et saa tavata missään. Tarvitset ulkopuolisen mukaan hakemaan tavaraa. Tai joku muu hakee. Poliisi turvaa tarvittaessa.
Sinä olet jo astunut kaikista vaarallisempaan aikaan. Sinä olet lähtemässä, suhde on päättymässä. Siksi olet hengenvaarassa. Sillain ne murhat tapahtuvat lähisuhteissa, tapoista puhumattakaan. Niiden rinnalla on sata tapausta, jotka olisivat voineet päättyä yhtä huonosti. Ne miehet voivat selvitä eteenpäin, mutta se hetki on vaarallienn heillekin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:40"]
Audiatur et altera pars! Mistä "tyhjästä"? Mitä SINÄ olit tehnyt? Olitko ollut uskoton?
Omaisuuden tuhoaminen on aina tyhmää (paitsi jos sitä tekee valtiot urhoollisissa sodissa), mutta onko nyt syy VAIN MIEHESSÄ?
[/quote]Mikään teko ei oikeuta tuollaiseen käytökseen ! Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei käyttäydy noin. Vaikka mies pettäisi minua, en ryhtyisi rikkomaan tavaroita yms. Ihminen (mieskin) hoitaa asiat puhumalla.
Lähde! Ennen kun huomaat että 7 vuotta on mennyt, olette naimisissa ja kaikki tilanteet pahentuneet!!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:40"]
onko nyt syy VAIN MIEHESSÄ?
[/quote]
On.
Komppaan numeroa 40. Vastaavaa ja pahempaa on nähty.
Sussa ei ole mitään vikaa. Olet tekemisissä mieleltään sairaan kanssa. Ihan sama mikä sen diagnoosi olisi, narsisti tai joku muu, mutta normaalia tuo ei ole. Lähde. Kumppanisi ei tule tuosta paremmaksi muuttumaan, mutta koko ajan pahemmaksi kyllä. Mikä pahinta, tulet samalla itse sokeaksi tilanteelle. Vain pitkän välimatkan päästä alat nähdä taas selvästi.
Lähde. Teillä ei ole lapsia? Täydellinen radiohiljaisuus eron jälkeen, älä pidä enää mitään yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:42"]
Aika uskomattoman kuuloinen
[/quote]
Saattaa olla, mutta monelle totista totta. Olen itse elänyt aivan vastaavassa, paljon pahemmassakin, suhteessa.
61
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:16"]Perjantaina alkanut riitä tyhjästä paisui tänään siihen pisteeseen että kaikki yhteiset kuvat koneelta ja koneen roskakansiosta on poissa. Taulut,valokuvat kehyksissä rikottu, kännykän kuoret jotka hän minulle teetti meistä on paskana ja hän myös veti leikkureilla helvetin kalliin sormuksensa moneen osaan. Minun sormusta ei hajoittanut vaikka uhosi sitä koko aamun ja kulki leikkureiden kanssa perässäni että rikkooko,sama muutaman muun korun jonka hän minulle on ostanut meinasi myös rikkoa.. No minun kihlasormus on siis ehjä ja jotenkin olemme vaan suullisesti sopineet että jatketaan mutta, minun pitäisi pitää sormusta vaikka hän ei pidä ja ostaa itselleen uuden kun on varaa kuulemma..
[/quote]
Kahana mies