Trump voi olla hyvillään pörssien alamäestä. Kokea vahingoniloa "raharikkaita" kohtaan
Hän ehkä kokee onnistuneensa huonosti rahan haalimisessa.
Täysin mahdollista tämä tunnereaktio ja suhde ympäristöön. Esimerkkinä se, että hän ei koe olevansa poliitikko, vaan politiikan ulkopuolinen henkilö.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni, kyllä se pörssi vielä nousee.
Pikkukulli, miten liittyy avaukseen?
Trumphan tosiaan on köyhä poika verrattuna teknomiljardööreihin, vaikka hänenkin omaisuutensa on kasvanut kiitettävästi. Mutta jos hän olisi upporikas, hän olisi voinut kustantaa vaalikampanjansa itse. Hänen perässään kulkevalle mulkerolle summa on peanutseja.
Vaaleilla valittu Trump tuhoaa kapitalismin.
Vasemmisto pitää sitä törkeänä maailmankaupan häirintänä ja demokratian halveksuntana.
Ei ole ilmeisesti oikeaa kapitalismin vastustamista ellei sitä tee väkivaltaisen vallankumouksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään kun Trump on haudattu. Joka toivottavasti tapahtuu mieluiten varsin pian.
Vierailija kirjoitti:
Trumphan tosiaan on köyhä poika verrattuna teknomiljardööreihin, vaikka hänenkin omaisuutensa on kasvanut kiitettävästi. Mutta jos hän olisi upporikas, hän olisi voinut kustantaa vaalikampanjansa itse. Hänen perässään kulkevalle mulkerolle summa on peanutseja.
Kamala käytti 1,6 miljardia dollaria kampanjaansa ja hävisi. Trump ja kumppanit käytti ehkä kymmenesosan tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleilla valittu Trump tuhoaa kapitalismin.
Vasemmisto pitää sitä törkeänä maailmankaupan häirintänä ja demokratian halveksuntana.
Ei ole ilmeisesti oikeaa kapitalismin vastustamista ellei sitä tee väkivaltaisen vallankumouksen kautta.
Yleisesti ottaen kukaan ei kritisoi kapitalismia, kunhan se tapahtuu vastuullisesti ja reiluin pelisäännöin. Kiinakin on kapitalistinen ja raha se liikkui Neuvostoliitossakin kädestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala käytti 1,6 miljardia dollaria kampanjaansa ja hävisi. Trump ja kumppanit käytti ehkä kymmenesosan tuosta.
Haha, kuka tubettaja tuollaista valehtelee? Mulkero pelkästään käytti 250 miljoonaa ja se on vain osa budjetista.
Onko Pikkukullilla vielä jotain lisättävää tähän ketjuun?
Pörssien lasku luo itse asiassa raharikkaille tilaisuuden vaurastua entisestään. Pääsevät ostamaan halvalla jos malttavat mielensä.
Ei rahattomat hyödy tai kärsi pörssikurssien heilahteluista juuri lainkaan.